Nou ja, lastig aan te komen, bij de Gamma/Praxis zul je het niet vinden nee.quote:Op zondag 13 december 2015 22:26 schreef Mathijs1988 het volgende:
Deze buizen zijn nogal prijzig en is lastig aan te komen.
Zijn er nog daadwerkelijk mensen die dat nog doen? En waarvoor in vredesnaam?quote:Op maandag 14 december 2015 00:04 schreef bluemoon23 het volgende:
@hottentot, jij kunt 50mm pvcbuis netjes met de hand buigen ??
Precies; er is prima aan te komen.quote:Op maandag 14 december 2015 18:19 schreef Cybersijp het volgende:
https://pvcvoordeel.nl/invoerbochten/
5 stuks alles in de juiste kleuren en radius voor 62,50 . Speciale plaat erbij zodat alles ook op de juiste plaats in je meterkast zit en op de juiste afstand e.d.
Zelf buigen zou ik dan ook niet in overweging meer nemen
Je weet dat je een verdeelkast maar maximaal 3 meter van je voordeur af mag zitten ?quote:Op maandag 14 december 2015 20:14 schreef Mathijs1988 het volgende:
Klopt, er is wel aan te komen maar de lengte die ik wil hebben/moet overbruggen is ca. 8 meter. Plus een halve meter die buiten de woning moet uitkomen heb je al gauw 9 meter lengte nodig. Er is mij verteld dat deze buizen uit 1 lengte moet bestaan. De korte lengtes zijn inderdaad geen probleem. Bedankt voor de reacties in ieder geval!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |