Goede klacht wel dit!quote:Op zondag 13 december 2015 12:38 schreef Geralt het volgende:
In plaats van te klagen had je die 25 jarigen toch ook gewoon vriendelijk kunnen feliciteren met hun verjaardag?
Alle 25-jarigen zijn jarig?quote:Op zondag 13 december 2015 12:38 schreef Geralt het volgende:
In plaats van te klagen had je die 25 jarigen toch ook gewoon vriendelijk kunnen feliciteren met hun verjaardag?
Ik neem aan dat alle 25 jarige inderdaad jarig zijn, anders waren het geen 25 jarigen toch?quote:
Dan zei ik wel 25 jarigen.quote:Op zondag 13 december 2015 12:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik neem aan dat alle 25 jarige inderdaad jarig zijn, anders waren het geen 25 jarigen toch?
Ow ik dacht dat je dat zeiquote:
Geen een, je bent gewoon oud en bejaardquote:Op zondag 13 december 2015 12:46 schreef HPLC het volgende:
Ik zit nu te twijfelen of ik bij de 1988-1989 of 1989-1990 MASTERRACE hoor
Wow netsplittah dit had ik niet van jou verwachtquote:Op zondag 13 december 2015 12:47 schreef Netsplitter het volgende:
25 jarige meiden zijn wel lekker om te neuken.
quote:Op zondag 13 december 2015 12:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geen een, je bent gewoon oud en bejaard
Doe er wat aanquote:Op zondag 13 december 2015 12:47 schreef Netsplitter het volgende:
Ik dacht dat jij al ver in de 30 was.quote:
Twijfel over het feit of dit een compliment is of nietquote:Op zondag 13 december 2015 12:48 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al ver in de 30 was.
CO2probleem is opgelost na uitroeiing.quote:Op zondag 13 december 2015 12:54 schreef leeell het volgende:
Terechte klacht, verspilling van de zuurstof die zolderrukkers
Denk het niet. Sorryquote:Op zondag 13 december 2015 12:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Twijfel over het feit of dit een compliment is of niet
Gawd dat is ook zo.quote:Op zondag 13 december 2015 13:11 schreef wiskundenoob het volgende:
Je vergeet de quater life crisis!!!
Ja, en daarna een jaartje op sabbatical want het leven is moeluk.quote:
Valt nog meequote:Op zondag 13 december 2015 12:33 schreef Renesite het volgende:
Of ze:
- Wonen nog thuis
- Zijn nog maagd
- Weten geen scharrel te krijgen
- Weten niet wat ze moeten studeren
- Weten niet waar ze moeten werken na het studeren
- Hebben geldproblemen
- Zijn altijd lazerus
- Jammeren over de NS
Dat is dan wel weer enorm tof. 26-jarigen op FOK! maken de generatie weer een beetje goed.quote:
wow niet verwacht van jou. Hoe oud ben jij dan eigenlijk ?quote:Op zondag 13 december 2015 12:47 schreef Netsplitter het volgende:
Bedoelde gewoon dat hplc viesoud is, wch is daar de perfecte scheldwoord voorquote:Op maandag 14 december 2015 09:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
WCH is niet 25. TS heeft het alleen over 25 jarigen
Ga toch fietsen man. Dat heb jij ook jezelf wijsgemaakt omdat je in werkelijkheid een diep ongelukkig mannetje bent dat lijdt aan een Napoleoncomplex en aangewezen bent op betaalde seks. De reden dat jij alleen tegen betaling seks kunt hebben is niet omdat je kritisch bent, dat is omdat je geen zelfvertrouwen hebt door je lengte.quote:Op maandag 14 december 2015 11:37 schreef D.D.W. het volgende:
Beter kritisch in het leven staan dan een saaie kutbaantje accepteren om 15 jaar later met een burnout in de bijstand weg te kwijnen.
Heeft toch helemaal niks met mijn post te maken?quote:Op maandag 14 december 2015 11:52 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ga toch fietsen man. Dat heb jij ook jezelf wijsgemaakt omdat je in werkelijkheid een diep ongelukkig mannetje bent dat lijdt aan een Napoleoncomplex.......
Leuk dat je dat vindt, even lekker uit je duim gezogen?quote:Ben je 25, zit je als maagd thuis depressief te zijn en ondertussen andere mensen die op ieder vlak beter presteren de maat te nemen omdat ze niet aan de uni maar aan het hbo hebben gestudeerd.
Meer dan je denkt.quote:Op maandag 14 december 2015 14:26 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Heeft toch helemaal niks met mijn post te maken?
[..]
Leuk dat je dat vindt, even lekker uit je duim gezogen?
Lees dan niet of voeg wat inhoudelijks toe aan de discussie.quote:Op maandag 14 december 2015 14:50 schreef CF87 het volgende:
ja er zijn enkel filosofen aan het woord.
De lappen tekst worden steeds langer een steeds saaier om te lezen.
Haha, ja had het helemaal gewonnen.. nu afgezwakt naar een gefrustreerde Fok!kerquote:Op maandag 14 december 2015 14:56 schreef pijltjegooien het volgende:
Gelukkig was ts een succesvolle koning op zn 25e
WGR / Fok Salaris 2014 #4 Werken, Werken en Niets doen...
De mensen heb je altijd en overal (gehad). Alleen door het internet kunnen deze mensen eerder hun ei kwijt. Nu wordt er op het internet geklaagd, vroeger in de kroeg.quote:Op maandag 14 december 2015 14:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Meer dan je denkt.
Wat we namelijk steeds weer zien is dat mensen die sociaal onhandig zijn en daardoor geen vrienden hebben of geen partner kunnen vinden de schuld (voor zover je van schuld kunt spreken) hiervan buiten zichzelf leggen ......
Vergeet niet dat hij ook nog homo is.quote:Op maandag 14 december 2015 14:56 schreef pijltjegooien het volgende:
Gelukkig was ts een succesvolle koning op zn 25e
WGR / Fok Salaris 2014 #4 Werken, Werken en Niets doen...
Ja dat vooral.quote:Op maandag 14 december 2015 15:16 schreef bascross het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij ook nog homo is.
Goeie analyse.quote:Op maandag 14 december 2015 11:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik denk dat de huidige generatie 25 jarigen nog maar een voorproefje van wat ons te wachten staat is. Het topje van de patatgeneratie, de grote bulk moet nog komen. ’80 – ’85 was de top of the curve, daarna is het alleen maar omlaag gegaan met de huidige 25 jarigen als voorlopig dieptepunt.
Ziek, zwak, mentaal niet sterk. Heel hun leven gepamperd door papa en mama en verwachten dat heel de wereld op hun zit te wachten als ze van school af komen. Verwachten binnen een maand werk te vinden en dan direct 5k netto binnen te harken, dikke bmw van de zaak en een vrijstaand huis te kunnen kopen in het centrum van een grote stad.
De realiteit is dat ze bij ieder zuchtje tegenwind met een burnout thuis zitten, te kneuzerig zijn om een meisje te versieren en verwachten dat ze met hun diploma zo het leven doorrollen.
Ben je 25, zit je als maagd thuis depressief te zijn en ondertussen andere mensen die op ieder vlak beter presteren de maat te nemen omdat ze niet aan de uni maar aan het hbo hebben gestudeerd. 25 hoort een toptijd te zijn. Nooit zoveel geneukt in mijn leven als tijdens die periode en wat doen de huidige kneusjes? Als maagd thuis zitten en janken op fok dat je geen meisje kunt vinden.
Trouwenquote:Op maandag 14 december 2015 15:36 schreef Sgas het volgende:
- Wonen nog thuis - Eigen huis
- Zijn nog maagd - Getrouwd
- Weten niet wat ze moeten studeren - Afgestudeerd
- Weten niet waar ze moeten werken na het studeren - Voltijd baan
- Hebben geldproblemen - Goed Salaris
- Zijn altijd lazerus - Niets op aan te merken.
- Jammeren over de NS - Heb niets te maken met de NS
Dat is jouw meningquote:
Ik weet niet wat erger is. Anno 2015 op je 25e maagd zijn of anno 2015 op je 25e getrouwd zijn.quote:Op maandag 14 december 2015 15:36 schreef Sgas het volgende:
Mycroft bracht me bij deze walgelijke uitspraakquote:Op maandag 14 december 2015 11:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Bedoelde gewoon dat hplc viesoud is, wch is daar de perfecte scheldwoord voor
Check over bijna alles. Tevens 25. Fuck my life....quote:Op zondag 13 december 2015 12:33 schreef Renesite het volgende:
25-jarigen op FOK! maken mijn generatie te schande.
Hierbij de highlights:
Of ze:
- Wonen nog thuis
- Zijn nog maagd
- Weten geen scharrel te krijgen
- Weten niet wat ze moeten studeren
- Weten niet waar ze moeten werken na het studeren
- Hebben geldproblemen
- Zijn altijd lazerus
- Jammeren over de NS
Ik voel me niet thuis in mijn generatie!
Wat voor werk doe je?quote:Op maandag 14 december 2015 15:36 schreef Sgas het volgende:
Weten niet waar ze moeten werken na het studeren - Voltijd baan
Bedankt voor je bijdrage.quote:Op maandag 14 december 2015 15:36 schreef Sgas het volgende:
Lekker man, als je op je 25e nog elke avond om half zes aanschuift aan de sperziebonen bij je oudersquote:Op maandag 14 december 2015 18:41 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Wat is er mis met op je 25e nog thuis wonen? Ik ben nu 19 maar ik heb op mijn 25e echt nog geen geld voor een huis hoor. Ik studeer momenteel en daarna moet ik ook maar net een baan zien te vinden in deze tijden om meteen geld te verdienen. Altijd die vooroordelen
Boeiend, voel me thuis prima nu. Misschien over 6 jaar anders maar een huis kost klauwen met geld. Als je thuis ook de privacy hebt, waarom zo snel mogelijk uit huis? Eerst lekker geld verdienen en geen kosten en dan ga ik op mezelf.quote:Op maandag 14 december 2015 22:58 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Lekker man, als je op je 25e nog elke avond om half zes aanschuift aan de sperziebonen bij je ouders
'95quote:
Beenverlenging wat?quote:Op maandag 14 december 2015 14:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Meer dan je denkt.
Wat we namelijk steeds weer zien is dat mensen die sociaal onhandig zijn en daardoor geen vrienden hebben of geen partner kunnen vinden de schuld (voor zover je van schuld kunt spreken) hiervan buiten zichzelf leggen. Het feit dat je geen vriendin kunt vinden ligt niet aan jou, het ligt aan de vrouwen in je omgeving. Immers, er slaagt er geen een die langs jouw kritische meetlat wordt gelegd. Vrienden idem dito. Alle leeftijdsgenoten zijn oppervlakkig en maar bezig met 1 ding waar jij ver boven verheven bent. Dit soort dingen maken jullie jezelf wijs als je weer eens alleen jezelf in slaap fapt op zaterdagavond terwijl de mensen waar je zogezegd op neerkijkt plezier aan het maken zijn.
Zo ook jij, want je doet het voorkomen alsof je zo kritisch bent, dat is niet waar. Je bent onzeker en ongelukkig en hebt een complex over je lengte. Dat is de reden dat jij geen meisje kunt vinden, jij bent er al bij voorbaat van overtuigd dat ze je niet wil vanwege je lengte. Dat is de reden waarom je geen aansluiting vind bij leeftijdsgenoten, jij voelt je minderwaardig omdat de rest groter is. Dat is bij jou zo’n issue geworden dat het je complete sociale leven in een neerwaartse spiraal heeft getrokken die zelfs zo ver gaat dat je je benen hebt laten verlengen. Uiteraard is daar niets mis mee, ik zou het zelf niet gedaan hebben maar goed als jij je daar fijn bij voelt, vooral doen.
Maar kom dan niet hier net doen alsof het allemaal zo’n bewuste keuze is en dat het niet voortkomt uit onzekerheid frustratie over je lengte.
Ik kom in de buurt! Paar maanden 22, nog maagd.quote:Op maandag 14 december 2015 15:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is. Anno 2015 op je 25e maagd zijn of anno 2015 op je 25e getrouwd zijn.
Ze krijgen vast een 'small loan of a million dollars'quote:Op maandag 14 december 2015 18:41 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Wat is er mis met op je 25e nog thuis wonen? Ik ben nu 19 maar ik heb op mijn 25e echt nog geen geld voor een huis hoor. Ik studeer momenteel en daarna moet ik ook maar net een baan zien te vinden in deze tijden om meteen geld te verdienen. Altijd die vooroordelen
Als je maar gelukkig bent.quote:Op maandag 14 december 2015 15:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is. Anno 2015 op je 25e maagd zijn of anno 2015 op je 25e getrouwd zijn.
ehquote:
quote:
mm, ik kwam ook niet echt in de buurt van OPquote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:01 schreef Bapple het volgende:
[..]
mm, ik kwam ook niet echt in de buurt van OP
welkequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |