abonnement Unibet Coolblue
pi_158237793
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 15:18 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

Ik vond dit nochtans ziekelijk kut toen ik het op tv zag. Vooral omdat de opdracht echt nergens op sloeg en omdat ik ze hier allebei toch niet zo toonvast vond. En omdat ik niet kon geloven dat Lauren en Klaasje voor de zoveelste keer weer samen in een groepje zaten. En omdat Jindra en Marthe toen de groepsopdracht overduidelijk hadden moeten winnen.
(Hanne en Demi kon sowieso niet, want Hanne moest wel echt een solo doen, dus daar mochten mensen niet op stemmen; maar Lauren had ook nog geen solo gedaan dus dit sloeg nergens op. Wat een Kutprogramma was het toch.)

Ook gewoon een schijtnummer natuurlijk.
Ik had Lauren echt nog wel een solo gegund. Ze zei ook tegen Niels dat ze er echt van baalde.
pi_158237808
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 15:18 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

Ik vond dit nochtans ziekelijk kut toen ik het op tv zag. Vooral omdat de opdracht echt nergens op sloeg en omdat ik ze hier allebei toch niet zo toonvast vond. En omdat ik niet kon geloven dat Lauren en Klaasje voor de zoveelste keer weer samen in een groepje zaten. En omdat Jindra en Marthe toen de groepsopdracht overduidelijk hadden moeten winnen.
(Hanne en Demi kon sowieso niet, want Hanne moest wel echt een solo doen, dus daar mochten mensen niet op stemmen; maar Lauren had ook nog geen solo gedaan dus dit sloeg nergens op. Wat een Kutprogramma was het toch.)

Ook gewoon een schijtnummer natuurlijk.
Ik vind het niet een extreem kutnummer. (ook niet heel boeiend hoor) Ik vond het eigenlijk wel goed gezongen, zeker voor Klaasjes doen.

Je strategische uitleg ga ik zometeen proberen te doorgronden, maar ik ga eerst even wat anders doen.
pi_158237842
Ik vond het ook een zeiknummer. Een hele minuut wachten tot ze elk een zinnetje mogen zingen en dan nog een zinnetje samen.

Om zeker te zijn dat Demi en Nora er uit gingen moesten de twee andere groepen genomineerd worden. Al hadden Marthe en Jindra sowieso gewonnen tegen één van die twee groepen. Ach. Studio 100 had zelf de groepsindeling gedaan dus ze hadden Lauren met Nora kunnen doen zingen zodat ze toch een solo kon doen.
  maandag 14 december 2015 @ 15:23:53 #29
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158237846
Het is zo'n nummer waar de auteur duidelijk van dacht "oh een refrein? nee, dat is niet nodig, we doen gewoon heel de tijd hetzelfde melodietje van tien seconden, en dan herhalen we enkel dat het hele nummer lang". Verklaart waarom ik het zo vaak instrumentaal hoor onder reclamespots op tv, omdat het instrumentaal echt liftmuziek is. Schei toch uit, maak eens echte muziek. Zing eens kusjesdag.
pi_158237860
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 15:23 schreef bogtrotter het volgende:
Zing eens kusjesdag.
:') :')
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158237901
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 15:21 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ik had Lauren echt nog wel een solo gegund. Ze zei ook tegen Niels dat ze er echt van baalde.
Vooral omdat ze het effect daarvan bij Marthe had gezien denk ik. :@

'Wanneer zie ik jou terug' kwam qua liedje ook het dichtst in de buurt van 'Alleen door jou'.
pi_158237949
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 15:27 schreef showtimer het volgende:
'Wanneer zie ik jou terug' kwam qua liedje ook het dichtst in de buurt van 'Alleen door jou'.

Heb die eerlijk gezegd nog nooit gezien ;O Wat is ze zenuwachtig hier eigenlijk o_o
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158237957
Echt he. Op facebook had het groepje Marthe-Klaasje-Lauren het tweede meeste stemmen, en dan zorgen ze er voor dat die groep niet meer kan met de haarkleuren. Hanne stelde altijd teleur in haar solo's. Lauren had met één solo de plek van Hanne kunnen innemen.

Ik ben er nog steeds niet overheen.

Lauren wilde ros, Lisa wilde zwart. Studio 100 pls.
pi_158237977
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 15:23 schreef bogtrotter het volgende:
Het is zo'n nummer waar de auteur duidelijk van dacht "oh een refrein? nee, dat is niet nodig, we doen gewoon heel de tijd hetzelfde melodietje van tien seconden, en dan herhalen we enkel dat het hele nummer lang". Verklaart waarom ik het zo vaak instrumentaal hoor onder reclamespots op tv, omdat het instrumentaal echt liftmuziek is. Schei toch uit, maak eens echte muziek. Zing eens kusjesdag.
En ze moesten dat nummer toch ook nog eerst aanpassen aan meerdere vrouwelijke stemmen ofzo? Wtf :{w
pi_158237978
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 15:31 schreef nick333 het volgende:
Echt he. Op facebook had het groepje Marthe-Klaasje-Lauren het tweede meeste stemmen, en dan zorgen ze er voor dat die groep niet meer kan met de haarkleuren. Hanne stelde altijd teleur in haar solo's. Lauren had met één solo de plek van Hanne kunnen innemen.

Ik ben er nog steeds niet overheen.
Hanne was in alle liveshows vrij dramatisch, geen een nummer echt overtuigend gezongen. Niet eens heel vals, maar gewoon kleurloos, saai en niet zo boeiend. Snap niet dat daar mensen op stemden eigenlijk.
  maandag 14 december 2015 @ 15:34:01 #37
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158237990
Nog effe een beetje Jindra & prinses Madeliefje samen op vakantie



en een beetje Jindra & Madeliefje die samen naar tv kijken



en een beetje Jindra & Madeliefje die samen naar premieres gaan



Ik verwacht een fanfic tegen morgen.
pi_158238004
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 15:30 schreef Poedelpoes het volgende:
Wat is ze zenuwachtig hier eigenlijk o_o
Er speelde nogal wat op de achtergrond #jeweettog
pi_158238007
quote:
7s.gif Op maandag 14 december 2015 15:01 schreef Sisiorange94 het volgende:
In verband met issues exporteer ik mijn K3 opname in aparte delen. Het eerste deel is klaar. Wil iemand die vast downloaden of willen jullie het pas als het in zijn geheel klaar is?
Hoe groot wordt je totale bestand (alle delen bij elkaar) ongeveer? En waar wil je het gaan uploaden? Ik kijk er echt naar uit!
pi_158238008
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 15:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
Niet eens heel vals, maar gewoon kleurloos, saai en niet zo boeiend. Snap niet dat daar mensen op stemden eigenlijk.
Ze was zo lekker naturél. _O- 8)7
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158238032
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 15:34 schreef bogtrotter het volgende:
Nog effe een beetje Jindra & prinses Madeliefje samen op vakantie

[ afbeelding ]

en een beetje Jindra & Madeliefje die samen naar tv kijken

[ afbeelding ]

en een beetje Jindra & Madeliefje die samen naar premieres gaan

[ afbeelding ]

Ik verwacht een fanfic tegen morgen.
Even serieus, waarom lacht Jindra altijd (maar dan ook echt altijd) met haar tanden stijf op elkaar? Ziet er zo stom en geforceerd uit.

pi_158238038
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 15:34 schreef showtimer het volgende:

[..]

Er speelde nogal wat op de achtergrond #jeweettog
_O-
pi_158238055
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 15:34 schreef Riparius het volgende:

[..]

Hoe groot wordt je totale bestand (alle delen bij elkaar) ongeveer? En waar wil je het gaan uploaden? Ik kijk er echt naar uit!
De delen apart zijn ongeveer 2 gb per stuk (ik denk 5 delen ongeveer) en ik wil alles uiteindelijk op Mega zetten maar heb het eerste deel al op WeTransfer. Dus als je die al wil zien kan het, maar de rest duurt nog even.
pi_158238073
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 15:36 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Even serieus, waarom lacht Jindra altijd (maar dan ook echt altijd) met haar tanden stijf op elkaar? Ziet er zo stom en geforceerd uit.

[ afbeelding ]
Lol, dat doe ik ook.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158238088
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 15:37 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

De delen apart zijn ongeveer 2 gb per stuk (ik denk 5 delen ongeveer) en ik wil alles uiteindelijk op Mega zetten maar heb het eerste deel al op WeTransfer. Dus als je die al wil zien kan het, maar de rest duurt nog even.
Post maar :)
pi_158238089
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 15:36 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Even serieus, waarom lacht Jindra altijd (maar dan ook echt altijd) met haar tanden stijf op elkaar? Ziet er zo stom en geforceerd uit.

[ afbeelding ]
Ik moet zeggen dat Jindra het gisteren wel won van Lisa op de Beauty and the Beast première. :)
pi_158238091
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 15:34 schreef bogtrotter het volgende:
Nog effe een beetje Jindra & prinses Madeliefje samen op vakantie

[ afbeelding ]

en een beetje Jindra & Madeliefje die samen naar tv kijken

[ afbeelding ]

en een beetje Jindra & Madeliefje die samen naar premieres gaan

[ afbeelding ]

Ik verwacht een fanfic tegen morgen.
Wut, gaat Jindra nou ook met Keet om? Die chick links onder met de "daddy no i wanna go home" blik en de duim.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158238094
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 15:39 schreef showtimer het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat Jindra het gisteren wel won van Lisa op de Beauty and the Beast première. :)
Foto?
  maandag 14 december 2015 @ 15:39:43 #49
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158238097
quote:
2s.gif Op maandag 14 december 2015 15:08 schreef Sisiorange94 het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat weer een nieuw hoofdstuk van Klauren online! Lees je bij met de volgende hoofdstukken of begin gelijk aan hoofdstuk 34!!

HOOFDSTUK 1 T/M 33:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIEUW HOOFDSTUK:

Hoofdstuk 34: Flanders Expo

YAAAAAAAAAAAAAAAAAAS _O_ _O_

quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 15:12 schreef Maartenfr12 het volgende:

Dit was toch een prima optreden van Klauren? Ook Klaasje deed het goed hier.
Dit filmpje. O+
  maandag 14 december 2015 @ 15:40:01 #50
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158238101


Jindra zou ook wel een leuk prinsesje kunnen zijn. Take the hint, Studio 100. Er is sowieso nog iemand aan het meelezen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')