En de 8e was Wolfsburg en kon niet geloot wordenquote:Op maandag 14 december 2015 12:21 schreef leolinedance het volgende:
Het kon beter maar ook slechter. Tegen 7 van de 8 ploegen waren we op papier kansloos, dus wat dat betreft maakt het niet zo gek veel uit. Dat ze er maar een mooie pot van mogen maken
Die kleine Fransman is wel erg goed.quote:Op maandag 14 december 2015 12:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
Hm, Atletico, die was ik nog helemaal vergeten. Heb ze gisteren nog zien spelen, en heel goed was het niet. Echt een gunstige loting voor PSV! Klasse!
Toen Zenith, City en Atletico over waren had ik zoiets van; ajb geen Atletico.quote:Op maandag 14 december 2015 12:20 schreef theodoor9 het volgende:
Het kon beter, het kon slechter. Prima zo!
Nee Zenit. Van de 7 waren er 6 kansloos bedoelde ik eigenlijkquote:Op maandag 14 december 2015 12:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
En de 8e was Wolfsburg en kon niet geloot worden
Bijzonder lastig team om tegen te ballen.quote:Op maandag 14 december 2015 12:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
Veel beter loting kun je toch echt niet hebben lijkt me hoor.
Niet iedereen is negatief hoor.quote:Op maandag 14 december 2015 12:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
Snap niet hoe je hierover negatief kan zijn. Atleti heeft feitelijk maar één echte topspeler en dat is Griezman. Verder is het zoals altijd een superhecht collectief maar PSV heeft bewezen dat in de CL ook te kunnen zijn.
Ik vind het een prachtige loting met zeker 25 procent kans.
Niet te optimistisch worden Maarten. Niet alles gaat over rozen.quote:Op maandag 14 december 2015 12:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
Snap niet hoe je hierover negatief kan zijn. Atleti heeft feitelijk maar één echte topspeler en dat is Griezman. Verder is het zoals altijd een superhecht collectief maar PSV heeft bewezen dat in de CL ook te kunnen zijn.
Ik vind het een prachtige loting met zeker 25 procent kans.
Oh, ik doelde met name op het stadion en de sfeer daar. En Madrid is ook gewoon een leuke stad.quote:Op maandag 14 december 2015 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mwah, qua tripjes vind ik de Spaanse teams toch echt de mindere opties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |