SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Simterklaas op 12-12-2015 23:39:49 ]Pay close attention or else you'll miss what's happening
Je kan ook gewoon een nieuwe SC startenquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:32 schreef Joezi het volgende:
moet ik godverdomme weer een heel topic wachten
Dat is toch niet leuk, het gaat om de strijdquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een nieuwe SC starten
quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een nieuwe SC starten
Jongens stop met Geerd lastig te vallen en de Sc te vertyfen.quote:
9 uur/half 10 morgenochtend gok ikquote:
Kom dan vechten, dan heb je strijd, maar ik wil je waarschuwen, ik ben geen lieve jongen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat is toch niet leuk, het gaat om de strijd
Oké Argoquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
Jongens stop met Geerd lastig te vallen en de Sc te vertyfen.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
In mijn SC mag allesquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
Ga daar dan heenquote:
Ik begon juist een beetje respect voor hem te krijgen, jammer ditquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:33 schreef PausNicolaas het volgende:
Sneeuw Leeuw is echt onaardig en anti geerd
Hij weet niet eens dat ik de voorloper op de Geerd Sc ben.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik begon juist een beetje respect voor hem te krijgen, jammer dit
Geerd mag ik mij een profeet noemen die onder jou strijd, en het Woord van Geerd verspreid!?quote:
Jij wel Sneeuw-Leeuw! !quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geerd mag ik mij een profeet noemen die onder jou strijd, en het Woord van Geerd verspreid!?
Gaan we hier nou rangen uitdelen?quote:
als je ff wat aardiger tegen me doetquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geerd mag ik mij een profeet noemen die onder jou strijd, en het Woord van Geerd verspreid!?
wat is dit !!quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Gaan we hier nou rangen uitdelen?
Veel senior bierdrinkers hier.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zal je belangen behartigen man! Maar ik ontdekte Geerd wel!!!! En mijn wie neem je mee, als je een volgeling moest kiezen was een aanloopje richting de Geerd SC.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:36 schreef renwan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:38 schreef PausNicolaas het volgende:
Deze vent is arrogant aan het doen.
Jij waant jezelf boven Geerd. Geerd hoeft maar een woord te spreken en ik volg hem op. Ik sta niet boven Geerd.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:36 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
als je ff wat aardiger tegen me doet
Zo spreekt onze HC, wij danken Geerd.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:39 schreef Geerd het volgende:
Rustaaaahg mannen we moeten wel 1 blijven anders wordt deze cs gekaapt door die naab
Oh man dat is wel baasquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:40 schreef renwan het volgende:
Bier brengt mij veel vertier
Oh bier was je maar hier
Helaas moet ik werken tot in de morgenvroeg
Maar eenmaal thuis ben jij de eerste waar ik aan denk zelfs buiten de kroeg
ALLAHU GEERDBARquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:41 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Overigens mensen die bang zijn voor islam, denk dat de Geerd sekte Nederland gaat overnemen, allemaal volgelingen van Geerd. Er zullen subsidies komen voor brouwerijen zodat bier goedkoper wordt, en iedereen zal gelukkig zijn!
Ja, maar denk dat ban bijna voorbij isquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:41 schreef renwan het volgende:
Is Tong geband trouwens? Ben haast verbaasd dat die hier nog niet geweest is
Tong een banquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:41 schreef renwan het volgende:
Is Tong geband trouwens? Ben haast verbaasd dat die hier nog niet geweest is
Jij was er ook vroeg bij, of als een van de eerste zelfs. Wij van het eerste uur. De eerste keer toen ik Geerd zag posten zocht ik zijn toenadering en hij kwam tot mij!quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:42 schreef M4rc0 het volgende:
Spreek mij voortaan maar aan middels 'M4rc0 a.k.a discipel van Geerd'
De reeks loopt tenslotte alweer een hele weekquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:44 schreef Simterklaas het volgende:
Niet vanaf het eerste deel al meeposten
Mijn postritme is flink gestegen deze weekquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:44 schreef Cassius het volgende:
[..]
De reeks loopt tenslotte alweer een hele week
Heb je nog wat te doen op je werkquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:45 schreef renwan het volgende:
[..]
Mijn postritme is flink gestegen deze week
ONZ / Als jij volgelingen moest kiezen, wie van het FOK! forum zou je kiezenquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:44 schreef Simterklaas het volgende:
Geerd had direct de tweede post.quote:Geerd donderdag 3 december 2015 @ 23:50
Hele koffie topic
Werkman
Sneeuw-Leeuw
Kauai
Haos
DerRabbit
M4rc0
En nog een zooitje die ik ff vergeet
Simterklaas
Scuidward
RingBewoner
De Lepelaar
quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:44 schreef Simterklaas het volgende:
Mijn naam staat daarquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
ONZ / Als jij volgelingen moest kiezen, wie van het FOK! forum zou je kiezen
[..]
Geerd had direct de tweede post.
En toen kwam de Geerd sc
mijn naam vergeten zijnquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
En toen kwam de Geerd sc
Ik werd als eerste genoemd, koffiemaatjes zijn het belangrijkstquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
En toen kwam de Geerd sc
Waaron heb je renwan weg ge-editquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
En toen kwam de Geerd sc
De mijne ook.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:47 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Mijn naam staat daar
Post ingelijst
Retweet!!1quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:47 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Mijn naam staat daar
Post ingelijst
Oh ik heb niks gedaan man. Dat topic is voor een of andere vage reden ook compleet verdwenen in een archief of zo... Ik krijg hem niet normaal tevoorschijn. Wel jammer want dit is toch het in den beginnen.quote:
Als het de duivel was stond die juist aan mijn kant!quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh ik heb niks gedaan man. Dat topic is voor een of andere vage reden ook compleet verdwenen in een archief of zo... Ik krijg hem niet normaal tevoorschijn. Wel jammer want dit is toch het in den beginnen.
Moet de duivel zijn, moet de duivel zijn.
Een stem uit den hemelen, Geerd is echt een soort godquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:50 schreef M4rc0 het volgende:
Wanneer treinmeet![]()
Dan gaat Geerd ons via de intercom te woord staan
Iedereen op aparte vierzits he? Ik durf niet tegenover mensen te zitten!!!quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:50 schreef M4rc0 het volgende:
Wanneer treinmeet![]()
Dan gaat Geerd ons via de intercom te woord staan
Klopt, ik zou niet meer zonder hem kunnen!! Geerd die zijn tijd met ons slijt een nieuwe God. Een God die wereldvrede brengt. Het enige dat zal gebeuren is dat ieder bierflesje vanaf nu een foto van Geerd erop moet hebben, dat is denk ik een vereiste...quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Een stem uit den hemelen, Geerd is echt een soort god
Dat lijkt me klote, klap ze man.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:51 schreef renwan het volgende:
Ik ga maar eens een ronde lopen, volgens mij hoor ik boven nu al teringherrie
'een soort god' is wel een understatementquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Een stem uit den hemelen, Geerd is echt een soort god
Afgesproken!!quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:51 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Iedereen op aparte vierzits he? Ik durf niet tegenover mensen te zitten!!!
Straks massa zelfmoord middels cyanidequote:Op zaterdag 12 december 2015 23:52 schreef Cassius het volgende:
Het begint hier een beetje op een sekte te lijken
quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:51 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Hoe kunnen jullie angst hebben wetend dat Geerd bij jullie is?quote:
Niet rechtsboven in het hoekje achter de deur zittenquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:51 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik wacht eigenlijk nog op een subtiel teken, als blijk dat hij er écht is.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
Hoe kunnen jullie angst hebben wetend dat Geerd bij jullie is?
Ze liepen net naar buiten, als dat nu al begint vermoed ik dat ik er vanavond mensen uit ga zettenquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat lijkt me klote, klap ze man.
altijd als eerste bezetquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:57 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Niet rechtsboven in het hoekje achter de deur zitten_!!!
Ik zit altijd zodat ik de conducteur kan zien aankomen, niet dat hij opeens achter me staat. Je zou Geerd zomaar mislopen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:57 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
1 persoonsstoel en telkens die deur tegen je elleboog geklapt krijgenquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:57 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Echte bazen zitten gewoon op de klapzitjes op het balkon.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:57 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ben je een gespierde boi?quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Ze liepen net naar buiten, als dat nu al begint vermoed ik dat ik er vanavond mensen uit ga zetten
Andere hoekquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:58 schreef renwan het volgende:
[..]
1 persoonsstoel en telkens die deur tegen je elleboog geklapt krijgen
Gewoon tegenover een knappe chick zitten en haar aanstarenquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:57 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Mweh, ben wel redelijk stevig en als het te gek wordt laat ik de politie het voor me opknappen. Ben niet zo moeilijkquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:58 schreef renwan het volgende:
[..]
1 persoonsstoel en telkens die deur tegen je elleboog geklapt krijgen
quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:58 schreef Cassius het volgende:
[..]
Echte bazen zitten gewoon op de klapzitjes op het balkon.
Aah dat klinkt wel baas komen die ook een beetje snel die politie? Of is dat als thuisbezorgd.nl op een drukke avond?quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:59 schreef renwan het volgende:
[..]
Mweh, ben wel redelijk stevig en als het te gek wordt laat ik de politie het voor me opknappen. Ben niet zo moeilijk
Dat is mijn favoriete plek in de oude dubbeldekkers. In de nieuwe zit ik het liefst in de hoek.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:58 schreef Cassius het volgende:
[..]
Echte bazen zitten gewoon op de klapzitjes op het balkon.
Of zijn in den haagquote:
Iedereen aan de kant duwend en rennend door de trein om als eerste aan te komenquote:
Struikelend over een 2 meter lange conducteur met een beertje aan zijn tasquote:Op zondag 13 december 2015 00:03 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Iedereen aan de kant duwend en rennend door de trein om als eerste aan te komen
Volgestouwd met halve liters voor geval van noodquote:Op zondag 13 december 2015 00:04 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Struikelend over een 2 meter lange conducteur met een beertje aan zijn tas
Dit doe ik tijdens spitsurenquote:Op zondag 13 december 2015 00:05 schreef M4rc0 het volgende:
Niet aan de buitenkant van de trein reizen__!
[ afbeelding ]
Nee echte echte bazen liggen nu in een jacuzzi en worden gepijpt. Terwijl de yacht waar dit alles gebeurd over de golven rolt.quote:
Ging die opstaan staan voor je?quote:Op zondag 13 december 2015 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Was laatst wel een enorm lieve jongen in de bus die fokking overvol zat
Aaah, dus jij was dat die zo zat te kijkenquote:Op zondag 13 december 2015 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Was laatst wel een enorm lieve jongen in de bus die fokking overvol zat
Indiaquote:Op zondag 13 december 2015 00:05 schreef M4rc0 het volgende:
Niet aan de buitenkant van de trein reizen__!
[ afbeelding ]
Als ik ze echt snel wil hebben heb ik een overvalalarmquote:Op zondag 13 december 2015 00:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Aah dat klinkt wel baas komen die ook een beetje snel die politie? Of is dat als thuisbezorgd.nl op een drukke avond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |