Hahaquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:01 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Ik moest gelijk denken aan een weed grinder![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:49 schreef relativity het volgende:
[..]
Haha
Ja ik was die ooit jaren kwijt. Een houten exemplaar. Totdat ik op een dag in de keuken stond met een vriend van mij. Ik pakte iets uit de la, bij het keukengereedschap en tot mijn verbazing zag ik daar mijn crusher liggen (niet dat ik die miste maar goed).
Dus ik vroeg aan mijn moeder wat ze met dat ding deed... "Dat is toch om peper te malen?"> Ik keek naar die vriend van mij en we barsten in lachen uit, haha. Zaten nog allemaal half gemalen peperkorrels in dat ding
Dat heb ik ook met een tablet die ik heb gekocht op AE...quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:20 schreef MeesterBier het volgende:
Kreeg laatst bij een order een trackingnummer dat begon met RS en eindigde op NL. De status is na meer dan een week op "2015-12-22 04:42 The item is pre-advised". Iemand enig idee hoe lang het dan nog kan duren?
Nee, pre-advised=wachten op vliegtuig o.i.d.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:48 schreef relativity het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met een tablet die ik heb gekocht op AE...
2-12-2015 02:16 The item is ready for shipment NETHERLANDS
18-12-2015 08:27 The item is pre-advised
Maar ik kan hem wel al tracken met postnl - betekend dat dat hij dan al in Nederland is?
Ik heb overigens het idee dat als je geen 3s krijg op internationalparceltracking of postnl.post zij het bij de twitters ook niet weten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:12 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nee, pre-advised=wachten op vliegtuig o.i.d.
'item in transit' is vaak de volgende status, daarna krijg je relatief snel 'item is processed in country of destination'. In dat geval even postnl twitteren voor een 3S code.
Pas als je adres gekoppeld is zie je hem op internationalparceltracking terug, en als hij wel al in NL is kan twitter wel de 3S code geven waarbij ze benoemen dat hij nog gekoppeld moet worden aan je adres. Eigenlijk nooit klachten over gehad.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik heb overigens het idee dat als je geen 3s krijg op internationalparceltracking of postnl.post zij het bij de twitters ook niet weten.
Kun je niet zoiets gebruiken van de action bv:quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:43 schreef relativity het volgende:
Iemand hier misschien een tip voor een 'garlic crusher' ?
[ afbeelding ]
Deze werk wel ideaal, maar het plastic is aan de zijkanten er dun, waardoor hij vrij snel kapot gaat. En dat ding wordt dagelijks gebruikt dus
Die zijn een partij kut schoon te maken... Zelfs in de vaatwasser blijven dat soort modellen altijd ranzig.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:51 schreef wootahH het volgende:
[..]
Kun je niet zoiets gebruiken van de action bv:
[ afbeelding ]
met een mesje de ergste resten weghalen, daarna goed opengeklapt de vaatwasser in, werkt primaquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die zijn een partij kut schoon te maken... Zelfs in de vaatwasser blijven dat soort modellen altijd ranzig.
Ik heb ze afgelopen week binnen gekregen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:29 schreef davedavy het volgende:
Iemand toevallig al z'n Hybrids binnen van BG?
Ik had ze 4 december besteld en ze zijn gisteren binnengekomenquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:29 schreef davedavy het volgende:
Iemand toevallig al z'n Hybrids binnen van BG?
Moet niet hoeven bij een goede. Daarbij, 1/4 van je teen blijft in de pers hangen bij dit soort.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:32 schreef mschol het volgende:
[..]
met een mesje de ergste resten weghalen, daarna goed opengeklapt de vaatwasser in, werkt prima
Bedankt voor de moeite, maar die zijn inderdaad een kriem om schoon te makenquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:51 schreef wootahH het volgende:
[..]
Kun je niet zoiets gebruiken van de action bv:
[ afbeelding ]
Ik heb geen vaatwasserquote:Op woensdag 23 december 2015 00:32 schreef mschol het volgende:
[..]
met een mesje de ergste resten weghalen, daarna goed opengeklapt de vaatwasser in, werkt prima
New Arrival Easy Dish mini dishwasher Small dishwashing machine Plastic dishwasher dishwasherquote:Op woensdag 23 december 2015 08:57 schreef relativity het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite, maar die zijn inderdaad een kriem om schoon te maken
[..]
Ik heb geen vaatwasser
WTF!quote:Sorry currently we don't ship goods to your Area, if any questions, please contact our customer service: support_payment@geekbuying.com!
je wacht tot xiaomi er 1 uitbrengt?quote:Op woensdag 23 december 2015 08:57 schreef relativity het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite, maar die zijn inderdaad een kriem om schoon te maken
[..]
Ik heb geen vaatwasser
Haha gekke chinezenquote:Op woensdag 23 december 2015 10:13 schreef julius123 het volgende:
[..]
New Arrival Easy Dish mini dishwasher Small dishwashing machine Plastic dishwasher dishwasher
http://s.aliexpress.com/mymiyIby
(from AliExpress Android)
Ja ik ben op zoek naar een xiaomi premium garlic crusher van alumiumquote:Op woensdag 23 december 2015 10:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je wacht tot xiaomi er 1 uitbrengt?
Heb die dingen ook wel eens voor 85$ euro zien langskomen. Verschil zit hem overigens in de licentie die betaald moet worden. De hele goedkope kastjes hebben die dan ook nietquote:Op woensdag 23 december 2015 12:26 schreef Iemand91 het volgende:
Waarom zijn die Windows media players zo duur?![]()
Je bent minstens $100+ kwijt voor zo'n ding, terwijl je W10 tablets voor minder hebt.
Zit toch wat te oriënteren voor zo'n ding voor Kodi e.d. bij de TV en dan heb ik liever Windows dan Android.
Die Android dingen zijn nog best te betalen.
Ja, dat leek mij al de reden. Wel jammer. Want ik wil geen gezeur met verouderd besturingssysteem (wat gaat Kodi over een jaar of wat vragen qua Androidversie?), problemen met audio en framerates etc. etc.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:47 schreef RobertNL het volgende:
Heb die dingen ook wel eens voor 85$ euro zien langskomen. Verschil zit hem overigens in de licentie die betaald moet worden. De hele goedkope kastjes hebben die dan ook niet(trail versie)
Als we het dan toch over video's hebben die eigenlijk niet online hadden gemoetenquote:Op donderdag 24 december 2015 04:12 schreef Banggood het volgende:
Als je denkt dat je alles gezien hebt kan ik deze video van harte aanbevelen. In eerste instantie mocht ie niet online, maar hij is toch op Youtube beland uiteindelijk.![]()
Haha ja die is ook lekker fout inderdaadquote:Op donderdag 24 december 2015 04:21 schreef Tinydeal het volgende:
[..]
Als we het dan toch over video's hebben die eigenlijk niet online hadden gemoeten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |