Als Feyenoord verloren heeft moeten ze wat jou betreft het daar ook niet over hebben dus.quote:Op zondag 13 december 2015 22:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Tja, elke keer als ik aan het woord EK of interlandvoetbal denk word ik alweer misselijk. Daar moet de Nederlandse pers wat mij betreft 0 aandacht aan geven.
Vind ik minder pijnlijk dan Oranje, dus dat mag wel.quote:Op zondag 13 december 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Feyenoord verloren heeft moeten ze wat jou betreft het daar ook niet over hebben dus.
De gifbeker moet leeg, ook voor de supporters.quote:Op zondag 13 december 2015 22:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vind ik minder pijnlijk dan Oranje, dus dat mag wel.
quote:Op zondag 13 december 2015 22:26 schreef Coco98 het volgende:
[..]
De gifbeker moet leeg, ook voor de supporters.
Gewoon kijken dus.
@AFCAjaxquote:Op zondag 13 december 2015 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens Frans de Boer heeft Ajax gedomineerd.
Ik vind het ook jammer dat Nederland niet meedoet, maar ik vind het toernooi er niet minder leuk door.quote:Op zondag 13 december 2015 22:26 schreef Coco98 het volgende:
[..]
De gifbeker moet leeg, ook voor de supporters.
Gewoon kijken dus.
quote:Op zondag 13 december 2015 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
@AFCAjax
De Boer baalt van gebrek aan opportunisme.
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op zondag 13 december 2015 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
@AFCAjax
[ afbeelding ]
Als zijnde Ajax supporters kunnen wij dit soort teksten niet meer accepteren.quote:Op zondag 13 december 2015 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
@AFCAjax
[ afbeelding ]
quote:
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 13-12-2015 om 16:09:17De Boer baalt van gebrek aan opportunisme. Lees meer: https://t.co/e2yH4CghBz #utraja https://t.co/1TGvYn5IWE reageer retweet
Wat is het ergste dan?quote:Op zondag 13 december 2015 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat bericht is het op 1 na ergste wat ik vandaag heb gelezen, Stijn.
Dit doe je om Stijn te pestenquote:Op zondag 13 december 2015 22:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als zijnde Ajax supporters kunnen wij dit soort teksten niet meer accepteren.
Wat was er erger?quote:Op zondag 13 december 2015 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat bericht is het op 1 na ergste wat ik vandaag heb gelezen, Stijn.
quote:
quote:Op zondag 13 december 2015 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)serieus-kunnen-nemen
Wij boycotten vanaf nu 3fm.
Heeft die geen DM-ban?quote:Op zondag 13 december 2015 22:29 schreef Caland het volgende:
Bij NEC kreeg de stadionspeaker laatst een seintje van een assistent dat hij het publiek mocht waarschuwen omdat 'en wie niet springt is voor IS' echt niet door de beugel kon
Toen de stadionspeaker verklaarde aan de assistent dat het Vites ipv IS was mocht het wel.
Voor meer leuke feitjes kunnen jullie altijd GGMM DM'en.
Dat deed ik sowieso al, want 3FMquote:Op zondag 13 december 2015 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen, die jongen is door vandaag al tot het bot getergd.quote:Op zondag 13 december 2015 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit doe je om Stijn te pesten
Dat deed iedereen al want Giel zit bij 3fm.quote:Op zondag 13 december 2015 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat schrijf jij rare volzinnen, jongen.quote:Op zondag 13 december 2015 22:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen, die jongen is door vandaag al tot het bot getergd.
als zijndequote:Op zondag 13 december 2015 22:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als zijnde Ajax supporters kunnen wij dit soort teksten niet meer accepteren.
Laatste week 2015quote:Op zondag 13 december 2015 22:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tot wanneer heeft hij eigk ban?
Dat mag je helemaal niet vragen.quote:Op zondag 13 december 2015 22:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
3fm denkt de walgelijk superieure hipster uit te kunnen hangen en te zeggen dat het CHANANT is dat bepaalde bandjes die populair zijn in Nederland (oa omdat ze geplugd zijn DOOR 3fm) niet genomineerd zijn voor de Grammy's.quote:Op zondag 13 december 2015 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Praat me in twee krachtige zinnen bij.
28 decemberquote:Op zondag 13 december 2015 22:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niemand boeit PSV. Over naar de top 2 alstublieft.quote:Op zondag 13 december 2015 22:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
Jongens, niemand boeit FC Utrecht. Over naar de top 3 alstublieft.
Bans worden niet besprokenquote:Op zondag 13 december 2015 22:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik vind dat jij, als voorzitter van de 3FM Fanclub, deze mensen tot de orde moet roepen.quote:Op zondag 13 december 2015 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3fm denkt de walgelijk superieure hipster uit te kunnen hangen en te zeggen dat het CHANANT is dat bepaalde bandjes die populair zijn in Nederland (oa omdat ze geplugd zijn DOOR 3fm) niet genomineerd zijn voor de Grammy's.
quote:Op zondag 13 december 2015 22:31 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Niemand boeit PSV. Over naar de top 2 alstublieft.
Niet de muziekawards waar ik waarde aan hecht nee, MMP is de belangrijkste prijs van het jaar voor mij, maar het is de walgelijke attitude van een onderdeel van het publiek bestel wat haar eigen superieure meninkje probeert door te drukken op een werkelijk kinderachtige manier.quote:
Wat.quote:Op zondag 13 december 2015 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3fm denkt de walgelijk superieure hipster uit te kunnen hangen en te zeggen dat het CHANANT is dat bepaalde bandjes die populair zijn in Nederland (oa omdat ze geplugd zijn DOOR 3fm) niet genomineerd zijn voor de Grammy's.
quote:Op zondag 13 december 2015 22:31 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Niemand boeit PSV. Over naar de top 2 alstublieft.
Ik vind het echt een eng gezelschap.quote:Op zondag 13 december 2015 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind dat jij, als voorzitter van de 3FM Fanclub, deze mensen tot de orde moet roepen.
Lol, mijn fout.quote:Op zondag 13 december 2015 22:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gelieve Hiddinks achternaam ook te vermelden, straks denken users nog dat je mij bedoelt
Oscar Harris??quote:Op zondag 13 december 2015 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat Kensington een Oscar moet winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bergwijn lijkt me ook wat voor jullie.quote:Op zondag 13 december 2015 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Nu gaan we roepen dat Ajoep naar Ajax moet.
quote:Op zondag 13 december 2015 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kan stemmen op Cabral als speler van de week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CabralverliesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden.
Een goede coach lijkt me ook wel wat.quote:Op zondag 13 december 2015 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bergwijn lijkt me ook wat voor jullie.
Sinds Wilbert Mutsaers, misschien al wel sinds Florent Luyckx (de man die Gielquote:Op zondag 13 december 2015 22:33 schreef Coco98 het volgende:
3FM is een sekte
Maar dat is al jaren zo.
Niets nieuws.
Je kan stemmen op Cabral als speler van de week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom niet op Swinkels? Die speelde de Jong volledig van de mat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan stemmen op Cabral als speler van de week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cabral hahaha. Daar lachen we in Rotterdam nog steeds heel hard om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wel i.i.g. #zininquote:Op zondag 13 december 2015 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Al kijken we morgen allemaal naar Leicester City - Chelsea.
Ik vind dat serious request altijd zo engquote:Op zondag 13 december 2015 22:33 schreef Coco98 het volgende:
3FM is een sekte
Maar dat is al jaren zo.
Niets nieuws.
DWDD is ook zelfbevlekking tot en met, maar dit voelt erger dan elke uitzending DWDD inderdaad.quote:Op zondag 13 december 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat.
Dit is nog triester dan elke uitzending DWDD.
Boven de rivieren is er werkelijk niemand te vinden die serieus iets geeft om dat boerenclubje uit Eindhoven.quote:Op zondag 13 december 2015 22:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]Enige fatsoenlijke club die we nog overhebben.
Origineelquote:Op zondag 13 december 2015 22:35 schreef Evertjan het volgende:
Ze geven die Ayoub gewoon zoveel ruimte in het veld omdat ze bang zijn dat hij een bomgordel draagt
Vermakelijke radio bij tijd en wijlen, maar het is zo'n circlejerk geworden.quote:Op zondag 13 december 2015 22:35 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik vind dat serious request altijd zo eng
eng eng eng
De Jong had er ook gewoon niet zoveel zin in.quote:Op zondag 13 december 2015 22:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom niet op Swinkels? Die speelde de Jong volledig van de mat.
Was dat die speler die samen met Fer aan massaverkrachting deedquote:Op zondag 13 december 2015 22:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Cabral hahaha. Daar lachen we in Rotterdam nog steeds heel hard om.
Utrecht speelde ook niet bijzonder vandaag, maar goed. Een overwinning op Ajax is wel knap natuurlijk.quote:Op zondag 13 december 2015 22:35 schreef Caland het volgende:
Co is niet erg objectief als het om Utrecht gaat heb ik het idee.
Barazite >>> Hallerquote:Op zondag 13 december 2015 22:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Utrecht speelde ook niet bijzonder vandaag, maar goed. Een overwinning op Ajax is wel knap natuurlijk.
(Haller trouwens overschatte spits)
Lekker boeiend ook, hij kreeg al geel dus kan toch niet meer bestraft wordenquote:Op zondag 13 december 2015 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, de volksstammen uit Rotterdam waren weer in paniek omdat FOX de elleboog van Milik niet honderd keer herhaalde..
Klopt ja, wat een kneus was dat.quote:Op zondag 13 december 2015 22:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Was dat die speler die samen met Fer aan massaverkrachting deed
kut, te laatquote:
De VI-mensen stellen het samen, de analisten dan.quote:Op zondag 13 december 2015 22:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom niet op Swinkels? Die speelde de Jong volledig van de mat.
Tot 23.15quote:Op zondag 13 december 2015 22:37 schreef napoleonfour het volgende:
tot hoelang zitten we nog met die tom egberts opgescheept?
Pff, ook echt. Wat een kutpresentator.quote:Op zondag 13 december 2015 22:37 schreef napoleonfour het volgende:
Contract tot 2019quote:Op zondag 13 december 2015 22:37 schreef napoleonfour het volgende:
Haha ja, sinds er eens geen Feyenoorder won konden we die competitie eigenlijk al opdoeken.quote:Op zondag 13 december 2015 22:37 schreef Pascalus het volgende:
Sinds Foppe speler van de week is geworden slaat die hele verkiezing nergens meer op.
Herman de scherm man dan maar?quote:Op zondag 13 december 2015 22:38 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Pff, ook echt. Wat een kutpresentator.
Daarvoor ook nietquote:Op zondag 13 december 2015 22:37 schreef Pascalus het volgende:
Sinds Foppe speler van de week is geworden slaat die hele verkiezing nergens meer op.
Dat is al eerder gebeurd, maar leuk grapjen Mex.quote:Op zondag 13 december 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha ja, sinds er eens geen Feyenoorder won konden we die competitie eigenlijk al opdoeken.
Ik had deze opmerking van jou of van Stijn verwacht, chapeau.quote:
De kwellingquote:
Sorry.quote:Op zondag 13 december 2015 22:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik had deze opmerking van jou of van Stijn verwacht, chapeau.
Foppe is een player.quote:Op zondag 13 december 2015 22:39 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat is al eerder gebeurd, maar leuk grapjen Mex.
Foppe is geen speler.
Dit idd. Die zijn niet voor niets als eerste geëindigd.quote:Op zondag 13 december 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wolfsburg is toch geen mazzel gek.
Moeilijkste ploeg uit pot 4. Met afstand. Zelfs zonder KdB
Ja, toen was er geen (oud-)Feyenoorder genomineerdquote:Op zondag 13 december 2015 22:39 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat is al eerder gebeurd, maar leuk grapjen Mex.
Foppe is geen speler.
VI-toto wel genot door als enige Real goed te voorspellenquote:Op zondag 13 december 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry.
De Toto was ook al niet best.
Bij VI had ik er 0 goedquote:Op zondag 13 december 2015 22:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
VI-toto wel genot door als enige Real goed te voorspellen.
Eredivisie-toto mhaw.
Manager: 79 puntjes, het begint te komen.
Wat heb je vandaag gedaan dan?quote:Op zondag 13 december 2015 22:40 schreef Rickertman96 het volgende:
Wanneer komt Sjoerdgod, ik heb geen wedstrijd gezien vandaag
Kracht lengte fysiekquote:Op zondag 13 december 2015 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan we weer over de ervaring- en routineboeg?
Dat moet hard aankomen.quote:Op zondag 13 december 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij VI had ik er 0 goed
Bij ED-toto 0
Manager 90
Ik had het over de Eredivisie, al heb ik wel relatief weinig gezien vandaag ja (alleen Juve net een groot stuk)quote:
Newcastle?quote:Op zondag 13 december 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens wil ik even mijn onvrede uiten over de winst voor NUFC.
Wist jij dat Sjoerd ooit eens de Gouden Balkenende heeft gewonnen?quote:Op zondag 13 december 2015 22:40 schreef Rickertman96 het volgende:
Wanneer komt Sjoerdgod, ik heb geen wedstrijd gezien vandaag
WAT?quote:Op zondag 13 december 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens wil ik even mijn onvrede uiten over de winst voor NUFC.
Zeer terecht ook.quote:Op zondag 13 december 2015 22:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Wist jij dat Sjoerd ooit eens de Gouden Balkenende heeft gewonnen?
TR.quote:
Wel eentje die je kunt hebben, maar geen leuk team.quote:
Daar kon Ajax zelfs over 2 wedstrijden van winnen, dus da's appeltje eitje.quote:Op zondag 13 december 2015 22:43 schreef Vasion het volgende:
Nederlandse teams doen het aardig tegen Engelse ploegen, dus met City heb je een kans
Bedankt Hansquote:Op zondag 13 december 2015 22:43 schreef Maartenfr12 het volgende:
Tegen Zenit, Chelsea en City heb je allemaal 40 procent kans. Tegen Barca hooguit 5.
Tegen Barca misschien 0.5%, Real ook. Bayern 1% als er blessures komen, Atletico misschien 1.5quote:Op zondag 13 december 2015 22:43 schreef Maartenfr12 het volgende:
Tegen Zenit, Chelsea en City heb je allemaal 40 procent kans. Tegen Barca hooguit 5.
Da's scherp gezien van jou.quote:Op zondag 13 december 2015 22:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat ze tegen iedereen 50% kans hebben.
Hoe heb je dit berekend?quote:Op zondag 13 december 2015 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen Barca misschien 0.5%, Real ook. Bayern 1% als er blessures komen, Atletico misschien 1.5
City 40 is ook veel te veel, eerder 20, Zenit 25, Chelsea 30 ofzo?
Waarvan akte.quote:Op zondag 13 december 2015 22:44 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]Je reactie slaat ouderwets nergens op.
Dit is niet te berekenen, altijd gut feeling.quote:
Toen leefde Stijn nog niet eens.quote:Op zondag 13 december 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Werd Feyenoord ooit kampioen?
Dat kan ik mij niet herinneren.
Jij bent dan ook nog maar 12.quote:Op zondag 13 december 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
0,5? Barca speelt toch ook gelijk tegen Spaanse kutclubs?quote:Op zondag 13 december 2015 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen Barca misschien 0.5%, Real ook. Bayern 1% als er blessures komen, Atletico misschien 1.5
City 40 is ook veel te veel, eerder 20, Zenit 25, Chelsea 30 ofzo?
Stijn heeft nog nooit een kampioenschap van Feyenoord meegemaakt.quote:Op zondag 13 december 2015 22:46 schreef Coco98 het volgende:
Sow oude beelden van Feyenoord, veel users waren toen nog niet geboren.
Ik was 1 jaar in 1999.quote:Op zondag 13 december 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stijn heeft nog nooit een kampioenschap van Feyenoord meegemaakt.
http://isfeyenoordalkampioen.nl/quote:Op zondag 13 december 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je bent alweer te laat.quote:Op zondag 13 december 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stijn heeft nog nooit een kampioenschap van Feyenoord meegemaakt.
Over 2 wedstrijden met enorme druk geloof ik niet in.quote:Op zondag 13 december 2015 22:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
0,5? Barca speelt toch ook gelijk tegen Spaanse kutclubs?
Ja, maar toen waren er nog zwart wit beelden xd xxdddquote:Op zondag 13 december 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe beleefde jij toen het kampioenschap van Feyenoord?quote:
Wist je dat Pokemon toen nog nooit in Nederland op TV was geweest?quote:Op zondag 13 december 2015 22:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja, maar toen waren er nog zwart wit beelden xd xxddd
In de kinderwagen op de Coolsingel.quote:Op zondag 13 december 2015 22:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe beleefde jij toen het kampioenschap van Feyenoord?
Hij zoog een keer extra hard aan de tiet van zijn moeder.quote:Op zondag 13 december 2015 22:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen was goud nog het ruilmiddel. Maar zelfs dat had Feyenoord niet.quote:Op zondag 13 december 2015 22:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja, maar toen waren er nog zwart wit beelden xd xxddd
Hahaha, hier kan ik dan wel weer om lachen.quote:Op zondag 13 december 2015 22:48 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hij zoog een keer extra hard aan de tiet van zijn moeder.
Intensquote:Op zondag 13 december 2015 22:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Naar huisquote:Op zondag 13 december 2015 22:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
Snap niet waar Co nu naartoe wil eigenlijk.
Jij?quote:Op zondag 13 december 2015 22:49 schreef Pascalus het volgende:
Stijn, hoe heb jij de aanslagen van 11 september beleefd?
Welke aanslagen denkt hij nu.quote:Op zondag 13 december 2015 22:49 schreef Pascalus het volgende:
Waarschijnlijk op de kinderopvang.quote:Op zondag 13 december 2015 22:49 schreef Pascalus het volgende:
Er loopt ook een beetje kwijl langs zijn kin, volgens wordt het tijd voor zijn verzorgster om hem weg te rijden.quote:
WZFWZDBquote:Op zondag 13 december 2015 22:50 schreef Vasion het volgende:
Wij zijn Feyenoord, wij zijn de top.
Wat is dit voor een joden slogan?
Dat was toen nog betaalbaar.quote:Op zondag 13 december 2015 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op de kinderopvang.
Lekker platgereden worden door een opgevoerde skelterquote:Op zondag 13 december 2015 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op de kinderopvang.
quote:
Mad.quote:Op zondag 13 december 2015 22:51 schreef Rickertman96 het volgende:
ik hoop dat Henk verdrinkt in de regen
Ben je ongesteld?quote:Op zondag 13 december 2015 22:51 schreef Rickertman96 het volgende:
ik hoop dat Henk verdrinkt in de regen
Gras is groen.quote:
Cambuur hoort in de Jupiler League op alle fronten.quote:Op zondag 13 december 2015 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
NAC hoort in de eredivisie qua stad en club, maar niet qua beleid.
Maaskant hoort ook in de eredivisie.quote:Op zondag 13 december 2015 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
NAC hoort in de eredivisie qua stad en club, maar niet qua beleid.
Mani, Mani, Maaskant is al ontslagen.quote:Op zondag 13 december 2015 22:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maaskant hoort ook in de eredivisie.
Cambuur en De Graafschap zijn wel mooie clubs qua support maar hebben in principe niks in de ED te zoeken. Om maar niet te beginnen over Excelsior.quote:Op zondag 13 december 2015 22:56 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Cambuur hoort in de Jupiler League op alle fronten.
Omdat Sjoerdquote:Op zondag 13 december 2015 22:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
Vraag me eigenlijk ook af waarom we het over NAC gaan hebben.
Dat is helemaal niet rullevant joh.quote:Op zondag 13 december 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mani, Mani, Maaskant is al ontslagen.
Deze man maakt me altijd aan het lachenquote:Op zondag 13 december 2015 22:57 schreef Caland het volgende:
Er wordt gesproken over NAC bij de bakker in Breda.
Dat ben ik dan wel weer met je eens.quote:Op zondag 13 december 2015 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi dat Sparta op 1 staat. Die horen ook in de Eredivisie.
Fuck Sjoerdquote:Op zondag 13 december 2015 22:58 schreef Pascalus het volgende:
Mensen die Sjoerd heten zijn per definitie een lul.
Eensquote:Op zondag 13 december 2015 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunstgras, lekker wegblijven.quote:Op zondag 13 december 2015 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |