quote:God
Geerd
quote:Profeten
Sneeuw-Leeuw
Renwan
DerRabbit
quote:Apostels
Werkman
Kauai
Haos
M4rc0
Simterklaas
Scuidward
RingBewoner
De Lepelaar
Opsonisatie
quote:Judas
PausNicolaas
Had in ieder geval wel netjes de lapo en de OPquote:
Krijg de konijnenziektequote:Op maandag 14 december 2015 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had in ieder geval wel netjes de lapo en de OP
Krijg toch een beetje naar nasmaakje van jouwquote:
Jij maakt het wel heel bontquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Ligt eraan hoelang we vanavond nog door gaanquote:Op maandag 14 december 2015 18:55 schreef renwan het volgende:
Zou dit dan het deel zijn waar morgen de wederopstanding gaat plaatsvinden of zal dat een nieuw deel worden?
De spanning!
Sorry schatje, zullen we opnieuw beginnen?quote:Op maandag 14 december 2015 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Krijg toch een beetje naar nasmaakje van jouw
Ik heb pils en tijdquote:Op maandag 14 december 2015 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt eraan hoelang we vanavond nog door gaan
quote:Op maandag 14 december 2015 18:56 schreef renwan het volgende:
[..]
Jij maakt het wel heel bontkonijnen neuken vaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NMVM ?quote:Op maandag 14 december 2015 18:57 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb pils en tijd
Wel om 10 uur half uurtje genieten van de tv
Oke lieverd, we beginnen overnieuwquote:Op maandag 14 december 2015 18:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sorry schatje, zullen we opnieuw beginnen?
Jij niet hequote:
Lekker met m'n blote mannenmuil tv kijkenquote:
Ik dacht dat jij altijd bij opso langs ging na je shift voor een drankjequote:
Opnieuw.quote:Op maandag 14 december 2015 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oke lieverd, we beginnen overnieuw
Ga ik ook zeker kijken. Daarvoor VI, maar dat wordt steeds minder en minderquote:Op maandag 14 december 2015 18:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Lekker met m'n blote mannenmuil tv kijken
Ze vind me te ordinairquote:Op maandag 14 december 2015 18:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij altijd bij opso langs ging na je shift voor een drankje
Natuurlijk ook een koude blonde rakker erbij nuttigenquote:Op maandag 14 december 2015 18:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Lekker met m'n blote mannenmuil tv kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |