quote:God
Geerd
quote:Profeten
Sneeuw-Leeuw
Renwan
DerRabbit
quote:Apostels
Werkman
Kauai
Haos
M4rc0
Simterklaas
Scuidward
RingBewoner
De Lepelaar
Opsonisatie
quote:Judas
PausNicolaas
Had in ieder geval wel netjes de lapo en de OPquote:
Krijg de konijnenziektequote:Op maandag 14 december 2015 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had in ieder geval wel netjes de lapo en de OP
Krijg toch een beetje naar nasmaakje van jouwquote:
Jij maakt het wel heel bontquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Ligt eraan hoelang we vanavond nog door gaanquote:Op maandag 14 december 2015 18:55 schreef renwan het volgende:
Zou dit dan het deel zijn waar morgen de wederopstanding gaat plaatsvinden of zal dat een nieuw deel worden?
De spanning!
Sorry schatje, zullen we opnieuw beginnen?quote:Op maandag 14 december 2015 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Krijg toch een beetje naar nasmaakje van jouw
Ik heb pils en tijdquote:Op maandag 14 december 2015 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt eraan hoelang we vanavond nog door gaan
quote:Op maandag 14 december 2015 18:56 schreef renwan het volgende:
[..]
Jij maakt het wel heel bontkonijnen neuken vaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NMVM ?quote:Op maandag 14 december 2015 18:57 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb pils en tijd
Wel om 10 uur half uurtje genieten van de tv
Oke lieverd, we beginnen overnieuwquote:Op maandag 14 december 2015 18:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sorry schatje, zullen we opnieuw beginnen?
Jij niet hequote:
Lekker met m'n blote mannenmuil tv kijkenquote:
Ik dacht dat jij altijd bij opso langs ging na je shift voor een drankjequote:
Opnieuw.quote:Op maandag 14 december 2015 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oke lieverd, we beginnen overnieuw
Ga ik ook zeker kijken. Daarvoor VI, maar dat wordt steeds minder en minderquote:Op maandag 14 december 2015 18:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Lekker met m'n blote mannenmuil tv kijken
Ze vind me te ordinairquote:Op maandag 14 december 2015 18:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij altijd bij opso langs ging na je shift voor een drankje
Natuurlijk ook een koude blonde rakker erbij nuttigenquote:Op maandag 14 december 2015 18:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Lekker met m'n blote mannenmuil tv kijken
Ik twijfel nog of ik VI ga kijken, op Twitch is vanavond wel een geinig streampie volgens mijquote:Op maandag 14 december 2015 18:58 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ga ik ook zeker kijken. Daarvoor VI, maar dat wordt steeds minder en minder
Neem je 'm wel eens in je kont?quote:Op maandag 14 december 2015 18:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben classy, classy chicks doen dat niet vaak.
Wat is dan je max qua leeftijd?quote:
Dat heet ervaring, kun je niet handelenquote:
23quote:Op maandag 14 december 2015 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is dan je max qua leeftijd?
Goed punt, ik was vanmiddag nog in KPD. Wat een treurnisquote:
Als de heer van huis is dansen de duivels op tafelquote:
En zelf ben je 17?quote:
Tegenwoordig doet MDMA het beter bij tienersquote:
Het is geen verkrachting als je eerst verassing roept, dan is het verassingssexquote:
Dus het zou een mentale verkrachting zijnquote:Op maandag 14 december 2015 19:02 schreef Opsonisatie het volgende:
23 klinkt best oud
Ik voel me nog steeds 16
Dit niet snappenquote:Op maandag 14 december 2015 19:02 schreef PausNicolaas het volgende:
Maar opso waarom Winschoten als je in Groningen woont. Snap het niet
Zo post je ook dus dat scheeltquote:Op maandag 14 december 2015 19:02 schreef Opsonisatie het volgende:
23 klinkt best oud
Ik voel me nog steeds 16
Ik woon in de provincie. Niet stad zelfquote:Op maandag 14 december 2015 19:02 schreef PausNicolaas het volgende:
Maar opso waarom Winschoten als je in Groningen woont. Snap het niet
Jij begonquote:Op maandag 14 december 2015 19:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oke ik eis meer dames hier jullie worden eng
Ga Roosje maar zoeken dan, hoewel zonder Geerd zie ik haar ook niet even langskomenquote:Op maandag 14 december 2015 19:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oke ik eis meer dames hier jullie worden eng
Mijn posts bevatten louter kwaliteitquote:
Geerd is niet te vervangen, heiden!quote:
Ik ga toch geen vrouw aanbiddenquote:
Geerd heeft roosje gegijzeld bedoel je?quote:Op maandag 14 december 2015 19:03 schreef renwan het volgende:
[..]
Ga Roosje maar zoeken dan, hoewel zonder Geerd zie ik haar ook niet even langskomen
Vastgebonden in de kelder, wat een heldquote:Op maandag 14 december 2015 19:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geerd heeft roosje gegijzeld bedoel je?
1988 is een bazenjaarquote:Op maandag 14 december 2015 19:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben 27 maar voel me ook jaaaaaren jonger
Nicequote:Op maandag 14 december 2015 19:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Roosjequote:Op maandag 14 december 2015 19:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Gelukkig niet!quote:Op maandag 14 december 2015 19:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Haha nee ik ben niet gegijzeld
Ooooooooooooooo, dacht dat.quote:Op maandag 14 december 2015 19:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik woon in de provincie. Niet stad zelf
Menterwolde? In welk gat woon jij?quote:Op maandag 14 december 2015 19:07 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ooooooooooooooo, dacht dat.
Niet in gemeente Menterwolde of Groningen wonen
wat dan>quote:Op maandag 14 december 2015 18:59 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik VI ga kijken, op Twitch is vanavond wel een geinig streampie volgens mij
Niet meer, maar vroeger in Menterwoldequote:Op maandag 14 december 2015 19:08 schreef Cassius het volgende:
[..]
Menterwolde? In welk gat woon jij?
Lekker Spelen, weet alleen niet wat ze gaan spelen. Maar een uur naar slap geouwehoer luisteren kan ik wel waarderen, zie dit topicquote:
Daar heb je zeker net je reet mee afgeveegdquote:
Ga de vreugdepier dan doenquote:Op maandag 14 december 2015 19:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Lekker Spelen, weet alleen niet wat ze gaan spelen. Maar een uur naar slap geouwehoer luisteren kan ik wel waarderen, zie dit topic
Tevens chloroform.quote:Op maandag 14 december 2015 19:10 schreef renwan het volgende:
[..]
Daar heb je zeker net je reet mee afgeveegd
Respect +5 voor pausquote:
Niet opgelet. Het gaat allemaal te snel sinds dat kleutermeisje hier zit.quote:
Misschien smijt ik wel wat euro's en doe en shoutout naar Geerdquote:
quote:Op maandag 14 december 2015 19:11 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Niet opgelet. Het gaat allemaal te snel sinds dat kleutermeisje hier zit.
quote:
Dat ik Avril Lavigne kan horen en er vrolijk van kan wordenquote:Op maandag 14 december 2015 19:12 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Die kerels zijn zo tering droog
Geef het op, dat wordt niks meer johquote:Op maandag 14 december 2015 19:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou ik ga even schoolwerk doen dag.
Inderdaad, gewoon solliciteren bij de sociale dienst en lekker geld trekken van de staat!quote:Op maandag 14 december 2015 19:15 schreef renwan het volgende:
[..]
Geef het op, dat wordt niks meer joh
Die pennen monteren zichzelf niet!quote:Op maandag 14 december 2015 19:19 schreef PausNicolaas het volgende:
Niet de hele werkweek op de sociale werkplaats rondhangen
Met de auto van je vader?quote:Op maandag 14 december 2015 19:30 schreef PausNicolaas het volgende:
Nou, ik ga 2 uur rijden naar mijn kamer.
huh?quote:Op maandag 14 december 2015 19:30 schreef PausNicolaas het volgende:
Nou, ik ga 2 uur rijden naar mijn kamer.
Ik bedoelde natuurlijk ''oog''.quote:Op maandag 14 december 2015 19:46 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]Maar naar je kamer rijden? Op kamers ofzo
Paus zit gewoon in een rolstoelquote:Op maandag 14 december 2015 19:46 schreef H0D3NPYL het volgende:
Als ik hem vanavond om 10 uur nog niet gespot heb bel ik de politiequote:
Vrouwenvooroordelen bevestigdquote:Op maandag 14 december 2015 20:20 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja ik welEr is reclame nu
Dat is met die Maarten v Rossum toch?quote:Op maandag 14 december 2015 20:21 schreef Cassius het volgende:
[..]
Slimste Mens zo. We moeten natuurlijk wel een beetje intellectueel doen.
Jaquote:Op maandag 14 december 2015 20:26 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Dat is met die Maarten v Rossum toch?
Wat is dat?quote:Op maandag 14 december 2015 20:30 schreef Simterklaas het volgende:
Godver, ik word agressief van Rocket League.
Dat spel is echt niet goed voor mijn hart.quote:
Waarom zou je dat willen?quote:Op maandag 14 december 2015 21:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga overmorgen blacklight volleyballen
Ik zal jouw shirtje eens oplichten.quote:Op maandag 14 december 2015 21:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Because oplichtende shirtjes.
Pedo gespotquote:Op maandag 14 december 2015 21:16 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik zal jouw shirtje eens oplichten.
quote:Op maandag 14 december 2015 21:16 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik zal jouw shirtje eens oplichten.
Misschien heeft die een slagader doorgesneden met zijn aparte mesquote:Op maandag 14 december 2015 21:20 schreef renwan het volgende:
Als sneeuwleeuw zich over 40 minuten niet gemeld heeft is hij officieël vermist
Gewoon een emotioneel momentje hierquote:Op maandag 14 december 2015 21:21 schreef Simterklaas het volgende:
I can still see you, you’re fading away, but I can still feel you
Though you’re drifting away from me, away from me, you’re drifting away
WAVE AFTER WAVE WAVE AFTER WAY SLOWLY DRIFTING AWAAYquote:Op maandag 14 december 2015 21:21 schreef Simterklaas het volgende:
I can still see you, you’re fading away, but I can still feel you
Though you’re drifting away from me, away from me, you’re drifting away
Traantje gelaten voor Geerdquote:Op maandag 14 december 2015 21:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Gewoon een emotioneel momentje hier
Wie zingt dat nummer?quote:Op maandag 14 december 2015 21:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
WAVE AFTER WAVE WAVE AFTER WAY SLOWLY DRIFTING AWAAY
Dat is weer een ander nummerquote:Op maandag 14 december 2015 21:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
WAVE AFTER WAVE WAVE AFTER WAY SLOWLY DRIFTING AWAAY
Laat hem het lekker zingen danquote:
Je gaat wel lekker met deze SC qua post aantallenquote:
Ik heb geen levenquote:Op maandag 14 december 2015 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je gaat wel lekker met deze SC qua post aantallen
Mijn ex had een volkswagen golf uit '81quote:Op maandag 14 december 2015 21:30 schreef Simterklaas het volgende:
's Morgens als ik op de bus wacht, komt er wel eens een man in een heel oude Citroën voorbij rijden. Check ik net dat kenteken, komt die auto gewoon uit '71, wat een baas!
Bazenauto'squote:Op maandag 14 december 2015 21:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Mijn ex had een volkswagen golf uit '81
Nee, dan deze kerel:quote:Op maandag 14 december 2015 21:35 schreef Simterklaas het volgende:
Dat lachje van die Duitser op 0:18
Baas boven baasquote:
Vol gas geven in een onoverzichtelijke bochtquote:
Zo zou ik elke bocht nemenquote:Op maandag 14 december 2015 21:50 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Vol gas geven in een onoverzichtelijke bocht
Ja man, student hierquote:Op maandag 14 december 2015 19:46 schreef H0D3NPYL het volgende:
Gewoon doen!quote:Op maandag 14 december 2015 21:50 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Vol gas geven in een onoverzichtelijke bocht
Dat doen tijdens je praktijkexamen en het filmpje op FOK! zettenquote:
Tijd voor pilsquote:
Ik wist wel dat ze makkelijk wasquote:Op maandag 14 december 2015 21:56 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik zal jou eens ... neh, da's te makkelijk.
quote:Op maandag 14 december 2015 21:55 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dat doen tijdens je praktijkexamen en het filmpje op FOK! zetten
And they say romance is dead.quote:Op maandag 14 december 2015 21:58 schreef PausNicolaas het volgende:
Opso zat naast me in de auto, ze ligt nu naakt op mijn bed maar ik moest eerst ff schijten.
Jij bent zo goorquote:Op maandag 14 december 2015 21:58 schreef PausNicolaas het volgende:
Opso zat naast me in de auto, ze ligt nu naakt op mijn bed maar ik moest eerst ff schijten.
Buiten werktijd is het altijd tijd voor pils!quote:
Alsof jij nooit poeptquote:
Daarom PN ook links laten liggen in bed aan toegeven aan de konijnen leefquote:
Weetje dat de rabbit een dildo isquote:Op maandag 14 december 2015 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom PN ook links laten liggen in bed aan toegeven aan de konijnen leef
Waar denk je dat ik mijn Nick aan dankquote:Op maandag 14 december 2015 22:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weetje dat de rabbit een dildo is
Naarquote:Op maandag 14 december 2015 22:00 schreef Simterklaas het volgende:
In het volgende deel moet de TT wel even worden aangepast.
Effe nieuw pilsje halen en dan achter de buis gaan zitten en genietenquote:
Die 'ene' naam moet wel even weg natuurlijk en weer worden aangepast naar de originele titel.quote:
quote:Op maandag 14 december 2015 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom PN ook links laten liggen in bed aan toegeven aan de konijnen leef
Die moet er wel uit in volgend deel!quote:Op maandag 14 december 2015 22:02 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Die 'ene' naam moet wel even weg natuurlijk en weer worden aangepast naar de originele titel.
Beter wordt jij ff weer TS, wisseling van de wachtquote:Op maandag 14 december 2015 22:00 schreef Simterklaas het volgende:
In het volgende deel moet de TT wel even worden aangepast.
Mooi gezegdquote:
Mijn mede-profeten ik ben trots op jullie!!!!!quote:Op maandag 14 december 2015 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geerd is niet te vervangen, heiden!
Sletje is het ookquote:Op maandag 14 december 2015 22:04 schreef PausNicolaas het volgende:
Lol, ik kwam kamer in, Opso weg.
Bleek ze onder het bed te liggen. Kieke boe.
Wil je jouw opso fantasieën graag in gedachtes houdenquote:Op maandag 14 december 2015 22:04 schreef PausNicolaas het volgende:
Lol, ik kwam kamer in, Opso weg.
Bleek ze onder het bed te liggen. Kieke boe.
Ik kijk nog meer voor mannen, ik zit vol testosteronquote:
Het is je vergeven!quote:Op maandag 14 december 2015 22:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik kijk nog meer voor mannen, ik zit vol testosteron
PN leeft vooral in zijn fantasie!quote:Op maandag 14 december 2015 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wil je jouw opso fantasieën graag in gedachtes houden
Ik hing al bijna aan de telefoon met de pliesiequote:Op maandag 14 december 2015 22:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Trouwens voordat we in een dwaling terecht komen kunnen we even allemaal onze dankbaarheid aan Geerd offeren?
Misschien wel een goede nieuwe TT!quote:Op maandag 14 december 2015 22:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Trouwens voordat we in een dwaling terecht komen kunnen we even allemaal onze dankbaarheid aan Geerd offeren?
Wat nou, jij ging onder het bed liggen, niet ik!quote:Op maandag 14 december 2015 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wil je jouw opso fantasieën graag in gedachtes houden
Dan zou ik in een kasteel wonen.quote:Op maandag 14 december 2015 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
PN leeft vooral in zijn fantasie!
quote:Op maandag 14 december 2015 22:10 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dan zou ik in een kasteel wonen.
Tevens Geerd
Wat een klapjosti die DerRabbit nepperdquote:Op maandag 14 december 2015 22:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Echt heh een post geven aan Opso, en dan zou je een post om Geerd te danken afsplitsen en een gedeelde post maken... Fuck man....
Ik snap hier geen zak vanquote:Op maandag 14 december 2015 22:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Echt heh een post geven aan Opso, en dan zou je een post om Geerd te danken afsplitsen en een gedeelde post maken... Fuck man....
DerRabbit is een Geerd nepperikquote:
Hij geeft een volledige post richting Opso.quote:
Schande!quote:Op maandag 14 december 2015 22:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hij geeft een volledige post richting Opso.
Dan een post richting ons Konijn.
Om daaronder Geerd te danken....
Hij deed Geerd te kort man.
Hij is een profeet maar dat betekend dat hij nog steeds onder Geerd staat, wij zijn Geerd niet waardig man... wij hebben HEM nodig HIJ niet ons.quote:Op maandag 14 december 2015 22:13 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
DerRabbit is een Geerd nepperik
Precies... Kijk als jij mij vraagt hoe was je dag.. En ik antwoord en zeg dan op het einde met kleine lettertjes, hulde aan Geerdquote:
Dat is wat atheïsme met de mensen doet ze kunnen geen religie meer begrijpen theologische kennis is weg, God staat gelijk met iedereen ..... Moet ik jullie nu helemaal gaan uitleggen hoe goddsdienst werkt?quote:
quote:Op maandag 14 december 2015 22:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Even met zn allen bidden voor geerdgod
Zojuist gedaanquote:Op maandag 14 december 2015 22:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Wat is datquote:Op maandag 14 december 2015 22:16 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Zojuist gedaan
[ afbeelding ]
Toewijding.quote:Op maandag 14 december 2015 22:16 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Zojuist gedaan
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 december 2015 22:16 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Zojuist gedaan
[ afbeelding ]
Alleen heidenen en paupers hebben geen #WOV knuckletattooquote:Op maandag 14 december 2015 22:16 schreef Simterklaas het volgende:
Niet al de #WOV knuckletattoo hebben
Omgquote:Op maandag 14 december 2015 22:16 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Zojuist gedaan
[ afbeelding ]
Ik zát erop te wachtenquote:Op maandag 14 december 2015 22:21 schreef renwan het volgende:
Geerd zijn naam staat getatoeëerd op mijn lul
Ik stel niet graag teleurquote:
Wait Whut, zat jij óp renwan's lul te wachtenquote:
En op wat zat je dan te wachten?quote:Op maandag 14 december 2015 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wait Whut, zat jij óp renwan's lul te wachten
Wie niet hij is een profeet.quote:Op maandag 14 december 2015 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik dan, op de grond gaan zitten?quote:Op maandag 14 december 2015 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geerd spreekt middels onquote:Op maandag 14 december 2015 22:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
De profeten hebben gesproken
Ziet er gezellig uit, proost!!quote:
Beestquote:Op maandag 14 december 2015 22:21 schreef renwan het volgende:
Geerd zijn naam staat getatoeëerd op mijn lul
Zie het bordje aan het einde van de barquote:Op maandag 14 december 2015 22:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer dat Guus er niet is, maar briljante paint weer
quote:Op maandag 14 december 2015 22:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zie het bordje aan het einde van de bar
Ik kijk t ook nuquote:Op maandag 14 december 2015 22:27 schreef renwan het volgende:
Er bestaat een site om je lul te meten zie ik net bij NMVM
Daarom word deze ook gemeden uit Cafe Geerdquote:
Daar zal op gedronken worden!quote:Op maandag 14 december 2015 22:31 schreef renwan het volgende:
Geerd zal morgen blij zijn bij de wederopstanding
Ach, krijgt 'ie ook eens de aandacht. Die jongen heeft het al moeilijk genoeg.quote:Op maandag 14 december 2015 22:32 schreef PausNicolaas het volgende:
Wel jammer dat die eendvent wel steeds aandacht krijgt
Negatieve aandacht doet hij het juist om, mits gegeven in de juiste hoeveelheid zal hij het wel snel zat worden!quote:Op maandag 14 december 2015 22:32 schreef PausNicolaas het volgende:
Wel jammer dat die eendvent wel steeds aandacht krijgt
En dit natuurlijk!quote:Op maandag 14 december 2015 22:34 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ach, krijgt 'ie ook eens de aandacht. Die jongen heeft het al moeilijk genoeg.
Remqo vragen om daar toezicht op te houden!quote:
Die jongen helpt ons wel.quote:Op maandag 14 december 2015 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Remqo vragen om daar toezicht op te houden!
Ja, dat krijgt hij toch juistquote:Op maandag 14 december 2015 22:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Negatieve aandacht doet hij het juist om, mits gegeven in de juiste hoeveelheid zal hij het wel snel zat worden!
Ik hou het wel even in de gaten.quote:Op maandag 14 december 2015 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Remqo vragen om daar toezicht op te houden!
Daarom moet deze jongeman deze aandacht in de juiste hoeveelheid krijgen!quote:Op maandag 14 december 2015 22:38 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja, dat krijgt hij toch juist
Wederom een aanduiding waarom PN geen academisch niveau heeftquote:
volgende TT: Geerd SC: Geerd's Cafe?quote:Op maandag 14 december 2015 22:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hou het wel even in de gaten.
volgende TT: Geerd SC: Geerd Cafe?
Zoiets heb ik nog nooit uitgeprobeerdquote:Op maandag 14 december 2015 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wederom een aanduiding waarom PN geen academisch niveau heeft
Stop, please, stik zometeen nog in mijn lach kickquote:Op maandag 14 december 2015 22:40 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Zoiets heb ik nog nooit uitgeprobeerd
Morgen komt 'ie terug, was een sauna in Limburg denk ikquote:Op maandag 14 december 2015 22:41 schreef Monopoly het volgende:
Zo. Geerd alweer terug van zijn saunabezoek?
Nee toen hij erachter kwam dat het niet gemengd was, heeft hij met superlijm zichzelf vastgeplakt bij de vrouwen.quote:Op maandag 14 december 2015 22:41 schreef Monopoly het volgende:
Zo. Geerd alweer terug van zijn saunabezoek?
Geile Limbo buurvrouwen met dikke tettenquote:Op maandag 14 december 2015 22:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Morgen komt 'ie terug, was een sauna in Limburg denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |