Angst?quote:Op zondag 13 december 2015 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom 3-4-3 trouwens tegen zo'n aanvallende ploeg als Utrecht?
4-4-2.quote:Op zondag 13 december 2015 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom 3-4-3 trouwens tegen zo'n aanvallende ploeg als Utrecht?
Het is inderdaad angst dat je met een verdediger minder gaat spelen.quote:
Je komt wat nerveus over...quote:Op zondag 13 december 2015 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is inderdaad angst dat je met een verdediger minder gaat spelen.
Wat een hemeltergend domme opmerking.
Ik dacht dat die motoren in Orange Country werden gemaakt. Voel je pijn.quote:Op zondag 13 december 2015 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vroeger dacht ik dat het Derby Country was.
Nee, ik kan slecht tegen domme opmerkingen. Dat staat compleet niet in verband met nerveus zijn.quote:
Maar je bent wel een beetje nerveus ofniequote:Op zondag 13 december 2015 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik kan slecht tegen domme opmerkingen. Dat staat compleet niet in verband met nerveus zijn.
Ik tril alleen als Ajax tegen PSV of Feyenoord speelt.quote:Op zondag 13 december 2015 12:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar je bent wel een beetje nerveus ofnie
Liever een aanvallend systeem dan dat we naar het ultradefensieve Ajax kijken.quote:Op zondag 13 december 2015 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Indekken FC doet Stijn niet aan.
Younes vind ik doorgaans gewoon onzichtbaar. Fischer speelt juist heel opvallend, maar ook vaak in negatieve zin.quote:Op zondag 13 december 2015 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het juist wel mooi, dat 3-4-3. Alleen jammer dat Fischer niet speelt, vind Younes nog zwakker atm.
Van Fischer weet je wat hij kan. Hij heeft het vermogen, nou ja, capaciteiten om vanuit het niets iets moois te doen. Younes is de afgelopen weken zo zwak aan de bal. Hij neemt hem aan om vervolgens zes pirouettes te maken voordat hij op een falende wijze de bal afspeelt.quote:Op zondag 13 december 2015 12:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Younes vind ik doorgaans gewoon onzichtbaar. Fischer speelt juist heel opvallend, maar ook vaak in negatieve zin.
Waarom speelt Bergwijn eigenlijk nooit in de basis?quote:Op zondag 13 december 2015 12:24 schreef tompsv18 het volgende:
Raar dat megatalent Van de Beek niet speelt.
Waarvan akte Sunri5e.quote:Op zondag 13 december 2015 12:24 schreef tompsv18 het volgende:
Raar dat megatalent Van de Beek niet speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |