quote:God
Geerd
quote:Profeten
Sneeuw-Leeuw
Renwan
DerRabbit
quote:Apostels
Werkman
Kauai
Haos
M4rc0
Simterklaas
Scuidward
RingBewoner
De Lepelaar
Opsonisatie
quote:Judas
PausNicolaas
Ik keek serieusquote:
quote:Op maandag 14 december 2015 00:16 schreef Kauai het volgende:
Ik sta op de plek boven Geerd in die lijst, dit is een teken.
Heeft onze Redder een ban?quote:Op zondag 13 december 2015 23:22 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Het loopt een beetje uit de hand hier... Onze Zwolse messias heeft straf. Kijk daarom in de OP en steun hem!!!
Mogen we niet bespreken maar hij is tijdelijk afwezig jaquote:
Moeten ze bij jou ook eens doenquote:
We bespreken het ook niet op die manier.quote:Op maandag 14 december 2015 00:17 schreef renwan het volgende:
[..]
Mogen we niet bespreken maar hij is tijdelijk afwezig ja
quote:Op maandag 14 december 2015 00:16 schreef Kauai het volgende:
Ik sta op de plek boven Geerd in die lijst, dit is een teken.
Schaam jullie diep.quote:
Love and Peacequote:Op maandag 14 december 2015 00:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
Schaam jullie diep.![]()
Schaam jullie, eerlijk waar.![]()
Fuck man ik voel me net Mozes, even is onze God weg, even houdt hij stil... En jullie hebben direct een gouden kalf?!
FUCK DIT... Jullie verdienen het beloofde land onder Geerd niet.
Godver Mono, vanmorgen na m'n nachtdienst nog zo'n groene gerook. Genieten manquote:Op maandag 14 december 2015 00:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We bespreken het ook niet op die manier.
We weten allemaal dat Geerd gewoon een weekendje naar de sauna gaat om zijn buurvrouw met dikke tetten te begluren.
Ik zal uit schaamte deze slowchat voor altijd verlaten.quote:Op maandag 14 december 2015 00:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
Schaam jullie diep.![]()
Fuck man ik voel me net Mozes, even is onze God weg, even houdt hij stil... En jullie hebben direct een gouden kalf?!
Het is een test, een beproevingquote:Op maandag 14 december 2015 00:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
Schaam jullie diep.![]()
quote:Op maandag 14 december 2015 00:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We bespreken het ook niet op die manier.
We weten allemaal dat Geerd gewoon een weekendje naar de sauna gaat om zijn buurvrouw met dikke tetten te begluren.
Als Remqo hier komt dan weet je dat dit topic serieus genomen wordtquote:
Remqo weet jij waar Geerd is?quote:
Ah chillquote:Op maandag 14 december 2015 00:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Godver Mono, vanmorgen na m'n nachtdienst nog zo'n groene gerook. Genieten man
Iedereen krijgt nu een banquote:Op maandag 14 december 2015 00:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Als Remqo hier komt dan weet je dat dit topic serieus genomen wordt
In de sauna, buurvrouwtjes beglurenquote:Op maandag 14 december 2015 00:20 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Remqo weet jij waar Geerd is?
HET IS JOUW SCHULD!!! SINDS JIJ MOD BENT HEEFT GOD EEN BANquote:
Je mag blijven, maar waan jezelf niet boven Geerd, alleen Geerd kan ons naar het beloofde land leiden.quote:Op maandag 14 december 2015 00:19 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik zal uit schaamte deze slowchat voor altijd verlaten.
Dat klopt, maar ik ben bang dat ik dadelijk ook verlies. Mozes verloor ook de kracht om de beproeving te doorstaan en toen mocht hij niet naar het beloofde land, ik hoop wel dat als ik daar niet heen mag, Geerd mij persoonlijk begraaft... Maar ik hoop bij hem in het paradijs te komen met bier.quote:
quote:Op maandag 14 december 2015 00:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
In de sauna, buurvrouwtjes begluren
Nee hoor dat is helemaal niet waard, Remqo is een prima kerel, die zelfs een trein topic over Geerd naar onz heeft geschopt vanuit KLB. Remqo heeft goeie wil.quote:Op maandag 14 december 2015 00:20 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
HET IS JOUW SCHULD!!! SINDS JIJ MOD BENT HEEFT GOD EEN BAN![]()
JIJ BENT SATAN! GOD ZAL OVERWINNEN
Daar heb ik niets mee te maken, dit is ONZ, geen KLBquote:Op maandag 14 december 2015 00:20 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
HET IS JOUW SCHULD!!! SINDS JIJ MOD BENT HEEFT GOD EEN BAN![]()
JIJ BENT SATAN! GOD ZAL OVERWINNEN
Poepie nu zit ik niet in OP pffquote:
Ben een profeet onder Geerd, jullie gaan gewoon elkaar aanbidden aan de hand van post-aantallen etc. Je staat niet boven Geerd. Als je zelf een God wil worden en volgelingen wil moet je daar zelf voor knokken, ik volg enkel Geerd.quote:Op maandag 14 december 2015 00:22 schreef PausNicolaas het volgende:
Leeuw, je slaat door.
Je doet alsof je net zo groot bent als Geerd door ons te commanderen.
Nu wel!quote:Op maandag 14 december 2015 00:22 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Poepie nu zit ik niet in OP pff
Jij moet op mijn plek bij de apostelen en ik moet in de profeet klasse. Geerd een God klasse. Dan is het compleet.quote:Op maandag 14 december 2015 00:23 schreef renwan het volgende:
Ik vind het nog steeds onterecht dat ik niet genoemd wordt in de OP
Als je maar een biertje kan openen met een aanstekerquote:Op maandag 14 december 2015 00:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Jij moet op mijn plek bij de apostelen en ik moet in de profeet klasse. Geerd een God klasse. Dan is het compleet.
quote:Op maandag 14 december 2015 00:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als je maar een biertje kan openen met een aansteker
God:quote:Op maandag 14 december 2015 00:26 schreef DerRabbit het volgende:
OP bijgewerkt! Nog enige aanpassingen verwacht?
quote:Op maandag 14 december 2015 00:26 schreef DerRabbit het volgende:
Ja, ik heet geen Rewanquote:Op maandag 14 december 2015 00:26 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben co-godquote:Op maandag 14 december 2015 00:26 schreef DerRabbit het volgende:
Dan ben je eigenlijk al een apostelquote:Op maandag 14 december 2015 00:28 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben een stille volgeling. Mee lopen op het pad om zo meer levenslessen op te doen. Onderwijl natuurlijk enkel Gladiatorenbier drinkend op het pad naar mijn eigen vernietiging!
Ik zit nu aan een Kanon, is dat ook acceptabel?quote:Op maandag 14 december 2015 00:28 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben een stille volgeling. Mee lopen op het pad om zo meer levenslessen op te doen. Onderwijl natuurlijk enkel Gladiatorenbier drinkend op het pad naar mijn eigen vernietiging!
Dankjequote:Op maandag 14 december 2015 00:26 schreef DerRabbit het volgende:
Oh, ik zag Geerd als gelijke aan Quetzalcoatlquote:Op maandag 14 december 2015 00:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Monotheïsme... We doen aan Monotheïsme!
Als je de quote brackets fixed, dan is het een prima op.quote:
2 soules 1 mindquote:Op maandag 14 december 2015 00:29 schreef Kauai het volgende:
Ik vind dat Geerd de profeten moet kiezen.
Ik ben officieel verkozen.quote:Op maandag 14 december 2015 00:29 schreef Kauai het volgende:
Geerd heeft gesproken middels zijn profetenquote:Op maandag 14 december 2015 00:29 schreef Kauai het volgende:
Wat ben ik dan kutquote:Op maandag 14 december 2015 00:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geerd heeft gesproken middels zijn profeten
Jij hebt sowieso mijn respectquote:
quote:
quote:Op maandag 14 december 2015 00:29 schreef Kauai het volgende:
quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geerd mag ik mij een profeet noemen die onder jou strijd, en het Woord van Geerd verspreid!?
Zo spreekt Geerd, wij danken HC!quote:
Kom lekker naast Judas staan danquote:Op maandag 14 december 2015 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Mag ik de gevallen engel genaamd Azazel zijn want jullie maken mij duivels.
IK VANG KOGELS VOOR GEERD, MAAK MIJ EEN MARTELAAR IK STERF VOOR GEERD!!!!quote:
Opso staat erinquote:Op maandag 14 december 2015 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Mag ik de gevallen engel genaamd Azazel zijn want jullie maken mij duivels.
Zal jou eens offerenquote:
Alsjeblieft niet zegquote:
Wel op deze wijzequote:
Dag judascusquote:Op maandag 14 december 2015 00:34 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik ga slapen. Groeten aan DerRabbit en Sneeuw Leeuw, neem nog een pils.
Renwan ook, jij zelfs 2!!!
Opso, doe Kauai de groeten van mij. Ik zal haar de groeten van jou doen.
Defokkingfokker kusjes aan Ariana
Geerd veel plezier in de sauna!
![]()
Thanks Pausje! Slaapze!quote:Op maandag 14 december 2015 00:34 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik ga slapen. Groeten aan DerRabbit en Sneeuw Leeuw, neem nog een pils.
Renwan ook, jij zelfs 2!!!
Opso, doe Kauai de groeten van mij. Ik zal haar de groeten van jou doen.
Defokkingfokker kusjes aan Ariana
Geerd veel plezier in de sauna!
![]()
Werkman is een stille getuige!quote:
Liever werkman dan tong, dat welquote:Op maandag 14 december 2015 00:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind zijn humor zo droog dat ik het grappig vind
Hij is wel een mooie toevoeging aan KLBquote:Op maandag 14 december 2015 00:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind zijn humor zo droog dat ik het grappig vind
hey maat , had je lang niet gespot , ben je er niet meer zoveel?quote:
Werkman is een leuke user, al zijn de verhalen verzonnen of sterk aangedikt.quote:Op maandag 14 december 2015 00:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij is wel een mooie toevoeging aan KLB
Ben een tijdje weggeweest iddquote:Op maandag 14 december 2015 00:37 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hey maat , had je lang niet gespot , ben je er niet meer zoveel?
Ik wist dat het een complot was!quote:Op maandag 14 december 2015 00:39 schreef Remqo het volgende:
er, al zijn de verhalen verzonnen of sterk aangedikt.
Soms werken we same
Geerd is een van Werkman, we kunnen er niet over oordelen. Misschien gaat Werkman ooit een belangrijke rol spelen of is Geerds zachte hart een hart dat uitgaat naar de arme arbeidersklasse.quote:
Doei!quote:
heb je nog paar thee balletjes gekocht, zilver? 925?quote:Op maandag 14 december 2015 00:41 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geerd is een van Werkman, we kunnen er niet over oordelen. Misschien gaat Werkman ooit een belangrijke rol spelen of is Geerds zachte hart een hart dat uitgaat naar de arme arbeidersklasse.
Nee man.quote:Op maandag 14 december 2015 00:42 schreef Thezappa het volgende:
[..]
heb je nog paar thee balletjes gekocht, zilver? 925?
Wat heb je gebruikt?quote:Op maandag 14 december 2015 00:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik voel mij opeens enorrrm blij btw wat.
Deze vreugde is de liefde van Geerd die over ons heen staat. Om een apostel te zijn, je leven heeft nu alle betekenis van de wereld. Geerd maakt onze harten aanvankelijk voor vreugde!quote:Op maandag 14 december 2015 00:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik voel mij opeens enorrrm blij btw wat.
Nadat ik 2 paintjes voor hem gemaakt heb, doet hij het nu zelf.quote:Op maandag 14 december 2015 00:40 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik wist dat het een complot was!
*aluhoedje opzet*
Bwhahahahquote:Op maandag 14 december 2015 00:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Deze vreugde is de liefde van Geerd die over ons heen staat. Om een apostel te zijn, je leven heeft nu alle betekenis van de wereld. Geerd maakt onze harten aanvankelijk voor vreugde!
Jij bent dan ook wel de enige echte paintkoningquote:Op maandag 14 december 2015 00:44 schreef Remqo het volgende:
Nadat ik 2 paintjes voor hem gemaakt heb, doet hij het nu zelf.
Hoe sta jij eigenlijk tegenover het Geerd-theïsme?quote:Op maandag 14 december 2015 00:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nadat ik 2 paintjes voor hem gemaakt heb, doet hij het nu zelf.
Hij deed zelf vroeger ook aan striptekenen, hij pakt het weer op, ik geef slechts adviezen.
Ik offer mensen op Azteekse wijze voor hemquote:Op maandag 14 december 2015 00:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hoe sta jij eigenlijk tegenover het Geerd-theïsme?
nee , kan er niet meer aanquote:Op maandag 14 december 2015 00:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Uitkeringsss
Heb je al een vluchteling geadopteerd in het aev topic in onz?
wachtenquote:Op maandag 14 december 2015 00:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hoe sta jij eigenlijk tegenover het Geerd-theïsme?
Nicequote:Op maandag 14 december 2015 00:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik offer mensen op Azteekse wijze voor hem
Als Venus op de juiste plek staat, dan gaan de bloemenoorlogen weer in, om offerslaven te vangenquote:
waarom heb 3 sterren ?quote:Op maandag 14 december 2015 00:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als Venus op de juiste plek staat, dan gaan de bloemenoorlogen weer in, om offerslaven te vangen
Zolang we het maar allemaal doen voor Geerd.quote:Op maandag 14 december 2015 00:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als Venus op de juiste plek staat, dan gaan de bloemenoorlogen weer in, om offerslaven te vangen
Vind ik mooi genoegquote:
De stamhoofd mag toekijken hoe zijn stam geofferd wordt voor Geerdquote:Op maandag 14 december 2015 00:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zolang we het maar allemaal doen voor Geerd.
Ouderwets vastbinden aan een spoorstaaf en wachten op de intercity.quote:Op maandag 14 december 2015 00:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
De stamhoofd mag toekijken hoe zijn stam geofferd wordt voor Geerd
Het is aan Geerd, de Wild West aanpak of het bloederige Azteekse offerritueelquote:Op maandag 14 december 2015 00:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ouderwets vastbinden aan een spoorstaaf en wachten op de intercity.
quote:Op maandag 14 december 2015 00:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is aan Geerd, de Wild West aanpak of het bloederige Azteekse offerritueel
Nu al, manmanmanquote:Op maandag 14 december 2015 00:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]![]()
Geerd zal kiezen en ik zal het woord verspreiden, maar nu ga ik slapen.
Jij bent dik iddquote:Op maandag 14 december 2015 00:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben verjaardagfoto's aan het terugkijken en snap nu waarom zoveel mensen mij chocola cadeau hebben gegeven. Ze zijn zelf dik en willen mij dikmaken.
viesdikquote:Op maandag 14 december 2015 00:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben big fat strong independent woman
tevens, tr gezet
Was bezig met offerenquote:
Was ook even bezig!quote:
jij wil ook op het offerblok?quote:
Mooie lamp ja.quote:Op maandag 14 december 2015 01:09 schreef renwan het volgende:
Godver dat zou ik best voor me willen hebben staan
Ja toch, heb hier van die ouwe aftandse dingen staan. Had er graag zo een gehadquote:
je zou ermee gestraft wordenquote:Op maandag 14 december 2015 01:09 schreef renwan het volgende:
Wat heb je nu voor je staan dan?quote:Op maandag 14 december 2015 01:09 schreef renwan het volgende:
een dikke bonerquote:Op maandag 14 december 2015 01:11 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wat heb je nu voor je staan dan?
quote:Op maandag 14 december 2015 01:11 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wat heb je nu voor je staan dan?
Jupquote:Op maandag 14 december 2015 01:16 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Foto gemaakt met een aardappel
Geerd zit zijn geile buurvrouw te begluren in de sauna, hij heeft geen banquote:
ja tochquote:Op maandag 14 december 2015 01:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Geerd zit zijn geile buurvrouw te begluren in de sauna, hij heeft geen ban
Okéquote:Op maandag 14 december 2015 01:20 schreef Rickertman96 het volgende:
ik hoop voor je trouwens dat je niet betaald hebt voor fok
Ik zie mezelf vanaf hierquote:
Inceptionquote:
Een Geerd SC in een Geerd SC, wow!quote:
Het enige dat beter is is schijten in de baas zijn tijdquote:Op maandag 14 december 2015 01:21 schreef Rickertman96 het volgende:
ik ga zo even schijten
lekker late night schijten, niks mis mee
Coup gespotquote:Op maandag 14 december 2015 01:23 schreef Joezi het volgende:
Is Geerd m gesmeerd??
DIT WORDT MIJN SC! REKEN MAAR VAN YES!
wie werkt er nou voor een baasquote:Op maandag 14 december 2015 01:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Het enige dat beter is is schijten in de baas zijn tijd
Pleur opquote:Op maandag 14 december 2015 01:24 schreef Joezi het volgende:
Wee je gebeente als je denkt dit te kunnen voorkomen. Deze SC is en blijft VAN MIJ!
Geloof jij ook in het heiligdom van pils en tieten?quote:Op maandag 14 december 2015 01:24 schreef Joezi het volgende:
Wee je gebeente als je denkt dit te kunnen voorkomen. Deze SC is en blijft VAN MIJ!
Als je maar met condoom fapt.quote:Op maandag 14 december 2015 01:24 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik ga fappen en lees zo mee via mobiel in het bed van jullie zusjes
Weer eentje die rijk is voor het offerblokquote:Op maandag 14 december 2015 01:24 schreef Joezi het volgende:
Onder Daan, is dat het broertje van Boven Bas?quote:Op maandag 14 december 2015 01:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zoek jij ruzie, onderdaan??? Je weet dat ik je zo uit MIJN SC kan verbannen.
Verander jij de TT alvast in JOEZI SCquote:Op maandag 14 december 2015 01:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Weer eentje die rijk is voor het offerblok
Juist, bedankt voor de infoquote:Op maandag 14 december 2015 01:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zoek jij ruzie, onderdaan??? Je weet dat ik je zo uit MIJN SC kan verbannen.
Begrijpelijk op een zondagavond hoorquote:Op maandag 14 december 2015 01:28 schreef Scuidward het volgende:
Laatste pilsje hier en dan ga ik ook maar slapenklinkt zo saai he.
quote:
Je mag een tijdje als koning leven, daarna ga je toch het blok opquote:Op maandag 14 december 2015 01:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
(thnx)
Het is officieel!!
Buig voor jullie nieuwe Koning!!
Ik denk dat je toch een probleem met interpreteren hebtquote:Op maandag 14 december 2015 01:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
(thnx)
Het is officieel!!
Buig voor jullie nieuwe Koning!!
Had je maar eerder moeten zijn, deze SC ligt al een week voor het oprapen. Nu is ie van mij!quote:Op maandag 14 december 2015 01:35 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch een probleem met interpreteren hebt
Blijf jij nou maar lekker in VBL, UTO en TVquote:Op maandag 14 december 2015 01:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Had je maar eerder moeten zijn, deze SC ligt al een week voor het oprapen. Nu is ie van mij!
[ afbeelding ]
Het is ook een hele eer om op het offerblok te liggen, dat doe je wel voor Geerdquote:Op maandag 14 december 2015 01:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Had je maar eerder moeten zijn, deze SC ligt al een week voor het oprapen. Nu is ie van mij!
[ afbeelding ]
Weet je wat ook al een week voor het oprapen ligt ... ?quote:Op maandag 14 december 2015 01:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanaf nu zal er alleen nog JOEZI SC schitteren in mijn pohiquote:Op maandag 14 december 2015 01:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Blijf jij nou maar lekker in VBL, UTO en TV
Tamme tukkels inderdaad, heb er vanmiddag nog een zooi geraapt, lekker poffen van de weekquote:Op maandag 14 december 2015 01:40 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Weet je wat ook al een week voor het oprapen ligt ... ?
Bukken kan je wel zo te lezen.quote:Op maandag 14 december 2015 01:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tamme tukkels inderdaad, heb er vanmiddag nog een zooi geraapt, lekker poffen van de week
Komt nog wel, ik begrijp dat jullie even moeten wennen. Maar ik ben misschien wat lomp en streng, maar ook gul en rechtvaardig.quote:Op maandag 14 december 2015 01:43 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Bukken kan je wel zo te lezen.
Maar ik buk niet, ik buig, en enkel en alleen voor Geerd.
dat laat ik aan m'n ONZ collega's over, maar zo kan elke user een eien SC beginnenquote:Op maandag 14 december 2015 01:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vanaf nu zal er alleen nog JOEZI SC schitteren in mijn pohi
Ik zoek geil en zeewaardig, heb je dat ook?quote:Op maandag 14 december 2015 01:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Komt nog wel, ik begrijp dat jullie even moeten wennen. Maar ik ben misschien wat lomp en streng, maar ook gul en rechtvaardig.
We houden het bij deze, ik heb m eerlijk verovertquote:Op maandag 14 december 2015 01:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
dat laat ik aan m'n ONZ collega's over, maar zo kan elke user een eien SC beginnen
Hij komt ook nauwelijks in ONZquote:Op maandag 14 december 2015 01:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
dat laat ik aan m'n ONZ collega's over, maar zo kan elke user een eien SC beginnen
het is met een d, daarom niet capabel om een eigen SC te beginnenquote:Op maandag 14 december 2015 01:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
We houden het bij deze, ik heb m eerlijk verovert
Remqoquote:Op maandag 14 december 2015 01:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
het is met een d, daarom niet capabel om een eigen SC te beginnen
Geen taalnazi's in mijn SCquote:Op maandag 14 december 2015 01:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
bij dezen* ookquote:Op maandag 14 december 2015 01:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maakt het punt alleen maar sterkerquote:Op maandag 14 december 2015 01:51 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
bij dezen* ook
raar dat je dat niet zag G
DEZE MAN WEET!quote:Op maandag 14 december 2015 01:50 schreef renwan het volgende:
Deze heeft me altijd wel een stijfje bezorgd
OH SHIT 00'S FLASHBACKquote:
Schrijf Nederlands of niet, verder is mijn gebied KLBquote:Op maandag 14 december 2015 01:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als mod wil ik je vragen om dat geëtter over die lelijke taal, af te kappen.
Dank.
quote:
quote:Op maandag 14 december 2015 01:56 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Vooral die Chingy kent geen grenzen qua asses.
[..]
Hmm okay, kinderachtig. Ik zal mijn eigen mods wel aanstellen. Ik heb hier geen zin in. Deze SC moet af van dat gemierenneuk.quote:Op maandag 14 december 2015 01:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Schrijf Nederlands of niet, verder is mijn gebied KLB
Boogie Pimps, helemaal vergeten! Bedankt!quote:Op maandag 14 december 2015 01:56 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Vooral die Chingy kent geen grenzen qua asses.
[..]
Hurrbody in the club getting tips!quote:
Vergeet deze niet, zelfs vandaag nog de shitquote:Op maandag 14 december 2015 01:59 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hurrbody in the club getting tips!
Draai hem nog geregeld. Net als deze:
en hier zit ook vlees in.
Doet even niks rinkelen, maar Fatman Scoop is wel een bekende naam ja.quote:Op maandag 14 december 2015 02:00 schreef renwan het volgende:
[..]
Vergeet deze niet, zelfs vandaag nog de shit
Fuck you is altijd kut geweestquote:Op maandag 14 december 2015 02:02 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Doet even niks rinkelen, maar Fatman Scoop is wel een bekende naam ja.
Enige nummer uit die tijd wat me de strot uit komt is die van Cee Lo Green ... kom niet op de titel. Sorry o.i.d.
quote:Op maandag 14 december 2015 02:02 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Doet even niks rinkelen, maar Fatman Scoop is wel een bekende naam ja.
Edit: OOOOW DEZE
Enige nummer uit die tijd wat me de strot uit komt is die van Cee Lo Green ... kom niet op de titel. Sorry o.i.d.
Bedoel je nou Cee Lo of Gnarls Barkley?quote:
Is dezelfdequote:Op maandag 14 december 2015 02:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Bedoel je nou Cee Lo of Gnarls Barkley?
Serieus? Nooit gewetenquote:
Ik ben van '88quote:Op maandag 14 december 2015 02:09 schreef Scuidward het volgende:
Welk jaar ben je dan van? Ik ben een 90s baby. 90 dus.
Luister allemaal naar opa kinders!quote:Op maandag 14 december 2015 02:10 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ben je toch de oudste, wie had dat gedacht
Wat leuk dat je dit met ons wil delen, vanwaar je twijfel?quote:Op maandag 14 december 2015 02:07 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik twijfel of ik 9u uit m'n bed ga
Fresku - Twijfelquote:Op maandag 14 december 2015 02:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dit met ons wil delen, vanwaar je twijfel?
Je mag adviseur zijn van onze God.quote:Op maandag 14 december 2015 02:11 schreef Joezi het volgende:
Jullie koning is hier de oudste, zoals het hoort.
Ik zal het overwegen, misschien moet ik eens af van mijn machtslust.quote:Op maandag 14 december 2015 02:13 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je mag adviseur zijn van onze God.
Geerd is de beroerdste niet. We zijn allen gelijk in zijn ogen, maar je moet toch een soort spelverdeler hebben anders behalen we nooit de overwinning, dus liever een aanvoerder met autoriteit dan een 2e Syrië waarin een of andere coalitie maar wat aankloot.quote:Op maandag 14 december 2015 02:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik zal het overwegen, misschien moet ik eens af van mijn machtslust.
Ouwelullenpraatquote:
Gelukkig zit Remqo hier langer dan ikquote:Op maandag 14 december 2015 02:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Scheelt een jaartje, maar op FOK! zijn we allen weer kind
Jij bent van 83?quote:Op maandag 14 december 2015 02:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Scheelt een jaartje, maar op FOK! zijn we allen weer kind
Ik kan op OO komenquote:Op maandag 14 december 2015 02:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Gelukkig zit Remqo hier langer dan ik
We schelen maar 2 jaar opschepperquote:
Jij kan er binnenkort ook op, niet dat je er veel aan hebt.quote:
Het erge is dat ik denk dat ik dat ook ga halenquote:Op maandag 14 december 2015 02:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jij kan er binnenkort ook op, niet dat je er veel aan hebt.
waarom een eigen SC willen?quote:
Verdomme. Beste hardcore nummer ooit deelt die gozer gewoon alsof het niks is.quote:
Joezi heeft aandachtstekortquote:Op maandag 14 december 2015 02:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
waarom een eigen SC willen?
Ik heb er nooit behoefte aan gehad.
Zo rol ikquote:Op maandag 14 december 2015 02:28 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Verdomme. Beste hardcore nummer ooit deelt die gozer gewoon alsof het niks is.
Was maar aan het dollen johquote:Op maandag 14 december 2015 02:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
waarom een eigen SC willen?
Ik heb er nooit behoefte aan gehad.
Ik heb Geerd zojuist gesproken, bereid je voor op je ondergangquote:
quote:Op maandag 14 december 2015 02:31 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mooi ook, al die partypeepz op camera.
quote:
Ik zal strijden voor wat ik waard benquote:Op maandag 14 december 2015 02:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb Geerd zojuist gesproken, bereid je voor op je ondergang
Dan ben je snel klaarquote:Op maandag 14 december 2015 02:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik zal strijden voor wat ik waard ben [ afbeelding ]
Dit liedquote:
Falco is een Oostenrijker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |