Vies is lekker.quote:Op zondag 13 december 2015 00:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Baarmoeder zit dicht als je zwanger bent, dus dan kan er niets in. Verder ga je zelf maar Googelen, vrouwengeslachtsdelen zijn vieze dingen.
Trustequote:Op zondag 13 december 2015 00:47 schreef Myrr het volgende:
Bedtijd ik ga raar doen, slaapwel gutmenschen.
trustequote:Op zondag 13 december 2015 00:47 schreef Myrr het volgende:
Nee.quote:Op zondag 13 december 2015 00:47 schreef HPLC het volgende:
Wat is een facial? Heeft dat met sex te maken?
houdoequote:Op zondag 13 december 2015 00:47 schreef Myrr het volgende:
nee, gewoon gezichtscreme of sperma op je gezichtquote:Op zondag 13 december 2015 00:47 schreef HPLC het volgende:
Wat is een facial? Heeft dat met sex te maken?
Waarom post je er dan?quote:Op zondag 13 december 2015 00:50 schreef HPLC het volgende:
Ik vraag me af hoe oud ze zijn in Geerd SC, volgens mij echt 13
mijn vraag blijft staanquote:
en hier zitten volwassen mannen die als 13 jarigen postenquote:Op zondag 13 december 2015 00:50 schreef HPLC het volgende:
Ik vraag me af hoe oud ze zijn in Geerd SC, volgens mij echt 13
Poekie, das niet lievquote:Op zondag 13 december 2015 00:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en hier zitten volwassen mannen die als 13 jarigen posten
ik wil gwn over die shit kunnen praten zonder te spoilen dus speel maar gauw doorquote:Op zondag 13 december 2015 00:54 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb Nick Valentine gevonden dp, ben je nu trots op me?
ik speel de main story altijd pas uit als ik echt alle sidequests heb gedaan dus jaquote:Op zondag 13 december 2015 00:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wil gwn over die shit kunnen praten zonder te spoilen dus speel maar gauw door
mja dat dacht ik ook, maar uiteindelijk word je telkens naar plekken gestuurd waar je al geweest bent, door elke faction, dus dan gaat de lol er wel een beetje vanafquote:Op zondag 13 december 2015 00:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik speel de main story altijd pas uit als ik echt alle sidequests heb gedaan dus ja
dat kan nog een klein tijdje duren
ben completionist in dit soort spellen, in Skyrim had ik alleen nog sidequests die oneindig waren en had alle locaties doorzochtquote:Op zondag 13 december 2015 00:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
mja dat dacht ik ook, maar uiteindelijk word je telkens naar plekken gestuurd waar je al geweest bent, door elke faction, dus dan gaat de lol er wel een beetje vanaf
voor dp is dat ff inkomenquote:Op zondag 13 december 2015 01:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Game maar 5 uur per dag
Weet iemand al tot wanneer eigk?quote:Op zondag 13 december 2015 01:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en geband dus maakt niet zoveel uit
denk niet dat hij zo geliefd is om pm contact met iemand hier te hebbenquote:Op zondag 13 december 2015 01:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weet iemand al tot wanneer eigk?
respectquote:Op zondag 13 december 2015 00:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben completionist in dit soort spellen, in Skyrim had ik alleen nog sidequests die oneindig waren en had alle locaties doorzocht
ben nerdje
jawel, ik kan pas ophouden als ik jou gepasseerd ben in speeltijdquote:Op zondag 13 december 2015 01:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
respect
na deze post heb je wel geen recht meer om mij aan te spreken op mijn playtime in fallout
quote:Op zondag 13 december 2015 01:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel, ik kan pas ophouden als ik jou gepasseerd ben in speeltijd
neequote:
ik gebruik die workbenches sws nooit. alleen die van power armor soms om te repairenquote:
wel om je junk te storen tochquote:Op zondag 13 december 2015 01:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik gebruik die workbenches sws nooit. alleen die van power armor soms om te repairen
Skye Iquote:Op zondag 13 december 2015 01:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt je wapens een naam geven bij een workbench vieze boeler
is makkelijker in je inventory
heb super stoere namenquote:
nee die shit stop ik allemaal in een chest in sanctuaryquote:
maar bij zo'n workbench kun je met driehoekje al je junk tegelijk storenquote:Op zondag 13 december 2015 01:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee die shit stop ik allemaal in een chest in sanctuary
is dan toch alleen maar bij die workbench te gebruiken?quote:Op zondag 13 december 2015 01:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar bij zo'n workbench kun je met driehoekje al je junk tegelijk storen
zit dan gwn in alle workbenchesquote:Op zondag 13 december 2015 01:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
is dan toch alleen maar bij die workbench te gebruiken?
ohquote:
quote:Op zondag 13 december 2015 01:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb super stoere namen
Incinerator
Eater of Worlds
Retribution
Widowmaker
stuur me DM als jij ooit een stoere naam wilt voor je wapen
je bent zelf een laatste zinnetjequote:Op zondag 13 december 2015 01:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die emo's waren voor dat laatste zinnetje
met perks wordt dat behoorlijk veelquote:Op zondag 13 december 2015 01:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sowieso is heel die inventory limit poep, companion kan ook bijna geen kut dragen
ik probeer nu alles in stealth te doenquote:Op zondag 13 december 2015 01:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
met perks wordt dat behoorlijk veel
mehquote:Op zondag 13 december 2015 01:28 schreef HPLC het volgende:
Godver, die chick van Gotham, moet eigenlijk gewoon fappen
[ afbeelding ]
probeer je me nog steeds overhalen om die poep te kijkenquote:Op zondag 13 december 2015 01:28 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
hihiquote:Op zondag 13 december 2015 01:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
probeer je me nog steeds overhalen om die poep te kijken
Zou niet raken.quote:Op zondag 13 december 2015 01:28 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
wtfquote:
quote:
Wel meer hoor.quote:Op zondag 13 december 2015 01:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja we weten dat er maar 1 chick bestaat die jij knap vindt
haha dp keek gossip girlquote:Op zondag 13 december 2015 01:31 schreef deadprez het volgende:
blijft wel raar de ze vet braaf meisje speelde in gossip girl
nee mijn vriendinquote:
als speurhond? dan spawnt ie automatischquote:Op zondag 13 december 2015 01:34 schreef Der_Mann het volgende:
GODVERDOMME IK HEB DOGMEAT NODIG VOOR DEZE QUEST
oh kut ik heb gezegd dat Nick wel mee magquote:Op zondag 13 december 2015 01:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
als speurhond? dan spawnt ie automatisch
Lekker voor je.quote:Op zondag 13 december 2015 01:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh kut ik heb gezegd dat Nick wel mee mag
KUT
maakt niet uit, je houdt je companion gewoon. dogmeat is geen companion bij die shitquote:Op zondag 13 december 2015 01:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh kut ik heb gezegd dat Nick wel mee mag
KUT
haten op avrilquote:
gvd had quicksave van paar minuten geleden geload, krijg grijze harenquote:Op zondag 13 december 2015 01:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
maakt niet uit, je houdt je companion gewoon. dogmeat is geen companion bij die shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |