Dat zal dan wel, want die tekst slaat nergens op natuurlijkquote:Op maandag 14 december 2015 16:26 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Misschien zit er ook wat in de andere files. Of files in de files.
Wat moet er gecheckt worden?quote:Op maandag 14 december 2015 16:53 schreef kree het volgende:
Ok ik heb alle ip adressen uit die acces.log gehaald, nu nog kijken hoe ze even in een batch gecheckt kunnen worden, het zijn er toch wel een stuk of 1000
De bestanden van de bewakingscamera worden ook extern weggeschreven en kunnen bekeken worden door een derde partij. Kun je de provider achterhalen die het IP-adres heeft uitgegeven? Voer de netname in die bij het IP-adres hoort.quote:Op maandag 14 december 2015 17:06 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wat moet er gecheckt worden?
Ik ga er vanavond maar weer lekker voor zitten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door kree op 14-12-2015 17:28:15 ]Do what you love, love what you do!
quote:Op maandag 14 december 2015 17:13 schreef kree het volgende:
Edit2: GevondenWat heb je nu concreet gevonden dat leidt tot deze uitkomst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De whois records van alle ip's uit die acces.log filequote:Op maandag 14 december 2015 17:44 schreef Teeno het volgende:
[..]
Wat heb je nu concreet gevonden dat leidt tot deze uitkomst?
Zet het IP even in een spoiler.. heb denk wel een idee.quote:Op maandag 14 december 2015 17:47 schreef kree het volgende:
[..]
De whois records van alle ip's uit die acces.log file
Kwam een flink bestand uit, daarna daarin gezocht op -KW
Er zal trouwens wel een handigere manier zijn om bij het juiste IP te komen naar aanleiding van de aanwijzingen, maar die kon ik niet ontdekken, dus vandaar dat ik ze allemaal langsgelopen ben.
Mocht iemand die vinden dan ben ik nog wel benieuwd.
Ik zal later vanavond even kijken want moet zo weg.quote:Op maandag 14 december 2015 18:29 schreef Teeno het volgende:
[..]
Zet het IP even in een spoiler.. heb denk wel een idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Het is dan wel avond, maar je hebt piket en we doen een inval bij Theo Elstacks Autoverhuur. Theo reageert woedend: “Ik kon erop wachten! Vuile pleuriswouten! Jullie moeten altijd mij hebben!” We nemen hem in hechtenis. Hij mag afkoelen op het politiebureau, terwijl wij zijn zaak doorzoeken.
Heb je hier nog een tip voor, ik heb die private key nodig volgens mij om die mails te ontcijferenquote:
quote:Op maandag 14 december 2015 19:33 schreef Flitskikker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik toch een beetje gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen geen tijd/zin om al die IP's na te lopen.
quote:Op maandag 14 december 2015 14:38 schreef Teeno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helaas, ik kon het bestand met die ene SHA1 niet vinden dus ik had schaamteloos het antwoord uit de hint gekopieerd.quote:Op maandag 14 december 2015 22:29 schreef kree het volgende:
[..]
Heb je hier nog een tip voor, ik heb die private key nodig volgens mij om die mails te ontcijferen
Geen idee waar die private key ook vandaan moet komen.![]()
![]()
Dit heb ik dus ook gedaan, kwam dus wel aan die game_of_trones,txtquote:Op maandag 14 december 2015 23:24 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Helaas, ik kon het bestand met die ene SHA1 niet vinden dus ik had schaamteloos het antwoord uit de hint gekopieerd.
Geen idee waar die private key ook vandaan moet komen.
Maar wat daar verder mee te doen was me niet duidelijk, dus ook verder gegaan met de hints en toen kwam inderdaad het antwoord.
Na het invullen stond er iets van, we hebben nu de private key, die kan later nog van pas komen.
Ok nu komt de volgende opdracht en daar staan de mails in die PGP gecodeerd zijn, met die private key zou je die kunnen decrypten lijkt me.
Trouwens nog even niet mee verder gegaan.Do what you love, love what you do!![]()
Ik had precies hetzelfde ja. Ook die tekst gevonden maar verder geen private keys bij bewijsstukken. Misschien in de console (F12). Daar kwam af en toe ook wat info maar daar heb ik niet gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |