Oeh, handigquote:Op donderdag 31 december 2015 14:53 schreef Eric_Cantona het volgende:
Edit: check, na 'n halve minuut niet gebruiken schakelt de pb uit en gaat 't groene ledje ook uit
Not bad. Geen idee tot wanneer.quote:Happy New Year from MP4Nation!
On behalf of us all from MP4Nation, we would like to thank you all for the continued support in 2015 and wish you all the happiest of new years this coming 2016!
As a token of our appreciation we are offering
25% off on all our products! Use promo code: NY2016
Happy New Year!
http://www.mp4nation.net
Klinkt leuk! Ik zoek wel zoiets ja, al heb ik liefst dual boot, omdat sommige apps op Android ook wel lekker werken.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:41 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen zochten hier toch een w10 media player? Zou dit wat zijn? https://www.kickstarter.c(...)puter-for-everything
Soort RPi met win10?
die je linkt zijn korter EN niet reversable.. dus eigenlijk totaal andere kabels...quote:Op donderdag 31 december 2015 22:36 schreef Iemand91 het volgende:
Banggood heeft nu ook bekende reversable USB-kabel in 2 meter.
Nou wil ik niet zeggen dat $3.99 heel duur is voor een kabel, maar dan zou ik liever $9/10 betalen voor dit of dit die schijnbaar ook prima te gebruiken zijn voor opladen.
[ afbeelding ]
Let op wat ik zei:quote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:42 schreef mschol het volgende:
die je linkt zijn korter EN niet reversable.. dus eigenlijk totaal andere kabels...
Dan is het voor pak 'm beet $9 óf 2 van die Blitzwolf van 2 meter of een 6-tal kabels van diverse lengtes waaronder minimaal 2 van ruwweg dezelfde lengte.quote:Op donderdag 31 december 2015 22:36 schreef Iemand91 het volgende:
die schijnbaar ook prima te gebruiken zijn voor opladen.
Een persoonlijke mening dus.quote:dan zou ik liever
Nieuw jaar? Het is nog helemaal geen chinees nieuwjaar dat is pas 8 Feb.quote:
Wel veel en veel krachtiger dan een RPi. Wel interessant.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:41 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen zochten hier toch een w10 media player? Zou dit wat zijn? https://www.kickstarter.c(...)puter-for-everything
Soort RPi met win10?
Meh.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:41 schreef kikoooooo het volgende:
Soort RPi met win10?
Idd, nutteloze zooi, tot daar aan toe, daarom Chinashoppen we, maar die moet wel werken!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:11 schreef monkeybrain het volgende:
Altijd vervelend om nutteloze zooi te kopen dat niet blijkt te werken![]()
Kan ook, helaas geen ethernetpoort wat IMHO wel een vereiste is bij zoiets.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:51 schreef Catch22- het volgende:
Voor zulke bedragen koop je ook een Intel compute stick
http://www.intel.com/cont(...)l-compute-stick.html
Let wel:quote:To strengthen its partnership with China-based Xiaomi in the mobile device market, Intel has provided special deals to the China-based vendor. For every notebook processor Xiaomi purchases, Intel is giving away a free tablet processor, according to sources from the upstream supply chain.
Intel has been competing in the mobile device market against Qualcomm, MediaTek and China-based chip designers for several years, but is still seeing difficulties raising its market share. In addition to giving preferential pricing to clients with large orders, Intel has also cooperated with Rockchip and invested in Spreadtrum, looking to expand its presence.
Xiaomi has become a major client that Intel is eagerly trying to secure. Following the adoption of Intel's Atom X5-Z8500 in its Xiaomi Tablet 2 launched in late-November, Xiaomi's upcoming notebooks are expected to use Intel's Haswell-based Core processors.
With Intel's discounts and Inventec's assistance, Xiaomi's notebooks have become competitive in both pricing and quality which will allow the China-based vendor to step on an equal footing against first-tier vendors such as Lenovo, Asustek Computer and Acer.
Although Xiaomi only has limited shipments at present, Intel is still willing to provide discounts and R&D assistance because of Xiaomi's 70 million annual smartphone shipments and is hoping Xiaomi will place orders for Intel-based smartphone solutions in the future.
Since Xiaomi has also been aggressively expanding its smart home Internet of Things (IoT) supply chain, Intel's partnership with Xiaomi may help the CPU giant to quickly expand into China's IoT market.
quote:Uiteraard is het verhaal niet bevestigd door de fabrikanten zelf en zal het dus met een korreltje zout genomen moeten worden - zeker gezien DigiTimes in het verleden niet altijd even betrouwbaar is gebleken.
Heb mijn twijfels. Hier best goed wifi, met goede throughput, maar, het geeft soms een hikje, waar kodi weer niet blij mee is. Bekabeld heb ik dat issue nooit, dus heb toch maar een kabeltje getrokken naar m'n huidige mediagevalletje met openelec. Dus heb graag de mogelijkheid terug te vallen naar een kabeltje bij m'n mediaboxjes.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:01 schreef Catch22- het volgende:
Beetje wifi is toch goed? Video is toch maximaal 40mbit als je een extreem goede bitrate hebt.
Ja. Werkt redelijk goed. Snap alleen niet hoe Bluetooth dan moet werken, ik bedoel, je zult zelf de radio op de frequentie moeten zetten.quote:Op zondag 3 januari 2016 10:31 schreef whysoserieus het volgende:
Omdat op Tweakers niks mag, vraag ik het hier maar. Mijn auto heeft een aux (3,5 audio jack aansluiting) en nu wil ik een apparaatje aansluiten die Mp3, bluetooth, USB en handsfree ondersteund. Via aux het geluid dan via de autospeakers.
Chinese Webshops staan hier vol mee. Iemand ervaring met zo'n apparaatje?
[ afbeelding ]
Kijk goed oftie aux signaal uit geeft in plaats van alleen ingang voor naar FM.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:49 schreef Catch22- het volgende:
Omdat dat ding op FM uitzendt en dat officieel niet mag. Je verbindt je telefoon middels bt denk ik, dat ding zendt dan uit over FM.
Volgens mij zendt dat ding alleen via FM uit en kun je 'n telefoon/mp3 speler via AUX aansluiten om via FM op je autoradio af te spelen, dus niet wat jij zou willen.quote:Op zondag 3 januari 2016 10:31 schreef whysoserieus het volgende:
Omdat op Tweakers niks mag, vraag ik het hier maar. Mijn auto heeft een aux (3,5 audio jack aansluiting) en nu wil ik een apparaatje aansluiten die Mp3, bluetooth, USB en handsfree ondersteund. Via aux het geluid dan via de autospeakers.
Chinese Webshops staan hier vol mee. Iemand ervaring met zo'n apparaatje?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |