Maar natuurlijk ken je K3 wel, iedereen die Nederlands spreekt kent K3! Zo niet moet minimaal één van de onderstaande albums je op zijn minst bekend voorkomen:quote:Wikipedia zegt het volgende:
K3 is van oorsprong een Belgische meidengroep met een Nederlandstalig pop repertoire voornamelijk gericht op een jeugdig publiek.
De naam van de groep verwijst naar de eerste letters van de voornamen van de oorspronkelijke bezetting. De Belgische zangeressen Karen Damen, Kristel Verbeke en Kathleen Aerts waren verantwoordelijk voor de doorbraak van K3. Aerts verliet in 2009 de groep en werd opgevolgd door de Nederlandse Josje Huisman.
Op 6 november 2015 zijn Karen, Kristel en Josje opgevolgd door Klaasje Meijer, Hanne Verbruggen en Marthe De Pillecyn. Deze opvolging is tot stand gebracht door K3 zoekt K3, een talentenshow op tv uitgezonden door SBS6 en VTM.
Wat moet ik nou weer goedmakenquote:Op maandag 14 december 2015 14:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
We moeten dat beiden maar eens goedmaken dan.
Don't cry.quote:Op maandag 14 december 2015 14:58 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Wat moet ik nou weer goedmaken
Jaa wat de fucking fuck was dat die opdracht.quote:Op maandag 14 december 2015 14:55 schreef bogtrotter het volgende:
In die absurde opdracht waarin ze Engelse nummers moesten zingen (en die volledig zongen, dus langer dan eender welk K3-nummer we in de hele wedstrijd gehoord hebben) zag je ook duidelijk dat Demi op een volledig ander niveau zat dan Hanne. Ze outclass'te dat arme skelet daar echt met kilometers voorsprong en werd daar dan op afgerekend omdat de productie alleen nummerkeuzes had gemaakt die totaal niet-K3 was en omdat zij de opdracht het best van iedereen deed (????)
ZE ZIJN ALLEMAAL ZO LEUK.quote:Op maandag 14 december 2015 14:54 schreef Poedelpoes het volgende:
[ afbeelding ]
Also de twitter van de oranje prinses
Een absolute schande inderdaad, die opdrachten. Hanne had in dat nummer echt totaal niets te zoeken, maar het is ook niet echt haar stijl natuurlijk.quote:Op maandag 14 december 2015 14:55 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
In die absurde opdracht waarin ze Engelse nummers moesten zingen (en die volledig zongen, dus langer dan eender welk K3-nummer we in de hele wedstrijd gehoord hebben) zag je ook duidelijk dat Demi op een volledig ander niveau zat dan Hanne. Ze outclass'te dat arme skelet daar echt met kilometers voorsprong en werd daar dan op afgerekend omdat de productie alleen nummerkeuzes had gemaakt die totaal niet-K3 was en omdat zij de opdracht het best van iedereen deed (????)
JAAA OMG ZE ECHT CUTE vind alleen der personage kut in Prinsessia.quote:Op maandag 14 december 2015 15:04 schreef bogtrotter het volgende:
Het leukste aan de groene prinses vind ik dat ze zo'n crazy hoog voorhoofd heeft en dat die pruik dat absoluut niet verbergt. En dat ze dat in het échte leven ook duidelijk beseft en zichzelf een leuke pony heeft aangemeten. Ook wel gewoon een leuk snoetje natuurlijk.
quote:Op maandag 14 december 2015 15:06 schreef DumpTruck het volgende:
RozePrinces is echt amazing, ik weet nog niets over haar innerlijk maar damn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW HOOFDSTUK:
Hoofdstuk 34: Flanders Expo
Godjezus wat een verschilquote:Op maandag 14 december 2015 15:09 schreef bogtrotter het volgende:
Zonder die rode pruik mag prinses Violet van mij ook altijd langskomen, hoor.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 december 2015 15:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wie zijn al deze chicks die nu ineens voorbij komen?
Princessia.quote:Op maandag 14 december 2015 15:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wie zijn al deze chicks die nu ineens voorbij komen?
We zijn verblind door de #Klauren love dus natuurlijk vinden we dit goed.quote:Op maandag 14 december 2015 15:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
Dit was toch een prima optreden van Klauren? Ook Klaasje deed het goed hier.
Lauren heeft persoonlijk aangegeven ook achter Klauren te staanquote:Op maandag 14 december 2015 15:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zou het dus wel echt gruwelijk vinden als iemand Klaasje en Lauren ooit op dit forum zou wijzen, die weten echt niet wat ze meemaken.
Katapultje krijgt de fanfiction welquote:Op maandag 14 december 2015 15:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zou het dus wel echt gruwelijk vinden als iemand Klaasje en Lauren ooit op dit forum zou wijzen, die weten echt niet wat ze meemaken.
Ik vond dit nochtans ziekelijk kut toen ik het op tv zag. Vooral omdat de opdracht echt nergens op sloeg en omdat ik ze hier allebei toch niet zo toonvast vond. En omdat ik niet kon geloven dat Lauren en Klaasje voor de zoveelste keer weer samen in een groepje zaten. En omdat Jindra en Marthe toen de groepsopdracht overduidelijk hadden moeten winnen.quote:Op maandag 14 december 2015 15:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
Dit was toch een prima optreden van Klauren? Ook Klaasje deed het goed hier.
Dat klinkt beter ja.quote:Op maandag 14 december 2015 15:18 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Ik vond dit nochtans ziekelijk kut toen ik het op tv zag. Vooral omdat de opdracht echt nergens op sloeg en omdat ik ze hier allebei toch niet zo toonvast vond. En omdat ik niet kon geloven dat Lauren en Klaasje voor de zoveelste keer weer samen in een groepje zaten. En omdat Jindra en Marthe toen de groepsopdracht overduidelijk hadden moeten winnen.
(Hanne en Demi kon sowieso niet, want Hanne moest wel echt een solo doen, dus daar mochten mensen niet op stemmen; maar Lauren had ook nog geen solo gedaan dus dit sloeg nergens op. Wat een Kutprogramma was het toch.)
Ook gewoon een schijtnummer natuurlijk.
Ik had Lauren echt nog wel een solo gegund. Ze zei ook tegen Niels dat ze er echt van baalde.quote:Op maandag 14 december 2015 15:18 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Ik vond dit nochtans ziekelijk kut toen ik het op tv zag. Vooral omdat de opdracht echt nergens op sloeg en omdat ik ze hier allebei toch niet zo toonvast vond. En omdat ik niet kon geloven dat Lauren en Klaasje voor de zoveelste keer weer samen in een groepje zaten. En omdat Jindra en Marthe toen de groepsopdracht overduidelijk hadden moeten winnen.
(Hanne en Demi kon sowieso niet, want Hanne moest wel echt een solo doen, dus daar mochten mensen niet op stemmen; maar Lauren had ook nog geen solo gedaan dus dit sloeg nergens op. Wat een Kutprogramma was het toch.)
Ik vind het niet een extreem kutnummer. (ook niet heel boeiend hoor) Ik vond het eigenlijk wel goed gezongen, zeker voor Klaasjes doen.quote:Op maandag 14 december 2015 15:18 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Vooral omdat ze het effect daarvan bij Marthe had gezien denk ik.quote:Op maandag 14 december 2015 15:21 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik had Lauren echt nog wel een solo gegund. Ze zei ook tegen Niels dat ze er echt van baalde.
quote:Op maandag 14 december 2015 15:27 schreef showtimer het volgende:
'Wanneer zie ik jou terug' kwam qua liedje ook het dichtst in de buurt van 'Alleen door jou'.
En ze moesten dat nummer toch ook nog eerst aanpassen aan meerdere vrouwelijke stemmen ofzo? Wtfquote:Op maandag 14 december 2015 15:23 schreef bogtrotter het volgende:
Het is zo'n nummer waar de auteur duidelijk van dacht "oh een refrein? nee, dat is niet nodig, we doen gewoon heel de tijd hetzelfde melodietje van tien seconden, en dan herhalen we enkel dat het hele nummer lang". Verklaart waarom ik het zo vaak instrumentaal hoor onder reclamespots op tv, omdat het instrumentaal echt liftmuziek is. Schei toch uit, maak eens echte muziek. Zing eens kusjesdag.
Hanne was in alle liveshows vrij dramatisch, geen een nummer echt overtuigend gezongen. Niet eens heel vals, maar gewoon kleurloos, saai en niet zo boeiend. Snap niet dat daar mensen op stemden eigenlijk.quote:Op maandag 14 december 2015 15:31 schreef nick333 het volgende:
Echt he. Op facebook had het groepje Marthe-Klaasje-Lauren het tweede meeste stemmen, en dan zorgen ze er voor dat die groep niet meer kan met de haarkleuren. Hanne stelde altijd teleur in haar solo's. Lauren had met één solo de plek van Hanne kunnen innemen.
Ik ben er nog steeds niet overheen.
Er speelde nogal wat op de achtergrond #jeweettogquote:Op maandag 14 december 2015 15:30 schreef Poedelpoes het volgende:
Wat is ze zenuwachtig hier eigenlijk o_o
Hoe groot wordt je totale bestand (alle delen bij elkaar) ongeveer? En waar wil je het gaan uploaden? Ik kijk er echt naar uit!quote:Op maandag 14 december 2015 15:01 schreef Sisiorange94 het volgende:
In verband met issues exporteer ik mijn K3 opname in aparte delen. Het eerste deel is klaar. Wil iemand die vast downloaden of willen jullie het pas als het in zijn geheel klaar is?
Ze was zo lekker naturél.quote:Op maandag 14 december 2015 15:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
Niet eens heel vals, maar gewoon kleurloos, saai en niet zo boeiend. Snap niet dat daar mensen op stemden eigenlijk.
Even serieus, waarom lacht Jindra altijd (maar dan ook echt altijd) met haar tanden stijf op elkaar? Ziet er zo stom en geforceerd uit.quote:Op maandag 14 december 2015 15:34 schreef bogtrotter het volgende:
Nog effe een beetje Jindra & prinses Madeliefje samen op vakantie
[ afbeelding ]
en een beetje Jindra & Madeliefje die samen naar tv kijken
[ afbeelding ]
en een beetje Jindra & Madeliefje die samen naar premieres gaan
[ afbeelding ]
Ik verwacht een fanfic tegen morgen.
quote:Op maandag 14 december 2015 15:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Er speelde nogal wat op de achtergrond #jeweettog
De delen apart zijn ongeveer 2 gb per stuk (ik denk 5 delen ongeveer) en ik wil alles uiteindelijk op Mega zetten maar heb het eerste deel al op WeTransfer. Dus als je die al wil zien kan het, maar de rest duurt nog even.quote:Op maandag 14 december 2015 15:34 schreef Riparius het volgende:
[..]
Hoe groot wordt je totale bestand (alle delen bij elkaar) ongeveer? En waar wil je het gaan uploaden? Ik kijk er echt naar uit!
Lol, dat doe ik ook.quote:Op maandag 14 december 2015 15:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Even serieus, waarom lacht Jindra altijd (maar dan ook echt altijd) met haar tanden stijf op elkaar? Ziet er zo stom en geforceerd uit.
[ afbeelding ]
Post maarquote:Op maandag 14 december 2015 15:37 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
De delen apart zijn ongeveer 2 gb per stuk (ik denk 5 delen ongeveer) en ik wil alles uiteindelijk op Mega zetten maar heb het eerste deel al op WeTransfer. Dus als je die al wil zien kan het, maar de rest duurt nog even.
Ik moet zeggen dat Jindra het gisteren wel won van Lisa op de Beauty and the Beast première.quote:Op maandag 14 december 2015 15:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Even serieus, waarom lacht Jindra altijd (maar dan ook echt altijd) met haar tanden stijf op elkaar? Ziet er zo stom en geforceerd uit.
[ afbeelding ]
Wut, gaat Jindra nou ook met Keet om? Die chick links onder met de "daddy no i wanna go home" blik en de duim.quote:Op maandag 14 december 2015 15:34 schreef bogtrotter het volgende:
Nog effe een beetje Jindra & prinses Madeliefje samen op vakantie
[ afbeelding ]
en een beetje Jindra & Madeliefje die samen naar tv kijken
[ afbeelding ]
en een beetje Jindra & Madeliefje die samen naar premieres gaan
[ afbeelding ]
Ik verwacht een fanfic tegen morgen.
Foto?quote:Op maandag 14 december 2015 15:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Jindra het gisteren wel won van Lisa op de Beauty and the Beast première.
quote:Op maandag 14 december 2015 15:08 schreef Sisiorange94 het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat weer een nieuw hoofdstuk van Klauren online! Lees je bij met de volgende hoofdstukken of begin gelijk aan hoofdstuk 34!!
HOOFDSTUK 1 T/M 33:YAAAAAAAAAAAAAAAAAASSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW HOOFDSTUK:
Hoofdstuk 34: Flanders Expo
Dit filmpje.quote:Op maandag 14 december 2015 15:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
Dit was toch een prima optreden van Klauren? Ook Klaasje deed het goed hier.![]()
Ze lijkt wel 16 daar en die prins 32quote:Op maandag 14 december 2015 15:40 schreef bogtrotter het volgende:
[ afbeelding ]
Jindra zou ook wel een leuk prinsesje kunnen zijn. Take the hint, Studio 100. Er is sowieso nog iemand aan het meelezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe zit het met je plannen voor een fanfiction?quote:Op maandag 14 december 2015 15:39 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Wut, gaat Jindra nou ook met Keet om? Die chick links onder met de "daddy no i wanna go home" blik en de duim.
quote:Op maandag 14 december 2015 15:41 schreef Sisiorange94 het volgende:
Deel 1 van de K3 show van gisteren is hier te downloaden
De volgende delen volgen later!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wacht. .mov? .mov? Babe wat doe je.![]()
Wat wil je dan? MP4?quote:Op maandag 14 december 2015 15:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]![]()
Wacht. .mov? .mov? Babe wat doe je.
Goede site, 20 MB/s! Hij is al binnen.quote:Op maandag 14 december 2015 15:41 schreef Sisiorange94 het volgende:
Nou op die fotos wint ze niet hoor. Dat haar is een beetje te veel politica uit Amersfoort.quote:
KKK KUS GAAT LOSquote:Op maandag 14 december 2015 15:43 schreef Maartel het volgende:
Jindra ziet er daar wel stukken leuker uit dan tijdens de show.
Al doet ze me afentoe denken aan dit mormel:
[ afbeelding ]
Kan ook maar dan moet ik het wel opnieuw exporteren. Ain't nobody got time fo dat. Tenminste niet nu. De volledige versie kan ik wel in MP4 doen. Dit is toch best af te spelen met VLC of Quicktime.quote:
MP4'tje aan H264, toch, of is dat niet meer de ideale codec tegenwoordig? #ikzitnietmeeropdefilmschool #ikexporteeraleenjaarnietsmeerquote:
IK WIST DAT JE JUIST DIE MOEST GAAN QUOTENquote:
Met een blik en een kus en het topje van mijn zusssssssquote:Op maandag 14 december 2015 15:44 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
we we maken er een feeeestje van
Er wordt echt gespamd als een malle momenteel maar ik vind ze er allebei wel lekker leuk opstaan hier.quote:
Zei ik ook al lolquote:Op maandag 14 december 2015 15:45 schreef bogtrotter het volgende:
MP4'tje aan H264, toch, of is dat niet meer de ideale codec tegenwoordig? #ikzitnietmeeropdefilmschool #ikexporteeraleenjaarnietsmeer
Zo probeerde ik de volledige versie ook te exporteren en heb mijn computer daarvoor de hele nacht aan laten staan, maar helaas lukte dat niet. Dit is het eerste wat nu is gelukt dus enjoy or be patient. Volledige versie is MP4. Die komt zo snel mogelijk op Mega maar omdat jullie wachten kom ik met een noodoplossingquote:Op maandag 14 december 2015 15:45 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
MP4'tje aan H264, toch, of is dat niet meer de ideale codec tegenwoordig? #ikzitnietmeeropdefilmschool #ikexporteeraleenjaarnietsmeer
Het waren trouwens wel net de Kus-jaren dat K3 hier wat op zijn retour leek. Waren die onder Nederlandse kinderen destijds 'cooler'?quote:Op maandag 14 december 2015 15:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik kreeg toen met Sinterklaas een Kus CD en was daar helemaal blij mee.
Oh jongere ik, wat had je toen plezier.
Ik vond ze geweldig.quote:Op maandag 14 december 2015 15:48 schreef Maartel het volgende:
[..]
Het waren trouwens wel net de Kus-jaren dat K3 hier wat op zijn retour leek. Waren die onder Nederlandse kinderen destijds 'cooler'?
Dat haar was morsdood. Maarten knows.quote:Op maandag 14 december 2015 15:43 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Nou op die fotos wint ze niet hoor. Dat haar is een beetje te veel politica uit Amersfoort.
Thank you.quote:Op maandag 14 december 2015 15:46 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Zo probeerde ik de volledige versie ook te exporteren en heb mijn computer daarvoor de hele nacht aan laten staan, maar helaas lukte dat niet. Dit is het eerste wat nu is gelukt dus enjoy or be patient. Volledige versie is MP4. Die komt zo snel mogelijk op Mega maar omdat jullie wachten kom ik met een noodoplossing
? Deze moet je me uitleggen haha.quote:Op maandag 14 december 2015 15:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat haar was morsdood. Maarten knows.
Ik vind het fijn als iemand het werk voor mij doet. Ik ben een luie donder.quote:Op maandag 14 december 2015 15:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Thank you.Laat ze het lekker zelf omzetten in MP4 = kleine moeite.
Daarna waren ze ook zo'n beetje uit elkaar, na nog even als drietal de huisact van Drievliet te zijn.quote:Op maandag 14 december 2015 15:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik vond ze geweldig.Het waren aanstekelijke nummers. Ze zijn volgens mij 2/3 jaar echt populair geweest en daarna heb ik er niets meer van gehoord.
Dit is waarom je meisjes moet hosselen via fok forum.quote:Op maandag 14 december 2015 15:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik vind het fijn als iemand het werk voor mij doet. Ik ben een luie donder.
Er komt sowieso nog een video van 80 minuten lang in MP4 en die is dan ook betere kwaliteit. Maar daarom: please geduld haha. Ook voor de volgende video, die is nu ook al 666 jaar aan het exporterenquote:Op maandag 14 december 2015 15:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Thank you.Laat ze het lekker zelf omzetten in MP4 = kleine moeite.
Wat een naam voor een laatste singlequote:Op maandag 14 december 2015 15:50 schreef Maartel het volgende:
[..]
Daarna waren ze ook zo'n beetje uit elkaar, na nog even als drietal de huisact van Drievliet te zijn.
Na de (flop)film Limo was het snel gedaan. Alleen nog een achtbaangerelateerd singletje Formule X en het veelzeggende 'Allerlaatste Kus'
Ik hoef mijn stoel niet af, je weet niet hoe handig dat is joh.quote:Op maandag 14 december 2015 15:50 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Dit is waarom je meisjes moet hosselen via fok forum.
Ja lekker makkelijk hequote:Op maandag 14 december 2015 15:51 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik hoef mijn stoel niet af, je weet niet hoe handig dat is joh.
Nope:quote:Op maandag 14 december 2015 15:52 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Dit was toch wel echt de beste.
quote:Op maandag 14 december 2015 15:53 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nope:
http://www.zie.nl/video/m(...)us/m1cz333foelu?wl=1
Nou nou lief doen, anders gaan Sisi en ik op je droomstoelen.quote:
Ik ga er van uit dat dit binnen het verhaal van het nummer ook twintigjarige meisjes zijn die zingen over een of andere vijftienjarige die voor het eerst wat baardgroei krijgt. Zijn allereerste zoen? Jaaa. "Nou, beste vriendin, ik ga effe je kleine broertje ontmaagden, doeiiii."quote:
quote:Op maandag 14 december 2015 15:56 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Nou nou lief doen, anders gaan Sisi en ik op je droomstoelen.
Hoe je het ook uitlegt 'dingen die je nu met hem kunt doen zijn er toch ineens veel meer dan toen' blijft awkward. Alsof iemand de memo 'K3's hits zijn ook altijd een beetje ontdeugend' totaal verkeerd heeft opgepiktquote:Op maandag 14 december 2015 15:56 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat dit binnen het verhaal van het nummer ook twintigjarige meisjes zijn die zingen over een of andere vijftienjarige die voor het eerst wat baardgroei krijgt. Zijn allereerste zoen? Jaaa. "Nou, beste vriendin, ik ga effe je kleine broertje ontmaagden, doeiiii."
Ok, maar serieus, dit is niet leuk. Nu reageert ze niet meer.quote:Op maandag 14 december 2015 15:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Maar Belgen zijn ook anders ondeugendquote:Op maandag 14 december 2015 15:58 schreef Maartel het volgende:
Hoe je het ook uitlegt 'dingen die je nu met hem kunt doen zijn er toch ineens veel meer dan toen' blijft awkward. Alsof iemand de memo 'K3's hits zijn ook altijd een beetje ontdeugend' totaal verkeerd heeft opgepikt
Wel met aangepaste teksten!quote:Op maandag 14 december 2015 15:59 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Maar Belgen zijn ook anders ondeugendOp het Kus album staat zelfs een cover van Ademnood
![]()
![]()
![]()
Klinkt nu al 20x beter dan HKM, de refreintjes klinken opzich wel goed. Anouk en Meike waren sowieso de beste zangeressen van KUS. Vind de harmonietjes opzich wel ok.quote:Op maandag 14 december 2015 15:59 schreef bogtrotter het volgende:
Een fragmentje van op de Vlaamse tv, een programma met enkel Nederlandstalige hits. Kus wordt hier begeleid door Miguel Wiels op de piano - want Miguel Wiels zit letterlijk in elk bandje op tv.
Walgelijk vals, trouwens.
Ik ga wel.quote:Op maandag 14 december 2015 15:58 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ok, maar serieus, dit is niet leuk. Nu reageert ze niet meer.
Ch!pz was ik helemaal fan van hahaquote:Op maandag 14 december 2015 16:05 schreef DumpTruck het volgende:
KUS was best prima voor wat het was, hebben het nog best een tijdje volgehouden.
Djumbo vond ik niets, maar wie herinnert zich Ch!pz nog...![]()
Zo leuk is het ook weer niet.quote:Op maandag 14 december 2015 16:05 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ch!pz was ik helemaal fan van haha
Vandaar dat ik weinig succes heb behaald bij de dames.quote:Op maandag 14 december 2015 16:09 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ja, zo ga je niet met meisjes om.
Tuurlijk wel, Nederland kende deze spoken ook. Magniedit, magnie dat kende we dan weer niet. Volgens mij kwamen hun na indianen dans hier ook.quote:Op maandag 14 december 2015 16:12 schreef bogtrotter het volgende:
Zijn deze spoken eigenlijk ooit doorgebroken in Nederland? Of werden alleen mijn Vlaamse leeftijdsgenootjes geteisterd door al deze belachelijk catchy jaren 2000-kinderpop?
Indianendansquote:Op maandag 14 december 2015 16:12 schreef bogtrotter het volgende:
Zijn deze spoken eigenlijk ooit doorgebroken in Nederland? Of werden alleen mijn Vlaamse leeftijdsgenootjes geteisterd door al deze belachelijk catchy jaren 2000-kinderpop?
:L En Sisi vond jou leuk...quote:Op maandag 14 december 2015 16:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
Vandaar dat ik weinig succes heb behaald bij de dames.
Jep vind ik ook, dan volgende thread weer terug naar onze queens.quote:Op maandag 14 december 2015 16:14 schreef DumpTruck het volgende:
Ik denk dat we deze thread beter kunnen wijden aan het vinden van het slechtste bubblegumpop uit onze jeugd, en dan in de volgende weer "normaal" posten.
JAAAAAAquote:Op maandag 14 december 2015 16:15 schreef Poedelpoes het volgende:
Nee ohmygod ik ging het zoeken fuuuu wat is dit.
Die Magniedit Magniedat vond ik vooral geniaal omwille van de foute videoclip. Het woord "cyber" was plots heel erg hip en trendy en "Tegen morgen 100 MB straf!" vind ik nog steeds briljant grappigquote:Op maandag 14 december 2015 16:12 schreef Poedelpoes het volgende:
Tuurlijk wel, Nederland kende deze spoken ook. Magniedit, magnie dat kende we dan weer niet. Volgens mij kwamen hun na indianen dans hier ook.
Kim-Lian had wel echt een geweldige popster-uitstralingquote:Op maandag 14 december 2015 16:17 schreef Poedelpoes het volgende:
Dit is dan geen meidenbandje maar wel geweldig. Ik heb Kim Lian terug nodig als popster ipv als zondagmiddag life & cooking-kopie presentatrice.
Pittig kapsel, kunnen de huisvrouwen nog wat van leren!quote:Op maandag 14 december 2015 16:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Kim-Lian had wel echt een geweldige popster-uitstralingDat haar was het misschien net niet, maar aan de andere kant had het ook wel weer wat.
quote:Op maandag 14 december 2015 16:15 schreef Poedelpoes het volgende:Nee ohmygod ik ging het zoeken fuuuu wat is dit.
Ik was echt aan het wachten tot Kim Lian de revue zou passeren. Heerlijk nummertje is dat. Dat ze dan daarna "Kids in America" coverde, sloeg natuurlijk helemaal nergens op. Hallo, je komt uit Nederland. Doe eens effe normaal, da's al gek genoeg.quote:Op maandag 14 december 2015 16:17 schreef Poedelpoes het volgende:
Dit is dan geen meidenbandje maar wel geweldig. Ik heb Kim Lian terug nodig als popster ipv als zondagmiddag life & cooking-kopie presentatrice.
:'lquote:Op maandag 14 december 2015 16:19 schreef Poedelpoes het volgende:
Op maandag 14 december 2015 16:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
Noooooooooooo Ik ga net zoals Lauren heel hard uithuilen.
Doe eens lief Poedel...quote:[ afbeelding ]
Dat is een beetje het probleem inderdaad. Het is uitstekend uitgevoerd, maar met Nederland heeft het natuurlijk niets meer te maken.quote:Op maandag 14 december 2015 16:20 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Ik was echt aan het wachten tot Kim Lian de revue zou passeren. Heerlijk nummertje is dat. Dat ze dan daarna "Kids in America" coverde, sloeg natuurlijk helemaal nergens op. Hallo, je komt uit Nederland. Doe eens effe normaal, da's al gek genoeg.
Ik dacht effe echt dat je het over de Belgische boyband Boysband had. Jawel. Er was toen zo weinig inspiratie dat de beste naam gewoon echt "Boysband" was. Maar dat was natuurlijk jaren '90 ten top.quote:Op maandag 14 december 2015 16:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
En dan had je nog een Belgische boyband
Hey Boy vond ik vet leuk.quote:Op maandag 14 december 2015 16:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
Dat is een beetje het probleem inderdaad. Het is uitstekend uitgevoerd, maar met Nederland heeft het natuurlijk niets meer te maken.
Net ook nog even teruggekeken ja. Mij doet het een beetje aan pink denken. Kim Lian heeft zoals gezegd die popsteruitstraling wel echt, maar om er nou trots op te zijn...quote:
Ik dacht echt dat ik Dré Hazes zag staan. Damn wat lijkt die gozer veel op die rechtse. Verder is het niet veel natuurlijk, dat eurodance-deuntje erdoorheen is nog wel grappig.quote:Op maandag 14 december 2015 16:24 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Ik dacht effe echt dat je het over de Belgische boyband Boysband had. Jawel. Er was toen zo weinig inspiratie dat de beste naam gewoon echt "Boysband" was. Maar dat was natuurlijk jaren '90 ten top.
Ik denk dat je nu eindeloos onderschat hoe veel en hard ze werken.quote:
Vraag dat maar aan Sisi, zij zegt iig tegen mij dat ze het niet grappig vindtquote:Op maandag 14 december 2015 16:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Maar, maar, maar...ik ben toch gestopt met gemeen wezen?
Ze moeten toch de hele Welkom in K3 opnemen, en de hele special?quote:Op maandag 14 december 2015 16:33 schreef Gellarboy het volgende:
Ik denk dat je nu eindeloos onderschat hoe veel en hard ze werken.
Hopelijk zijn ze op een hoger niveau in 2016, maar ik betwijfel het.quote:Op maandag 14 december 2015 16:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik snap alleen niet waarom dat niet ietsje meer gespreid is. Wellicht wilden ze in deze periode extra concerten plannen als de dames het aan zouden kunnen? Dat is in elk geval overduidelijk niet zo, dus wellicht daarom?
Tekenfilm inspreken is ook deze periode.quote:Op maandag 14 december 2015 16:35 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ze moeten toch de hele Welkom in K3 opnemen, en de hele special?
Gastenquote:Op maandag 14 december 2015 16:34 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan Sisi, zij zegt iig tegen mij dat ze het niet grappig vindt
Als ze geen rust krijgen en vanalles op moeten nemen, zal het zeker niet lukken nee. Rust is minstens zo belangrijk als hard werken, je zou denken dat Studio 100 dat toch wel zou moeten weten...quote:Op maandag 14 december 2015 16:35 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Hopelijk zijn ze op een hoger niveau in 2016, maar ik betwijfel het.
Niet genoeg gehad dit weekend?quote:Op maandag 14 december 2015 16:37 schreef Gellarboy het volgende:
Heeft er nog iemand zin om te neuken?
Poedel?quote:Op maandag 14 december 2015 16:37 schreef Gellarboy het volgende:
Heeft er nog iemand zin om te neuken?
Ik ben echt kans-loos brak, maar dat komt vast ooit wel weer een keertje goed.quote:
No worries, ik niet op poedels.quote:
Kijk uit, kijk uit, kom niet dichterbij.quote:Op maandag 14 december 2015 16:39 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ben echt kans-loos brak, maar dat komt vast ooit wel weer een keertje goed.. #MeidenVanDeBrakWeer
Kijk uit, kijk uit, hartjes staan in brand.quote:Op maandag 14 december 2015 16:41 schreef bogtrotter het volgende:
Kijk uit, kijk uit, kom niet dichterbij.
quote:Op maandag 14 december 2015 16:42 schreef Poedelpoes het volgende:
Kijk uit, kijk uit, hartjes aarsjes staan in brand.
Popperdepopperdepop.quote:Op maandag 14 december 2015 16:42 schreef Gellarboy het volgende:
Op maandag 14 december 2015 16:42 schreef Poedelpoes het volgende:
Kijk uit, kijk uit, aarsjes staan in brand.
En dat moet jij doorgeven?quote:Op maandag 14 december 2015 16:34 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan Sisi, zij zegt iig tegen mij dat ze het niet grappig vindt
Heb je weleens K3 geluisterd met poppers op?!quote:
Met XTC op thoquote:Op maandag 14 december 2015 16:46 schreef Gellarboy het volgende:
Heb je weleens K3 geluisterd met poppers op?!
Dat is GAAF man, hahahaha. .
Is dit een grap? Nee, maar is dit letterlijk een parodie op die Prinsessia-clip waarin Madeliefje #bae is? Want er zit echt tien keer hetzelfde shot én dezelfde tekst in. Weird shit, man.quote:Op maandag 14 december 2015 16:43 schreef Poedelpoes het volgende:
Ahja heb ik deze abomination al met jullie gedeelt.
Die roodharigequote:Op maandag 14 december 2015 16:47 schreef bogtrotter het volgende:
Is dit een grap? Nee, maar is dit letterlijk een parodie op die Prinsessia-clip waarin Madeliefje #bae is? Want er zit echt tien keer hetzelfde shot én dezelfde tekst in. Weird shit, man.
Nul uitstraling. Ben wel fan van die bruinharige en haar dode ogen, daar brandt echt geen licht.quote:
In Brabant nog wel.quote:Op maandag 14 december 2015 16:51 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Nul uitstraling. Ben wel fan van die bruinharige en haar dode ogen, daar brandt echt geen licht.
Dat heb ik ook weleens gedaan ja. Dak eraf.quote:
quote:Op maandag 14 december 2015 15:41 schreef Sisiorange94 het volgende:
De volgende delen volgen later!Yes, binnen! Thnx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
En dan ook nog naar het Eurovisie...quote:Op maandag 14 december 2015 16:59 schreef bogtrotter het volgende:
Omdat het thema van deze topic ook gewoon "de vroege jaren 2000" is...
Voelt iemand ook de neiging om een moord te plegen als ze dit nummer horen?
Lol, best een leuk nummer, maar de clip is vreselijk inderdaad. Zie ook totaal de lol niet in van zelfverzonnen taaltjes.quote:Op maandag 14 december 2015 16:59 schreef bogtrotter het volgende:
HAHAHAH IK VOND DIT ZO LEUK VROEGER, maar als K3 dit uit had gebracht hadden we het aanbeden.quote:Op maandag 14 december 2015 16:59 schreef bogtrotter het volgende:
OMG DIE TITELTJES MIJN HART STAAT STILquote:Op maandag 14 december 2015 17:03 schreef Poedelpoes het volgende:
Lekker HD ook Nora's vlogs. Maar ze is nog steeds best cute.
quote:Op maandag 14 december 2015 17:05 schreef bogtrotter het volgende:
OMG DIE TITELTJES MIJN HART STAAT STIL
Ze heeft een beetje een scheve mond en dat staat haar echt supersexy.quote:Op maandag 14 december 2015 17:03 schreef Poedelpoes het volgende:
Lekker HD ook Nora's vlogs. Maar ze is nog steeds best cute.
Ze doet ook een Marthe face in de 2de thumbnail.quote:Op maandag 14 december 2015 17:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ze heeft een beetje een scheve mond en dat staat haar echt supersexy.
Ja dan haak ik af, dat weet jequote:Op maandag 14 december 2015 17:07 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ze doet ook een Marthe face in de 2de thumbnail.
Zo zie je maar weer, alles kan een hit worden, zelfs als het Babylonisch is.quote:Op maandag 14 december 2015 16:59 schreef bogtrotter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW HOOFDSTUK:
Hoofdstuk 35: Max
quote:Op maandag 14 december 2015 15:08 schreef Sisiorange94 het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat weer een nieuw hoofdstuk van Klauren online! Lees je bij met de volgende hoofdstukken of begin gelijk aan hoofdstuk 34!!
HOOFDSTUK 1 T/M 33:Yay! Er zit een klein foutje in, ergens noem je Lauren Marthe. En in de laatste regel een typo. Maar verder top, ik word gewoon benieuwd hoe het afloopt, haha! Al verklapt de omslagfoto natuurlijk al het eea.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW HOOFDSTUK:
Hoofdstuk 34: Flanders Expo![]()
Oh thanks, ik pas het meteen aan. Volgende hoofdstuk staat er net op!quote:Op maandag 14 december 2015 17:20 schreef Toeps het volgende:
[..]
Yay! Er zit een klein foutje in, ergens noem je Lauren Marthe. En in de laatste regel een typo. Maar verder top, ik word gewoon benieuwd hoe het afloopt, haha! Al verklapt de omslagfoto natuurlijk al het eea.
Vsquote:Op maandag 14 december 2015 17:33 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Is er eigenlijk al een Fok! K3 tumblr? Om onze zelfgemaakte gifs op te slaan?
[ afbeelding ]
Bedankt!quote:Op maandag 14 december 2015 17:10 schreef Sisiorange94 het volgende:
Het tweede deel van mijn opname staat online
Downloadhet tweede deel
Dat is c.q. was een beetje een Eurosong dingetje. Bekende Belgische voorbeelden zijn Sanomi (Urban Trad in 2003) en O Julissi Na Jalini (Ishtar in 2008). Het was in ieder geval geen Nederlands en geen Frans en dat kon communautair een voordeel zijn. En omdat rond 2008 het idee leefde dat Oost-Europese inzendingen meer kans maakten kwam Ishtar op het idee van een Slavisch aandoend fantasietaaltje.quote:Op maandag 14 december 2015 17:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Lol, best een leuk nummer, maar de clip is vreselijk inderdaad. Zie ook totaal de lol niet in van zelfverzonnen taaltjes.
Denk eerlijk gezegd dat ze gewonnen hadden en waren ze nu wereld beroemd, maar ik droom soms te veel, want ik gun K3 (igg met Karen, Kristel en Josje) echt world fame.quote:Op maandag 14 december 2015 17:42 schreef Riparius het volgende:
Maar goed, terug naar K3. Vraag: wat zou er gebeurd zijn als Heyah Mama in 1999 wél zou zijn uitgekozen als de Belgische inzending voor Eurosong?
Goed nieuws. Frida Bervoets/Robrecht Veeckman wil zich inschrijven voor The Voice van Vlaanderen. Hou je klaar.twitter:FridaBervoets twitterde op vrijdag 11-12-2015 om 22:20:31@VTMTh Wanneer gaat dit nog eens door voor volwassenen? En kunt ge je daarvoor inschrijven? Ook als ge nog nooit gezongen hebt bijvoorbeeld? reageer retweet
Oh godquote:Op maandag 14 december 2015 17:45 schreef bogtrotter het volgende:
Goed nieuws. Frida Bervoets/Robrecht Veeckman wil zich inschrijven voor The Voice van Vlaanderen. Hou je klaar.twitter:FridaBervoets twitterde op vrijdag 11-12-2015 om 22:20:31@VTMTh Wanneer gaat dit nog eens door voor volwassenen? En kunt ge je daarvoor inschrijven? Ook als ge nog nooit gezongen hebt bijvoorbeeld? reageer retweet
Dit blijft wel echt een briljant gifje. Ze zien er alledrie zo suffig uit hier.quote:Op maandag 14 december 2015 17:33 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
[ afbeelding ]
Hup vrolijk klappen, allemaal een hoek van het podium pakken om de kinderen helemaal erbij te betrekken. Zal veel beter werken dan stil staan en klappen.quote:Op maandag 14 december 2015 17:33 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral nog maar eens een bewijs dat Baby Spice sneller een stap verder denkt dan de andere 2.quote:Op maandag 14 december 2015 17:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dit blijft wel echt een briljant gifje. Ze zien er alledrie zo suffig uit hier.
Was dat hier niet juist het probleem? HKM werden in deze setting als de kinderen gezien.quote:Op maandag 14 december 2015 17:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hup vrolijk klappen, allemaal een hoek van het podium pakken om de kinderen helemaal erbij te betrekken. Zal veel beter werken dan stil staan en klappen.
I rek u!quote:Op maandag 14 december 2015 16:19 schreef DumpTruck het volgende:
Kiam Liam was leuk ja, toen was ze nog "rebels" enzo.
[..]
[ afbeelding ]
u wot m8? fite me irl
Danku! Uuuren mee bezig geweestquote:Op maandag 14 december 2015 17:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dit blijft wel echt een briljant gifje. Ze zien er alledrie zo suffig uit hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 december 2015 20:20 schreef Sisiorange94 het volgende:
En ook het derde deel van de video staat online, van de show van gister![]()
Download het derde deelBAAS. Ik zit hier maximaal te genieten jonguhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die cringy grapjes in het begin ook echt. Jullie hadden ervoor gewaarschuwd maar ze zijn toch wel héél slecht
Nu is ook direct duidelijk waarom de Klauren updates ff moesten wachten. Ik zie dat zelfs die omroepstem met 'verboden te flitsen en niet op stoelen springen pls pls pretty pls' erin is verwerkt![]()
Ja, ik moest even door de ogen van Lauren kijken voordat ik verder kon schrijven!quote:Op maandag 14 december 2015 20:38 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
BAAS. Ik zit hier maximaal te genieten jonguh![]()
![]()
Die cringy grapjes in het begin ook echt. Jullie hadden ervoor gewaarschuwd maar ze zijn toch wel héél slecht
Nu is ook direct duidelijk waarom de Klauren updates ff moesten wachten. Ik zie dat zelfs die omroepstem met 'verboden te flitsen en niet op stoelen springen pls pls pretty pls' erin is verwerkt
Verlangde jij net zo erg naar knuffel met Klaasje daar?quote:Op maandag 14 december 2015 20:42 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ja, ik moest even door de ogen van Lauren kijken voordat ik verder kon schrijven!
Of een trap van Max?quote:Op maandag 14 december 2015 20:48 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Verlangde jij net zo erg naar knuffel met Klaasje daar?
Misschien welquote:Op maandag 14 december 2015 20:48 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Verlangde jij net zo erg naar knuffel met Klaasje daar?
quote:Op maandag 14 december 2015 20:50 schreef Sisiorange94 het volgende:
They ain't wrong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schapen zijn relax.
quote:Op maandag 14 december 2015 21:02 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Hanne presteert ver boven mijn verwachtingen zeg. Misschien zagen Kristel en Gert dat toch direct goed bij haar![]()
![]()
Over de rest mag ik niks zeggen las ik hier eerder.
Download het derde deelThank you.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat zijn dezelfde gasten als Ik ben geen robot.quote:Op maandag 14 december 2015 19:20 schreef Japepk het volgende:
Over vlaamse.lollypop, hoe heet de groep met dat nummer: he, jjj, blijf van mijn meisje af. Want jjj, vind jezelf wel straf, maar jij bent een grote blablabla. Die zou perfect in het lijstje passen.
Download het derde deelWat is die (houten) klaasje toch een robot: een gemaakte lach straalt nou werkelijk totaal geen spontaniteit en plezier uit. En dansen kan ze ook voor geen meter. Had het niet gedacht, maar die Marthe is nog de beste nieuwe K3'erSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maargoed, het had natuurlijk Lisa, Lauren en Jindra moeten zijn
.
Alleen Klauren, sorryquote:Op maandag 14 december 2015 21:45 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Heeft iemand overigens gay gifjes van Jindra en Lisa (of andere duo's)?.
Dat is echt te cute en ik zou als klein kind ook helemaal verstijfd staan hoor, zo naast mijn idolen.quote:Op maandag 14 december 2015 22:00 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Kennen jullie overigens dat Drums Gaan Boem dat er soms enkele kinderen uitgekozen worden om op het podium mee mogen doen, en dan helemaal blij en awkward daar staan.
Da's niet het enige wat verstijfd zou staanquote:Op maandag 14 december 2015 22:05 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Dat is echt te cute en ik zou als klein kind ook helemaal verstijfd staan hoor, zo naast mijn idolen.Fuck ik zou waarschijnlijk gewoon verstijven als ik KKJ ooit zou ontmoeten.
Ik vind Lauren altijd leukerquote:Op maandag 14 december 2015 22:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik vond Lauren leuker tijdens Kus van de Juf.
quote:Op maandag 14 december 2015 22:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb nu wel heel veel zin in 27 februari.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar jij hebt er verstand van.quote:Op maandag 14 december 2015 22:18 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik vind Lauren altijd leuker
[..]
Ik zie het probleem niet, ze doet perfect waar ze voor is ingehuurd. Ze staat daar de hele show prima mooi te wezenquote:Op maandag 14 december 2015 22:43 schreef Maartel het volgende:
Amai, Klontenmiggeltje heeft het een partij zwaar met 'r danspasjes tijdens Als Het Binnen Regent
Ze staat bij dat nummer echt afentoe naar haar voeten te staren waar ze ze ook alweer neer moet zettenquote:Op maandag 14 december 2015 22:47 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, ze doet perfect waar ze voor is ingehuurd. Ze staat daar de hele show prima mooi te wezen.
quote:Op maandag 14 december 2015 23:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
Iemand nog iets positiefs te melden?
Hele goede video Sisi.quote:
Toen met Limewire kreeg ik eens de vunzige versie. Mijn ouders woedendquote:
quote:Op maandag 14 december 2015 23:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Toen met Limewire kreeg ik eens de vunzige versie. Mijn ouders woedend
ze hebben vroeger zóveel opgetreden, ik heb het idee dat we heel veel gewoon niet terug kunnen vinden. Bestaat er uberhaupt een optreden van Op Elkaar?quote:Op maandag 14 december 2015 23:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik kan er niet bij dat Yeke Ye en Yippee Yippee nooit echt live zijn gezongen. Mijn jeugd heeft een barst opgelopen.
Ze zijn begonnen in de tijd van de inbelverbinding dus het is inderdaad makkelijk zo dat er veel wel is vastgelegd, maar nog niet online staat enzo.quote:Op maandag 14 december 2015 23:17 schreef rowan634 het volgende:ze hebben vroeger zóveel opgetreden, ik heb het idee dat we heel veel gewoon niet terug kunnen vinden. Bestaat er uberhaupt een optreden van Op Elkaar?
Ik weet dat het je faves zijn maar op zich waren het ook geen noemenswaardige nummers. Trouwens, ik weet zeker dat ze Yeke Yeke op Pennenzakkenrock hebben gezongen in 2000. Maar daar zijn geen beelden van.quote:Op maandag 14 december 2015 23:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik kan er niet bij dat Yeke Ye en Yippee Yippee nooit echt live zijn gezongen. Mijn jeugd heeft een barst opgelopen.
quote:Op maandag 14 december 2015 23:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Toen met Limewire kreeg ik eens de vunzige versie. Mijn ouders woedend
Die thumbnail klinkt motorisch bijzonder onhaalbaarquote:
Ik ga er niet eens op klikken want de thumbnail zeg al genoeg.quote:
Dit soort dingen waren populair in de Limewire tijd ja. Mensen kickten erop om te zien dat hun vunzige shit werd gedownload ofzo.quote:
zelfs een cover van Oh Oh Barbiequote:
Dit is mijn enige echte herinnering aan de Limewire tijdquote:Op maandag 14 december 2015 23:21 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Dit soort dingen waren populair in de Limewire tijd ja. Mensen kickten erop om te zien dat hun vunzige shit werd gedownload ofzo.
Hahaha, ja, ik zat ook al te kijkenquote:Op maandag 14 december 2015 23:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
Die thumbnail klinkt motorisch bijzonder onhaalbaar
Bill de Baas:quote:Op maandag 14 december 2015 23:26 schreef Sisiorange94 het volgende:Dit is mijn enige echte herinnering aan de Limewire tijd
Tjezus, wat is dit een slechte parodie zegquote:
1. Ze doen het wel aardig anders hoor, vind ik! (ik typ dit terwijl ik deel 1 en 2 gezien heb) Vooral Hanne is lekker spontaan, haar film-stukje vind ik eigenlijk best grappig. Kebabje klinkt echt alsof ze tegen een groep kleuters praat (doet ze feitelijk ook maar die tóón). Stukje regie: Waarom weet Kotertje van het hoe en waarom van die toverstaf? Het is toch leuker om te doen:quote:Op maandag 14 december 2015 17:40 schreef nick333 het volgende:
[..]
Bedankt!
Wat mij opviel:
1.Ze moeten duidelijk nog leren acteren. De manier waarop ze de zaal aanspreken (roepen) en dat toneeltje doen is heel geforceerd.
2. Dat dansje van 10duizend luchtballonnen is echt.
3. Hanne's solo zang valt nog mee.
4. Indianen doen een regendans? Miguel aub wat is dit.
Terechte klacht. En een geweldige clip ook.quote:Op maandag 14 december 2015 23:24 schreef rowan634 het volgende:
[..]
zelfs een cover van Oh Oh Barbie
Wat is Blub! toch een iconisch nummer
[ afbeelding ]
waarom zo genegeerd tho
Hoofdstuk 36: Het busje
Slaap jij eigenlijk weleens Sisi?quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:33 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Als ik energie heb komt er zo nog een hoofdstuk. Anders morgen een bulkpost!
Nahquote:Op dinsdag 15 december 2015 01:00 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Slaap jij eigenlijk weleens Sisi?
Haha ik slaap ook nog steeds niet. Ben zo verslaafd aan fok, dat mijn schoolopdrachten altijd naar midden in de nacht worden verschovenquote:
Ik ben gewoon nocturnalquote:Op dinsdag 15 december 2015 01:48 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha ik slaap ook nog steeds niet. Ben zo verslaafd aan fok, dat mijn schoolopdrachten altijd naar midden in de nacht worden verschoven
Net het account even bekekenquote:Op maandag 14 december 2015 17:45 schreef bogtrotter het volgende:
Had je dat account nog niet gezien? Dat ze foto's gingen plaatsen van de voordeur van Lauren?quote:Op dinsdag 15 december 2015 02:07 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Net het account even bekekenDe. F*ck.
Wat ik vooral zag: "anders gaat hij huilen".
Ik zag het ja. Sowieso, denken dat dat helptquote:Op dinsdag 15 december 2015 02:10 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Had je dat account nog niet gezien? Dat ze foto's gingen plaatsen van de voordeur van Lauren?
"We weten waar ze woont en we willen graag vriendjes met haar worden!"
quote:Op dinsdag 15 december 2015 02:18 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Sowieso, denken dat dat helptZag dat die Robert de politie ooit aan de deur had gehad wegens stalking. Arme Lauren,je zou maar zo'n gek achter je aan krijgen.
Trouwens Klaasje in jouw verhaal![]()
Heb gisteren de bootcamp gekeken van k3 zoekt k3. Lauren idd "klaasje en ik kunnen dat wel aan",bij het uitkiezen van een groepje van 3. Ik zag vooral een verliefde puber idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUWE HOOFDSTUKKEN:
Hoofdstuk 37: Visite
Hoofdstuk 38: Eerlijk
No Sisi.quote:Op maandag 14 december 2015 23:18 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik weet dat het je faves zijn maar op zich waren het ook geen noemenswaardige nummers.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 04:14 schreef Sisiorange94 het volgende:
Toevallig is ook net het vierde deel van de K3 show klaar met uploaden. Deel 5 en 6 komen morgen en dan is hij compleet!
Download het vierde deelDankjewelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TE SCHATTIG. Ze kan een lachje gewoon niet onderdrukken wanneer ze naar Klaasje begint te kijken.quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:56 schreef nick333 het volgende:
Een nieuwe dag, een nieuw gifje.
[ afbeelding ]
Laurenquote:Op dinsdag 15 december 2015 10:56 schreef nick333 het volgende:
Een nieuwe dag, een nieuw gifje.
[ afbeelding ]
http://speld.nl/2015/12/1(...)-de-stalker-van-bob/quote:Op dinsdag 15 december 2015 02:18 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Sowieso, denken dat dat helptZag dat die Robert de politie ooit aan de deur had gehad wegens stalking. Arme Lauren,je zou maar zo'n gek achter je aan krijgen.
Trouwens Klaasje in jouw verhaal![]()
We kunnen tegen Karen zeggen dat we graag vriendjes met haar willen wordenquote:Op dinsdag 15 december 2015 11:52 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Kunnen we niet iets voor Lauren doen om haar te helpen? ik vind het zo keizielig voor dat lieve meisje dat ze zo'n moeilijke tijd heeft.
Maar dan niet iets waardoor ze nog banger wordt voor vreemden die te dicht in haar privesfeer komen.
Ha, Nederland Gezellig! Gezellig, zo'n programma, echt mijn favoriete programma! Gezellig!quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:31 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
http://speld.nl/2015/12/1(...)-de-stalker-van-bob/
Komt net toevallig voorbij. Arme Lauren
Dat weet je toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:52 schreef Banaanhangwagen het volgende:
ik vind het zo keizielig voor dat lieve meisje dat ze zo'n moeilijke tijd heeft.
Hahaha, ik denk dat Lauren zich rot zou schrikken van een stel kansloze supercoole fokkers die al wekenlang elk detail rondom K3 bespreken.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:52 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Kunnen we niet iets voor Lauren doen om haar te helpen? ik vind het zo keizielig voor dat lieve meisje dat ze zo'n moeilijke tijd heeft.
Maar dan niet iets waardoor ze nog banger wordt voor vreemden die te dicht in haar privesfeer komen.
Banaan is de Lauren whisperer.quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat weet je toch helemaal niet?Of heb je een zesde zintuig?
Ik denk dat iedereen zit te wachten op het moment dat Robrecht Veeckman heel even opduikt in het verhaal.quote:Op dinsdag 15 december 2015 02:10 schreef Sisiorange94 het volgende:
Had je dat account nog niet gezien? Dat ze foto's gingen plaatsen van de voordeur van Lauren?
"We weten waar ze woont en we willen graag vriendjes met haar worden!"
Ik niet. Ik hou niet van zulke rare mensen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:59 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen zit te wachten op het moment dat Robrecht Veeckman heel even opduikt in het verhaal.
Heb je het laatste hoofdstuk nog niet gelezen?quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:59 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen zit te wachten op het moment dat Robrecht Veeckman heel even opduikt in het verhaal.
Hallo Robrecht, wat kom je doen? "Ik kom mijn Twitter verhalen voorlezen."quote:Op maandag 14 december 2015 17:45 schreef bogtrotter het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:04 schreef Sisiorange94 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hoe lief ze zo dichtbij elkaar zitten
Het grappige is (en dit meen ik nog serieus ook) dat je na al die gifjes en foto's inderdaad gaat denken dat ze echt verliefd op elkaar waren.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:04 schreef Sisiorange94 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hoe lief ze zo dichtbij elkaar zitten
Sisi heeft een gaydar om jaloers op te wezen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het grappige is (en dit meen ik nog serieus ook) dat je na al die gifjes en foto's inderdaad gaat denken dat ze echt verliefd op elkaar waren.
Maar dat had jij dus allemaal al voorzien.
Ik zag bij de bootcamp al de obsessie die Lauren met Klaasje had en kon het dan ook niet vragen om het na de eerste liveshow persoonlijk aan haar te vragen (samen met PoedelPoes).quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het grappige is (en dit meen ik nog serieus ook) dat je na al die gifjes en foto's inderdaad gaat denken dat ze echt verliefd op elkaar waren.
Maar dat had jij dus allemaal al voorzien.
Als je het hebt gevraagd als in: 'Vindt je Klaasje echt zo'n leuke meid?'quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:21 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik zag bij de bootcamp al de obsessie die Lauren met Klaasje had en kon het dan ook niet vragen om het na de eerste liveshow persoonlijk aan haar te vragen (samen met PoedelPoes).
Ze stond 100% achter de Klauren ship
Hahaha, serieus? Dit verhaal heb ik dus gewoon gemist, hoe is dat mogelijk? Weet je haar letterlijke woorden nog? "Ik heb een goede klik met Klaasje" of was het nog wat boeiender.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:21 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik zag bij de bootcamp al de obsessie die Lauren met Klaasje had en kon het dan ook niet vragen om het na de eerste liveshow persoonlijk aan haar te vragen (samen met PoedelPoes).
Ze stond 100% achter de Klauren ship
Poedel en ik: "We shippen jou en Klaasje!"quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:23 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Als je het hebt gevraagd als in: 'Vindt je Klaasje echt zo'n leuke meid?'
Dan zegt het nog weinig.
Alsof een belg weet wat dat betekent. Ze wilde gewoon van jullie af zijnquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:23 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Poedel en ik: "We shippen jou en Klaasje!"
Lauren: "IK OOK!"![]()
Haha.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:24 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Alsof een belg weet wat dat betekent. Ze wilde gewoon van jullie af zijn
We hebben nog een hele tijd met haar staan praten en ze wist echt wel wat we bedoelden. Was heel leuk en gezellig!quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:24 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Alsof een belg weet wat dat betekent. Ze wilde gewoon van jullie af zijn
Ik vind 'shippen' wel echt een kutwoord trouwens haha.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:25 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
We hebben nog een hele tijd met haar staan praten en ze wist echt wel wat we bedoelden. Was heel leuk en gezellig!
Later Klaasje ook nog gesproken maar dat was eigenlijk het tegenovergestelde van gezellig
Ik heb geen flauw idee wat ze ermee bedoelen hoor. Ik lul gewoon mee om cool te lijken.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik vind 'shippen' wel echt een kutwoord trouwens haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |