C'est la vie.quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:08 schreef dick_laurent het volgende:
En dat vriest straks in januari of februari allemaal weer kapot
Planten kunnen wel tegen een stootje.quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:08 schreef dick_laurent het volgende:
De muggen ookquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:08 schreef dick_laurent het volgende:
daar gaan verschillende theorieën over.quote:
In Finland word je lekgeprikt in de zomer. Dat beetje vorst hier in Nederland overleven die muggen ook wel.quote:Op donderdag 17 december 2015 07:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
daar gaan verschillende theorieën over.
De meeste gaan gewoon kapot door de koude, met uitzondering van de wintersteekmuggen. Uiteraard overleeft een deel van de bevolking van de huissteekmuggen en malariamuggen wel.quote:Op donderdag 17 december 2015 08:00 schreef Canopus het volgende:
[..]
In Finland word je lekgeprikt in de zomer. Dat beetje vorst hier in Nederland overleven die muggen ook wel.
Een mugje kan zorgen voor honderden mugjes, dus dan gaat het snel.quote:Op donderdag 17 december 2015 08:16 schreef Dven het volgende:
[..]
De meeste gaan gewoon kapot door de koude, met uitzondering van de wintersteekmuggen. Uiteraard overleeft een deel van de bevolking van de huissteekmuggen en malariamuggen wel.
Ik heb een zak houtskool gekocht voor de kerstquote:Op donderdag 17 december 2015 08:28 schreef xpompompomx het volgende:
In een tshirt zonder jas naar buiten kunnen in december_______________!
Nog meer roet in de atmosfeerquote:Op donderdag 17 december 2015 11:41 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik heb een zak houtskool gekocht voor de kerst
Muggen kunnen in principe temperaturen tot -20 overleven. Maar net zoals bij planten, komen ook de muggen nu uit hun winterslaap. Als het dan alsnog gaat vriezen, zijn de wakkere muggen ten dode opgeschreven.quote:
Precies. Als je opgegeten wil worden door muggen zijn de toendra's rond de poolcirkel een echte aanrader.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muggen kunnen in principe temperaturen tot -20 overleven. Maar net zoals bij planten, komen ook de muggen nu uit hun winterslaap. Als het dan alsnog gaat vriezen, zijn de wakkere muggen ten dode opgeschreven.
Haha ja, 3 jaar geleden heb ik in de zomer veldwerk gedaan in het Siberische hoogveen, dat was ook geen pretje.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Precies. Als je opgegeten wil worden door muggen zijn de toendra's rond de poolcirkel een echte aanrader.
T-shirt + vest was op het randje. Heb de hele winter nog geen trui aangeraaktquote:Op donderdag 17 december 2015 14:24 schreef dick_laurent het volgende:
Och, ik zag vanmorgen ook een jongen in tshirt op de fiets......
Moet zeggen dat ik dat inderdaad aan de overdreven kant vind, maar zonder jas naar buiten is zeker goed te doen nu
Yep, ik loop ook nog steeds met t-shirt op het werk. Heb eigenlijk alleen maar een jas aan voor de show of als ik lang stil moet staan buitenquote:Op donderdag 17 december 2015 08:28 schreef xpompompomx het volgende:
In een tshirt zonder jas naar buiten kunnen in december_______________!
Zegt niet zoveel. Er zijn mensen die altijd in korte broek lopen. Zelfs bij -20quote:Op donderdag 17 december 2015 19:04 schreef Canopus het volgende:
Ik zag er vanmiddag een in korte broek lopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |