moest gniffelenquote:Op maandag 14 december 2015 13:58 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Altijd weer die verslaggevers he
Want de vader is de dader?quote:Op maandag 14 december 2015 14:12 schreef Leandra het volgende:
Triest...
Nou, daar gaat je leven.
Hoe stom kun je zijn dat je denkt dat je daar mee weg kunt komen, vraag dan gewoon een scheiding aan.
Vader is in dit soort zaken toch altijd verdachter Nr. 1?quote:Op maandag 14 december 2015 14:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Op google staat de volledige naam van Alex L. nog als cache voor een pagina. Op de pagina zelf is het bericht al aangepast.
Stiefvader in dit geval.quote:Op maandag 14 december 2015 14:18 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Vader is in dit soort zaken toch altijd verdachter Nr. 1?
Ja of nee?quote:Op maandag 14 december 2015 14:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Stiefvader in dit geval.
Alhoewel ik betwijfel dat Alex met Manon getrouwd was.
Ja of nee wat?quote:
Nee, de stiefvader is verdachte en aangehouden....quote:
Ik vermoed dat de vader "van der Mark" heet. De vader en de moeder (Manon) zijn gescheiden, en Manon heeft haar meisjesnaam weer aangenomen. Hun kind heeft echter de naam van de vader nog.quote:Op maandag 14 december 2015 14:24 schreef Leandra het volgende:
Nee, die is verdachte en aangehouden....
Als hij ook de dader is had hij beter kunnen gaan scheiden, want nu is z'n leven nog erger naar de filistijnen.
Als ja. Dat is dus nog geen feit wat jij wel pretendeert.quote:Op maandag 14 december 2015 14:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, de stiefvader is verdachte en aangehouden....
Als hij ook de dader is had hij beter kunnen gaan scheiden, want nu is z'n leven nog erger naar de filistijnen.
Dat probeerde de vader van Julian en Ruben ook. Totdat zijn vrouw via een rechter de omgangsregeling versoberde.quote:Op maandag 14 december 2015 14:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De vader zal idd best al aangehouden zijn. Dat zal een normale man zijn die na zijn scheiding zijn leven weer heeft opgepakt.
Wel makkelijk verslagleggen dan, je zit 'r dan als verslaggever bovenop...quote:Op maandag 14 december 2015 13:58 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Altijd weer die verslaggevers he
Nee dat pretendeer ik niet, ik reageer op de aanhouding van de stiefvader, en vind het stom als je denkt dat je met de moord op je partner en diens kind kunt wegkomen, en snap niet waarom je dan niet gewoon gaat scheiden.quote:Op maandag 14 december 2015 14:29 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als ja. Dat is dus nog geen feit wat jij wel pretendeert.
in de OP staat op gruwelijke wijze verder wordt er nergens gesproken over hoe en wat. erg triest ongeacht hoe ze exact om het leven zijn gekomen.quote:
Alex L. ziet er ook niet al te snugger uit, om eerlijk te zijn..quote:Op maandag 14 december 2015 14:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat pretendeer ik niet, ik reageer op de aanhouding van de stiefvader, en vind het stom als je denkt dat je met de moord op je partner en diens kind kunt wegkomen, en snap niet waarom je dan niet gewoon gaat scheiden.
Als blijkt dat ze door de tante van de oom van de schoonmaakster van de tandarts vermoord zijn gaat dat uiteraard niet op, maar vooralsnog is de tante van de oom van de schoonmaakster van de tandarts niet aangehouden en geen verdachte.
Letterlijk idd.quote:Op maandag 14 december 2015 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wel makkelijk verslagleggen dan, je zit 'r dan als verslaggever bovenop...
Omdat vrouwen soms erg goed zijn in het tot wanhoop drijven van ex-mannen.quote:Op maandag 14 december 2015 14:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat pretendeer ik niet, ik reageer op de aanhouding van de stiefvader, en vind het stom als je denkt dat je met de moord op je partner en diens kind kunt wegkomen, en snap niet waarom je dan niet gewoon gaat scheiden.
Als blijkt dat ze door de tante van de oom van de schoonmaakster van de tandarts vermoord zijn gaat dat uiteraard niet op, maar vooralsnog is de tante van de oom van de schoonmaakster van de tandarts niet aangehouden en geen verdachte.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |