abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 21 december 2016 @ 23:05:48 #176
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_167514423
quote:
17s.gif Op woensdag 21 december 2016 18:46 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Getsie ga weg jij.
Wannd

[ Bericht 3% gewijzigd door Unscrewed op 22-12-2016 05:11:32 ]
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
  woensdag 21 december 2016 @ 23:06:56 #177
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_167514468
Ik ben nu 19, he. Dan mag het. Tevens ben ik verdomd lekker en is mijn dick sowieso 2x groter dan die dreadlocks boy. En een "klein joch" ben ik zeker niet meer. Voor zover ik me kan herinneren ben jij echt iets van 1.69 ofzo. Ik kom 2 koppen boven jou klein meisje. Nou, wees lief voor papa anders mag je naakt in de hoek gaan staan.

[ Bericht 40% gewijzigd door Unscrewed op 21-12-2016 23:17:22 ]
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
  woensdag 21 december 2016 @ 23:11:23 #178
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_167514647
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:01 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik was jong en naief, oke?! Het was tijd om het hoofdstuk af te sluiten en de deur achter me dicht te trekken. Mijn hart was gebroken.

Neh maar vroeger was je ook al irritant, hoor. Op 't forum is alleen wat minder erg dan op FB want hier zitten meer van je soortgenoten dus dat went wel.
Nouja, ik doe gewoon normaal hoor. Jij kan er alleen niet tegen dat ik een Trump supporter ben. Ik reageerde ook gewoon op je verjaardag, events tussen jou en Mono, etc. Dan reageer ik 3x op een politiek iets en knikker je me meteen van je Facebook. Beetje belachelijk. Misschien ben jij hier wel de irritante :D Ik weet namelijk zeker dat als ik reageerde: "Helemaal gelijk, Hillary is tha besstttt." dat we dan nu nog steeds vrienden waren. Maar hey, als jij wil leven in een one-sided bubble, be my guest. Ik zou nooit mensen eraf gooien vanwege hun politieke preferences en zou ze ook niet verantwoordelijk stellen voor het geven van hun mening op mijn posts als ik posts maak die duidelijk mijn politieke voorkeur aangeven.

[ Bericht 4% gewijzigd door Moira op 22-12-2016 00:43:20 ]
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
  PR en moderator donderdag 22 december 2016 @ 00:43:25 #179
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_167517390
quote:
6s.gif Op woensdag 21 december 2016 23:11 schreef Unscrewed het volgende:

[..]

Nouja, ik doe gewoon normaal hoor. Jij kan er alleen niet tegen dat ik een Trump supporter ben. Ik reageerde ook gewoon op je verjaardag, events tussen jou en Mono, etc. Dan reageer ik 3x op een politiek iets en knikker je me meteen van je Facebook. Beetje belachelijk. Misschien ben jij hier wel de irritante :D Ik weet namelijk zeker dat als ik reageerde: "Helemaal gelijk, Hillary is tha besstttt." dat we dan nu nog steeds vrienden waren. Maar hey, als jij wil leven in een one-sided bubble, be my guest. Ik zou nooit mensen eraf gooien vanwege hun politieke preferences en zou ze ook niet verantwoordelijk stellen voor het geven van hun mening op mijn posts als ik posts maak die duidelijk mijn politieke voorkeur aangeven.
Please, je loopt op me te kankeren en te schelden in m'n privéberichten, dat noem ik niet normaal. En het is wat raar om iemand anders 'irritant' te noemen op wiens FB jíj post :') Verder is het enige dat ik op FB van je onthouden heb dat ik je irritant vond omdat je discussies zat uit te lokken waar ik helemaal geen zin in had, ik post dat niet om discussies uit te lokken maar om iets met mijn vrienden te delen, en mijn vrienden weten en begrijpen dat. Jij duidelijk niet, want jij denkt op een of andere manier dat ik Hillary-fan ben, puh-lease :') Ik gooi je eraf omdat ik je om bovenstaande reden irritant vindt, omdat je mijn intenties en mijn communicatie naar mijn vrienden toe niet begrijpt, niet om je politieke preference van een ander fucking land :')
Maar goed, i.t.t. de mensen waar ik doorgaans op FB mee communiceer, ben jij 'iemand die ik van het internet ken, een glimps van irl heb gezien, en waar ik eigenlijk helemaal niks mee heb'. Ik heb er wel meer mensen uitgegooid waarmee ik eigenlijk helemaal niet 'bevriend' ben, maar die ik gewoon van het internet ken of wel eens heb gezien, en verder niet echt een meerwaarde in een FB-vriendschap zie. Voel je dus maar niet te verdrietig, hoor.
Het feit dat ik hier überhaupt al uitleg op geef ( :') ) mag wmbt ook wel aangeven dat ik deze situatie dat nog wel waard vind. Omdat ik weet dat je, naast dat je nog steeds een irritante dwerg bent, ook best een oké hartje hebt. :*

Mijn naam trouwens uit je post verwijderd met het verzoek dat in het vervolg te laten, da mag ook gewoon niet, maar aangezien het er waarschijnlijk ff bij in schoot zal ik 't daarbij laten.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator donderdag 22 december 2016 @ 00:45:24 #180
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_167517425
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 20:51 schreef Klojo120 het volgende:

[..]

Nu er meteen Unscreweddrama is blijf ik misschien nog zo af en toe plakken, ja. Super dat je dat direct voor me regelt.
Snel terugkomen ik had ongelijk het was nog niet klaar
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_167517432
quote:
14s.gif Op woensdag 21 december 2016 23:06 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben nu 19, he. Dan mag het. Tevens ben ik verdomd lekker en is mijn dick sowieso 2x groter dan die dreadlocks boy. En een "klein joch" ben ik zeker niet meer. Voor zover ik me kan herinneren ben jij echt iets van 1.69 ofzo. Ik kom 2 koppen boven jou klein meisje. Nou, wees lief voor papa anders mag je naakt in de hoek gaan staan.
Ik ben 1.76, ik was een kop groter dan jij op de stonersmeet toentertijd dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt. Tevens heb ik 2,5 jaar een relatie gehad dus dreadlockboy is echt ver ver ver weg en hoef je ook niet meer over te beginnen.
  PR en moderator donderdag 22 december 2016 @ 00:47:47 #182
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_167517460
_O-
sappig
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator donderdag 22 december 2016 @ 00:51:47 #183
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_167517541
Oh trouwens, eindelijk issie er, Uns!
> http://forum.fok.nl/forum/yng
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 22 december 2016 @ 05:01:40 #184
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_167518874
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 00:43 schreef Moira. het volgende:

[..]

Please, je loopt op me te kankeren en te schelden in m'n privéberichten, dat noem ik niet normaal. En het is wat raar om iemand anders 'irritant' te noemen op wiens FB jíj post :') Verder is het enige dat ik op FB van je onthouden heb dat ik je irritant vond omdat je discussies zat uit te lokken waar ik helemaal geen zin in had, ik post dat niet om discussies uit te lokken maar om iets met mijn vrienden te delen, en mijn vrienden weten en begrijpen dat. Jij duidelijk niet, want jij denkt op een of andere manier dat ik Hillary-fan ben, puh-lease :') Ik gooi je eraf omdat ik je om bovenstaande reden irritant vindt, omdat je mijn intenties en mijn communicatie naar mijn vrienden toe niet begrijpt, niet om je politieke preference van een ander fucking land :')
Maar goed, i.t.t. de mensen waar ik doorgaans op FB mee communiceer, ben jij 'iemand die ik van het internet ken, een glimps van irl heb gezien, en waar ik eigenlijk helemaal niks mee heb'. Ik heb er wel meer mensen uitgegooid waarmee ik eigenlijk helemaal niet 'bevriend' ben, maar die ik gewoon van het internet ken of wel eens heb gezien, en verder niet echt een meerwaarde in een FB-vriendschap zie. Voel je dus maar niet te verdrietig, hoor.
Het feit dat ik hier überhaupt al uitleg op geef ( :') ) mag wmbt ook wel aangeven dat ik deze situatie dat nog wel waard vind. Omdat ik weet dat je, naast dat je nog steeds een irritante dwerg bent, ook best een oké hartje hebt. :*

Mijn naam trouwens uit je post verwijderd met het verzoek dat in het vervolg te laten, da mag ook gewoon niet, maar aangezien het er waarschijnlijk ff bij in schoot zal ik 't daarbij laten.
Je doet echt ontzettend je best jezelf neer te zetten als volwassen (irritante dwerg, verwijzing naar YNG, voel je maar niet verdrietig, etc..), maar faalt hierbij enorm.

Luister vriend, laten we bij het begin beginnen. Die PM's heb ik verstuurd nadat je had gereageerd op een post van mij, en mij vervolgens in een laffe move had verwijderd zodat ik geen antwoord kon geven. Ik vind dat gewoon erg slap van je en laat JUIST je onvolwassenheid zien. Of je zegt niks, of je opent je mond en geeft mij ook een kans op discussie, maar niet half/half (typisch links gedrag, tevens).

En wat zijn je intenties naar je vrienden dan? Dat iedereen even gaat lachen om hoe grappig jouw videos zijn? Jij zet iets online, en geeft verder geen instructies of spelregels, dus naar mijn inzien staan die posts compleet open voor interpretatie. Als je dat niet accepteert, dan moet je OF geen mensen die niet dichtbij je staan uberhaupt toevoegen als vriend, OF gewoon niet posten?

Tevens moet je niet zo janken man met je naam. Vroeger vond je het nooit een probleem, als je jouw username Google'd popt overal je volledige naam op op FOK!, je zit nou gewoon achterlijk controle uit te oefenen omdat je jezelf nogal wat vind met je blauwe naam op een online pixel wereldje en een paar extra knoppen.

En zo vermelden jij en anderen het nog tig keer in andere topics. Ik heb je naam dus gewoon eerlijk online gevonden op deze forums. Je moet dus je mondje dicht houden over wat wel en niet mag want het is alweer je eigen schuld. Totdat jij mij netjes hebt gevraagd zoals ieder ander persoon of ik je naam wil weg editen, blijf jij met je fikken van mijn posts af. Als je het zo kut vind dat ik hem weet, moet je maar niet zo dom zijn om ermee rond te gooien.

[ Bericht 17% gewijzigd door Moira op 22-12-2016 11:31:31 ]
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
  donderdag 22 december 2016 @ 05:08:00 #185
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_167518876
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2016 00:46 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ik ben 1.76, ik was een kop groter dan jij op de stonersmeet toentertijd dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt. Tevens heb ik 2,5 jaar een relatie gehad dus dreadlockboy is echt ver ver ver weg en hoef je ook niet meer over te beginnen.
Nou wat een prestatie; 7 hele centimeters groter dan wat ik had gegokt. En inderdaad; wat was, dat was. Je zegt het zelf al met jou en Murdera, dus wees niet zo hypocriet. Ik ben nu zeker anderhalve kop groter dan jij. Tevens zou ik je niet eens doen als ik er een miljoen voor kreeg :') No offense, of course. Je bent zeker de mooiste hier onder de stoners (in iedergeval toendertijds), maar then again, de standaard is erg, erg laag.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
  donderdag 22 december 2016 @ 05:08:47 #186
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_167518878
Wat een leuk forum!
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
pi_167518987
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2016 05:08 schreef Unscrewed het volgende:

[..]

Nou wat een prestatie; 7 hele centimeters groter dan wat ik had gegokt. En inderdaad; wat was, dat was. Je zegt het zelf al met jou en Murdera, dus wees niet zo hypocriet. Ik ben nu zeker anderhalve kop groter dan jij. Tevens zou ik je niet eens doen als ik er een miljoen voor kreeg :') No offense, of course. Je bent zeker de mooiste hier onder de stoners (in iedergeval toendertijds), maar then again, de standaard is erg, erg laag.
Huh wat zeg ik zelf al? Ik heb gewoon geen behoefte om iets van 4 jaar geleden te bespreken als ik alweer een stuk verder in m'n leven ben, niet heel raar toch :P

En ja uns, mannen zijn groter dan vrouwen. Gefeliciteerd met je groeispurt nog, nu kan je op mn kruin spugen. Waarom vind je het trouwens nodig om te vermelden dat je (nu) groter bent, je zit toch achter de computer :') sufkutje

Oh en bedankt voor je lieve complimentje, gelukkig ben ik nog steeds je natte droom
  donderdag 22 december 2016 @ 10:25:52 #188
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_167520875
Soooooowwwww BAM !
Aan het typen...
  PR en moderator donderdag 22 december 2016 @ 11:25:57 #189
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_167521887
Teringjantje, wat een drama omdat ik je van FB heb verwijderd zeg _O-
Ben er toch echt vrij duidelijk over geweest, meer uitleg ga je niet krijgen want meer uitleg is er niet, dus stel je er maar tevreden mee ipv je er zo over op te winden :')

En met die naam: fair enough, je bewoording staat me totaal niet aan maar blijkbaar had ik zelf als verliefde 21-jarige schijt :') dat hoef je alleen niet zo rond te spuien natuurlijk, afgezien van jou is er natuurlijk geen hond die topics van 2013 terugleest om die reden. Als ik mijn eigen naam post is het natuurlijk anders dan als een irritant pisventje het bijna 4 jaar later rondstrooit. Dus nee, 'ik blijf niet met mijn fikken van je posts af', daarnaast heb ik het je in de post die je quote nog vriendelijk verzocht :') Wat dat betreft thanks for the reminder, want dat haal ik uit die oude post ook gelijk ff weg.
Overigens is nergens mijn volledige naam te vinden als je mijn username google't, dus da's gewoon bullshit.

Oh en verder Uns, ik probeerde het aardig, maar blijkbaar teveegeefs, dus wil ik deze graag met je delen:


[ Bericht 1% gewijzigd door Moira op 22-12-2016 11:37:41 ]
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 22 december 2016 @ 11:34:39 #190
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_167522055
:D

c_/
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  PR en moderator donderdag 22 december 2016 @ 11:38:15 #191
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_167522138
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:34 schreef Sardu het volgende:
:D

c_/
Heerlijke timing _O_
Sardu _O_ O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 22 december 2016 @ 11:48:58 #192
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_167522358
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:38 schreef Moira. het volgende:

[..]

Heerlijke timing _O_
Sardu _O_ O+
Moira O+

Heerlijk bijlezen met een jointje en koffie. :D _O-
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  PR en moderator donderdag 22 december 2016 @ 11:49:27 #193
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_167522368
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:48 schreef Sardu het volgende:

[..]

Moira O+

Heerlijk bijlezen met een jointje en koffie. :D _O-
:D Wake 'n bake :7
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 22 december 2016 @ 11:57:10 #194
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_167522533
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:49 schreef Moira. het volgende:

[..]

:D Wake 'n bake :7
Dat en pijnbestrijding van de verloren verstandskies. :'( :7
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_167522599
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:25 schreef Moira. het volgende:
Teringjantje, wat een drama omdat ik je van FB heb verwijderd zeg _O-
Ben er toch echt vrij duidelijk over geweest, meer uitleg ga je niet krijgen want meer uitleg is er niet, dus stel je er maar tevreden mee ipv je er zo over op te winden :')

En met die naam: fair enough, je bewoording staat me totaal niet aan maar blijkbaar had ik zelf als verliefde 21-jarige schijt :') dat hoef je alleen niet zo rond te spuien natuurlijk, afgezien van jou is er natuurlijk geen hond die topics van 2013 terugleest om die reden. Als ik mijn eigen naam post is het natuurlijk anders dan als een irritant pisventje het bijna 4 jaar later rondstrooit. Dus nee, 'ik blijf niet met mijn fikken van je posts af', daarnaast heb ik het je in de post die je quote nog vriendelijk verzocht :') Wat dat betreft thanks for the reminder, want dat haal ik uit die oude post ook gelijk ff weg.
Overigens is nergens mijn volledige naam te vinden als je mijn username google't, dus da's gewoon bullshit.

Oh en verder Uns, ik probeerde het aardig, maar blijkbaar teveegeefs, dus wil ik deze graag met je delen:
[ afbeelding ]
Je bent gwn een zielige irritante dwerg :s
  PR en moderator donderdag 22 december 2016 @ 12:01:27 #196
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_167522613
quote:
16s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:00 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Je bent gwn een zielige irritante dwerg :s
WOJOW WAT DOE JE NU ONVOLWASSEN DAN JE BENT ZELF EEN IRRITANT PUBERTJE EN JE BENT MAAR EEN 4/10 DUS WAT DOE JE NU STOER IK WORD MAD HOU ME TEGEN
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_167522699
quote:
8s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:01 schreef Moira. het volgende:

[..]

WOJOW WAT DOE JE NU ONVOLWASSEN DAN JE BENT ZELF EEN IRRITANT PUBERTJE EN JE BENT MAAR EEN 4/10 DUS WAT DOE JE NU STOER IK WORD MAD HOU ME TEGEN
KOM DAN HELA MIJN CLIT IS GROTER DAN JOUW CLIT
  PR en moderator donderdag 22 december 2016 @ 12:06:44 #198
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_167522714
quote:
8s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:06 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

KOM DAN HELA MIJN CLIT IS GROTER DAN JOUW CLIT
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_167524032
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
  PR en moderator donderdag 22 december 2016 @ 13:08:22 #200
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_167524043
_O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')