abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158239036
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 16:26 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Misschien zit er ook wat in de andere files. Of files in de files. :P
Dat zal dan wel, want die tekst slaat nergens op natuurlijk :P
Do what you love, love what you do!
pi_158239263
Dat achtergrondmuziekje trouwens _O_
pi_158239321
Maar opgelost met de hints, nouja :')
Nu weet ik nog de private key niet, maargoed dat zal later wel weer terug komen.

Nu maar weer verder met die IP's
pi_158239489
Ok ik heb alle ip adressen uit die acces.log gehaald, nu nog kijken hoe ze even in een batch gecheckt kunnen worden, het zijn er toch wel een stuk of 1000

[ Bericht 14% gewijzigd door kree op 14-12-2015 17:04:48 ]
pi_158239806
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 16:53 schreef kree het volgende:
Ok ik heb alle ip adressen uit die acces.log gehaald, nu nog kijken hoe ze even in een batch gecheckt kunnen worden, het zijn er toch wel een stuk of 1000
Wat moet er gecheckt worden?

Ik ga er vanavond maar weer lekker voor zitten. :9
pi_158239929
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 17:06 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Wat moet er gecheckt worden?

Ik ga er vanavond maar weer lekker voor zitten. :9
De bestanden van de bewakingscamera worden ook extern weggeschreven en kunnen bekeken worden door een derde partij. Kun je de provider achterhalen die het IP-adres heeft uitgegeven? Voer de netname in die bij het IP-adres hoort.

En dan moet het iets zijn van
?-?-KW

Heb deze tool gebruikt
https://xnode.org/page/Bulk_IP_Lookup
En alles na laten lopen, maar als ik in die resultaten zoek dan kom ik niks tegen wat eindigt op -KW

Moet dus met iets anders blijkbaar.

Edit: volledige whois lookup in batch dan maar zo in linux, hij loopt nu.
Daar komt iets uit als nethandle onderandere, wellicht bedoelen ze dat.

Edit2: Gevonden :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')

[ Bericht 11% gewijzigd door kree op 14-12-2015 17:28:15 ]
pi_158240470
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 17:13 schreef kree het volgende:
Edit2: Gevonden :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Wat heb je nu concreet gevonden dat leidt tot deze uitkomst?
pi_158240511
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 17:44 schreef Teeno het volgende:

[..]

Wat heb je nu concreet gevonden dat leidt tot deze uitkomst?
De whois records van alle ip's uit die acces.log file

Kwam een flink bestand uit, daarna daarin gezocht op -KW
Er zal trouwens wel een handigere manier zijn om bij het juiste IP te komen naar aanleiding van de aanwijzingen, maar die kon ik niet ontdekken, dus vandaar dat ik ze allemaal langsgelopen ben.

Mocht iemand die vinden dan ben ik nog wel benieuwd.
pi_158241244
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 17:47 schreef kree het volgende:

[..]

De whois records van alle ip's uit die acces.log file

Kwam een flink bestand uit, daarna daarin gezocht op -KW
Er zal trouwens wel een handigere manier zijn om bij het juiste IP te komen naar aanleiding van de aanwijzingen, maar die kon ik niet ontdekken, dus vandaar dat ik ze allemaal langsgelopen ben.

Mocht iemand die vinden dan ben ik nog wel benieuwd.
Zet het IP even in een spoiler.. heb denk wel een idee.
pi_158241427
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 18:29 schreef Teeno het volgende:

[..]

Zet het IP even in een spoiler.. heb denk wel een idee.
Ik zal later vanavond even kijken want moet zo weg.

Het punt is alleen, ik heb de output van de hele loop door de ip's weg geschreven zonder de oorspronkelijke IP's erbij.

Dus nu kwam er een range uit, waar ik niet meer het specifieke adres kan achterhalen waar dat resultaat nou vandaan kwam.

Kan hem nog wel een keertje laten lopen en dan met de ip's erbij, maar dat wordt later dan :)
pi_158242849
SPOILER
SPOILER
pi_158242856
quote:
Het is dan wel avond, maar je hebt piket en we doen een inval bij Theo Elstacks Autoverhuur. Theo reageert woedend: “Ik kon erop wachten! Vuile pleuriswouten! Jullie moeten altijd mij hebben!” We nemen hem in hechtenis. Hij mag afkoelen op het politiebureau, terwijl wij zijn zaak doorzoeken.
_O-
pi_158243870
Voor die WhatsApp-opdracht heb ik alle hints moeten gebruiken. Ik had de naam gevonden, maar de schrijfwijze die ze willen horen komt nergens in de files voor. :')
pi_158248711
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 16:23 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Met de juiste SHA1? :D
Heb je hier nog een tip voor, ik heb die private key nodig volgens mij om die mails te ontcijferen :)
pi_158249898
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 19:33 schreef Flitskikker het volgende:
SPOILER
SPOILER
Had ik toch een beetje gelijk :) alleen geen tijd/zin om al die IP's na te lopen.

quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 14:38 schreef Teeno het volgende:

[..]

SPOILER
pi_158250432
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 22:29 schreef kree het volgende:

[..]

Heb je hier nog een tip voor, ik heb die private key nodig volgens mij om die mails te ontcijferen :)
Helaas, ik kon het bestand met die ene SHA1 niet vinden dus ik had schaamteloos het antwoord uit de hint gekopieerd. :@

Geen idee waar die private key ook vandaan moet komen. :?
pi_158250660
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 23:24 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Helaas, ik kon het bestand met die ene SHA1 niet vinden dus ik had schaamteloos het antwoord uit de hint gekopieerd. :@

Geen idee waar die private key ook vandaan moet komen. :?
Dit heb ik dus ook gedaan, kwam dus wel aan die game_of_trones,txt
Maar wat daar verder mee te doen was me niet duidelijk, dus ook verder gegaan met de hints en toen kwam inderdaad het antwoord.

Na het invullen stond er iets van, we hebben nu de private key, die kan later nog van pas komen.

Ok nu komt de volgende opdracht en daar staan de mails in die PGP gecodeerd zijn, met die private key zou je die kunnen decrypten lijkt me.

Trouwens nog even niet mee verder gegaan.
pi_158250912
Ik had precies hetzelfde ja. Ook die tekst gevonden maar verder geen private keys bij bewijsstukken. Misschien in de console (F12). Daar kwam af en toe ook wat info maar daar heb ik niet gekeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')