Idd, nutteloze zooi, tot daar aan toe, daarom Chinashoppen we, maar die moet wel werken!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:11 schreef monkeybrain het volgende:
Altijd vervelend om nutteloze zooi te kopen dat niet blijkt te werken![]()
Kan ook, helaas geen ethernetpoort wat IMHO wel een vereiste is bij zoiets.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:51 schreef Catch22- het volgende:
Voor zulke bedragen koop je ook een Intel compute stick
http://www.intel.com/cont(...)l-compute-stick.html
Let wel:quote:To strengthen its partnership with China-based Xiaomi in the mobile device market, Intel has provided special deals to the China-based vendor. For every notebook processor Xiaomi purchases, Intel is giving away a free tablet processor, according to sources from the upstream supply chain.
Intel has been competing in the mobile device market against Qualcomm, MediaTek and China-based chip designers for several years, but is still seeing difficulties raising its market share. In addition to giving preferential pricing to clients with large orders, Intel has also cooperated with Rockchip and invested in Spreadtrum, looking to expand its presence.
Xiaomi has become a major client that Intel is eagerly trying to secure. Following the adoption of Intel's Atom X5-Z8500 in its Xiaomi Tablet 2 launched in late-November, Xiaomi's upcoming notebooks are expected to use Intel's Haswell-based Core processors.
With Intel's discounts and Inventec's assistance, Xiaomi's notebooks have become competitive in both pricing and quality which will allow the China-based vendor to step on an equal footing against first-tier vendors such as Lenovo, Asustek Computer and Acer.
Although Xiaomi only has limited shipments at present, Intel is still willing to provide discounts and R&D assistance because of Xiaomi's 70 million annual smartphone shipments and is hoping Xiaomi will place orders for Intel-based smartphone solutions in the future.
Since Xiaomi has also been aggressively expanding its smart home Internet of Things (IoT) supply chain, Intel's partnership with Xiaomi may help the CPU giant to quickly expand into China's IoT market.
quote:Uiteraard is het verhaal niet bevestigd door de fabrikanten zelf en zal het dus met een korreltje zout genomen moeten worden - zeker gezien DigiTimes in het verleden niet altijd even betrouwbaar is gebleken.
Heb mijn twijfels. Hier best goed wifi, met goede throughput, maar, het geeft soms een hikje, waar kodi weer niet blij mee is. Bekabeld heb ik dat issue nooit, dus heb toch maar een kabeltje getrokken naar m'n huidige mediagevalletje met openelec. Dus heb graag de mogelijkheid terug te vallen naar een kabeltje bij m'n mediaboxjes.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:01 schreef Catch22- het volgende:
Beetje wifi is toch goed? Video is toch maximaal 40mbit als je een extreem goede bitrate hebt.
Ja. Werkt redelijk goed. Snap alleen niet hoe Bluetooth dan moet werken, ik bedoel, je zult zelf de radio op de frequentie moeten zetten.quote:Op zondag 3 januari 2016 10:31 schreef whysoserieus het volgende:
Omdat op Tweakers niks mag, vraag ik het hier maar. Mijn auto heeft een aux (3,5 audio jack aansluiting) en nu wil ik een apparaatje aansluiten die Mp3, bluetooth, USB en handsfree ondersteund. Via aux het geluid dan via de autospeakers.
Chinese Webshops staan hier vol mee. Iemand ervaring met zo'n apparaatje?
[ afbeelding ]
Kijk goed oftie aux signaal uit geeft in plaats van alleen ingang voor naar FM.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:49 schreef Catch22- het volgende:
Omdat dat ding op FM uitzendt en dat officieel niet mag. Je verbindt je telefoon middels bt denk ik, dat ding zendt dan uit over FM.
Volgens mij zendt dat ding alleen via FM uit en kun je 'n telefoon/mp3 speler via AUX aansluiten om via FM op je autoradio af te spelen, dus niet wat jij zou willen.quote:Op zondag 3 januari 2016 10:31 schreef whysoserieus het volgende:
Omdat op Tweakers niks mag, vraag ik het hier maar. Mijn auto heeft een aux (3,5 audio jack aansluiting) en nu wil ik een apparaatje aansluiten die Mp3, bluetooth, USB en handsfree ondersteund. Via aux het geluid dan via de autospeakers.
Chinese Webshops staan hier vol mee. Iemand ervaring met zo'n apparaatje?
[ afbeelding ]
En dan kunnen anderen in de buurt meeluisteren met je (halve) telefoongesprek? Goede oude tijd..quote:Op zondag 3 januari 2016 13:49 schreef Catch22- het volgende:
Omdat dat ding op FM uitzendt en dat officieel niet mag. Je verbindt je telefoon middels bt denk ik, dat ding zendt dan uit over FM.
Deze gebruik ik naar alle tevredenheid :quote:Op zondag 3 januari 2016 19:32 schreef whysoserieus het volgende:
Het gaat mij niet om de FM transmitter. Dat is meestal erg slecht idd. Gewoon een apparaatje die ik kan gebruiken als muziek speler met bluetooth en waar een usb stick in kan met mp3. Om het via de boxen te krijgen moet het idd een audio uitging hebben. Ik dacht zelf aan deze
http://www.banggood.com/C(...)Samsu-p-1005624.html
Ik kan momenteel helaas niet anders om m'n eigen muziek op de speakers te krijgen.Had 'n aftermarket radio ingebouwd maar moest elke keer via 'n ander systeem (OP-COM) m'n autoklok goedzetten en dat kreeg ik zelfs op 'n gegeven moment niet meer voor elkaar.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:06 schreef kikoooooo het volgende:
Die FM transmitters zijn toch dikke anus. Zonde van je geld.
Weet niet wat voor auto je rijdt, maar zoiets als dit kan ook nog een oplossing zijn wellicht.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:37 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik kan momenteel helaas niet anders om m'n eigen muziek op de speakers te krijgen.Had 'n aftermarket radio ingebouwd maar moest elke keer via 'n ander systeem (OP-COM) m'n autoklok goedzetten en dat kreeg ik zelfs op 'n gegeven moment niet meer voor elkaar.
Ik dacht ik bouw m'n originele radio weer in en probeer 't met zo'n FM-transmitter, gaat redelijk eigenlijk. Ben wel nog steeds op zoek naar 'n geheel storingsvrije zender, nog 'n klein ruisje.
M'n originele radio heeft helaas geen AUX poort of 3,5 audiojack aansluiting. En 'n nieuwere versie van m'n radio kost en teveel geld voor wat je ervoor krijgt en moet uitgeleerd worden in de eigenlijke auto en ingeleerd in mijn auto. Da's me teveel moeite voor dat uurtje per week dat ik muziek via Spotify o.i.d. luister in de auto.
Haha die kabel heb ik net aangesloten in mijn Clioquote:Op zondag 3 januari 2016 21:08 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Weet niet wat voor auto je rijdt, maar zoiets als dit kan ook nog een oplossing zijn wellicht.
http://s.aliexpress.com/FJze2QJZ
Ja.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Heeft AliExpress nog hun betalingsmogelijkheid via iDeal?Lang geleden dat ik iets bij hen bestelde(begin 2012!!).
Yep,op de aux-in van m'n autoradio.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:19 schreef whysoserieus het volgende:
[..]
Haha die kabel heb ik net aangesloten in mijn Cliolet wel op dat update list op de cd speler moet staan, want anders werkt het niet. Aux kun je aan zetten als je de de muzieknoot knop lang indrukt.
@dodge_911
Bedankt, zoiets ja, maar dan ook nog met usb:) Jij hebt dan het geluid via de auto speakers?
Haha, doe ik ook als ik weer eens een keer met een vreemde auto een lange rit moet doen, effe een Xiaomi square speakertje mee ipv zitten klooien om m'n telefoon gepaired te krijgen.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:22 schreef dud0r het volgende:
Ik gebruik m'n earson voor muziek in de auto. Enige nadeel is dat die geen handsfree bellen doet. Verder is het prima blazen met dat ding.
Boxen achterin zijn toch naar de kloten in m'n auto dus dit klinkt meestal beter dan de cd of radio.![]()
Astra H met radio zonder aux mogelijkheid of ik moet upgraden qua radio. Kost me alleen minimaal 100,- voor 'n radio waar ik 'n mp3-cd mee kan afspelen en aux aansluiting hebquote:Op zondag 3 januari 2016 21:08 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Weet niet wat voor auto je rijdt, maar zoiets als dit kan ook nog een oplossing zijn wellicht.
http://s.aliexpress.com/FJze2QJZ
Wel handig trouwens dat je deze op de dashboard kan vast zetten. De meeste hebben gelijk een 12 volt stekker er aan en die zit bij mij in het midden naast de stoel en dan kan ik er moeilijk bij. Bij de meeste zit gelukkig wel een afstandbediening bij.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:53 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Deze gebruik ik naar alle tevredenheid :
http://www.gearbest.com/iphone-cables-adapters/pp_246820.html
Doet alleen geen USB zoals je wil, maar voor BT audio is'ie geniaal.
In je aux-aansluiting, pairen en klaar.
Doet ook aan handsfree bellen als ik me niet vergis, zelf gebruik ik die functie niet.
Heb het zelf net wel ff getest met Facetime audio, en dat werkt.
quote:Xiaomi Hybrid Dual Drivers oordopjes
Met code 9d98d8 betaal je nu $17,39 (dat is op dit moment 13% korting) voor Xiaomi's nieuwste oordopjes!
Geldig voor de eerste 200 kopers, of anders t/m eind februari.
Omdat deze actie NL-only is wel eerst even inloggen en hokje voor je adresgegevens aanvinken voor je gebruik kunt maken van de code
Het nieuwe jaar is begonnen, dus tijd voor de goede voornemens! Is meer bewegen daar één van? Probeer dan de nieuwe Xiaomi Miband 1S met hartslagmeter.
Met code 472849 krijg je 22% korting! Voor de eerste 300 klanten, of anders tot 4 maart geldig.
Xiaomi Piston 3 earphones
Met code 9142ab betaal je $12.38. Geldig t/m eind februari 2016
Xiaomi squarebox Bluetooth speaker
Met code 7a85c6 betaal je $17.36. Geldig t/m eind februari 2016
Xiaomi ronde Bluetooth speaker
Met code be2976 betaal je $19.31. Geldig t/m eind februari 2016
Whut. 100 ekkies? Nee joh. Kun je best 30 ~ 40 EUR vanaf halen lijkt me. Minder als je ook bluetooth wilt.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:22 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Astra H met radio zonder aux mogelijkheid of ik moet upgraden qua radio. Kost me alleen minimaal 100,- voor 'n radio waar ik 'n mp3-cd mee kan afspelen en aux aansluiting heb
Hartelijk dank, MiBand 1S besteldquote:Op maandag 4 januari 2016 09:42 schreef rene90 het volgende:
Even een crosspost CHI / [Banggood] Jullie coupons! (door Fok!ers aangevraagd)
[..]
Dat bedoel ik nietquote:Op maandag 4 januari 2016 15:02 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Whut. 100 ekkies? Nee joh. Kun je best 30 ~ 40 EUR vanaf halen lijkt me. Minder als je ook bluetooth wilt.
Scroll hier eens voorbij naar onder voor afgelopen aanbiedingen: http://www.voordeelmuis.nl/categorie/11/autoradio.htm . Mediamarkt... Kijkshop. Kun je de komende tijd best ook nog eens verwachten.ALDI/Lidl heeft volgens mij ook twee keer per jaar ofzo eentje voor rond de 69.
daar gaat die band weinig aan veranderen :pquote:Op maandag 4 januari 2016 16:33 schreef J.B. het volgende:
[..]
Hartelijk dank, MiBand 1S besteldHet waren zware feestdagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |