Zonder buis aan een lantaarnpaal in de straat?quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:16 schreef Straatcommando. het volgende:
Mijn oom en tante woonden in een wat nu kansenwijk genoemd zou worden. Daar was ook zo'n John Shagbuil die wel ff een mortier zou gaan afsteken. Kartonnen joekel, ondersteboven vastgetaped aan een lantaarnpaal.
Ik noem mezelf tegenwoordig Syriëganger.
Nee, je bent een domoor! Je hebt spullen in huis die verboden zijn, waarvan je niet precies weet hoe het werkt, niet de juiste spullen heb om het afsteken en ook nog op FOK gaat vragen hoe jouw troep werkt.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:11 schreef Hebzuchtisdodelijk het volgende:
[..]
Wij blazen niets op met vuurwerk we genieten er alleen heel erg van, maar het zal me idd een biet zijn als het verboden word. Je komt toch wel aan Beter vuurwerk als je een beetje rondzoekt.
Met buis, naar beneden gericht. Ik was 10 ofzo, was zo'n enkelschots kartonnen ding. Kerel is later ook opgepakt.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:17 schreef Hebzuchtisdodelijk het volgende:
[..]
Zonder buis aan een lantaarnpaal in de straat?
Daarom vraag ik toch wat wel de juiste spullen zijn, en denk je dat ik echt zo dom ben om zulke bommen in een woonwijk op te slaan?quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:20 schreef thekolere het volgende:
[..]
Nee, je bent een domoor! Je hebt spullen in huis die verboden zijn, waarvan je niet precies weet hoe het werkt, niet de juiste spullen heb om het afsteken en ook nog op FOK gaat vragen hoe jouw troep werkt.
HAHA na een kratje heineken komen de gekste dingen in je op zie je wel, levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Met buis, naar beneden gericht. Ik was 10 ofzo, was zo'n enkelschots kartonnen ding. Kerel is later ook opgepakt.
Deze reactie zegt genoeg! Zet je topic in vraag en aanbod!quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:25 schreef Hebzuchtisdodelijk het volgende:
[..]
Daarom vraag ik toch wat wel de juiste spullen zijn, en denk je dat ik echt zo dom ben om zulke bommen in een woonwijk op te slaan?
Wow, denk je echt dat ik die dingen probeer te verkopen hier? HAHAquote:Op zaterdag 12 december 2015 19:34 schreef thekolere het volgende:
[..]
Deze reactie zegt genoeg! Zet je topic in vraag en aanbod!
Voor die cylinders heb je een hdpe buis nodig, de glasvezel variant klapt uit elkaar.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:37 schreef Hebzuchtisdodelijk het volgende:
[..]
Ik weet dat ik een glasvezel buis nodig heb, of een stalen buis.. Maar dan wel ingraven wegens de scherven mocht de shell in de mortier klappen. Zon Noob ben ik niet ..
Je snapt het nog niet!quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:38 schreef Hebzuchtisdodelijk het volgende:
[..]
Wow, denk je echt dat ik die dingen probeer te verkopen hier? HAHA
Denk het niet, na 1 januari ben je waarschijnlijk toch niet meer in staat om te posten omdat je handen zijn ontploft..quote:Op zondag 13 december 2015 11:16 schreef Hebzuchtisdodelijk het volgende:
[..]
Denk je dat fok mij geen ban geeft als ik vraag of iemand mortier buizen heeft.
Van een mortier raak je echt niet alleen je handen kwijt hoor.quote:Op zondag 13 december 2015 13:21 schreef DonJames het volgende:
[..]
Denk het niet, na 1 januari ben je waarschijnlijk toch niet meer in staat om te posten omdat je handen zijn ontploft..
Klapt die gelijk uit elkaar als de stijglading afgaat? een glasvezelbuis..quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:09 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Voor die cylinders heb je een hdpe buis nodig, de glasvezel variant klapt uit elkaar.
Ik wil je niet ontmoedigen want heb t zelf jaren gedaan maar weet waar je aan begint.
Het is absoluut gevaarlijk spul en zal je daarom aanraden om zeker geen alcohol te nuttigen voor je ze gaat schieten.
Waarom ben je niet begonnen met een shellkitje of iets van 2 of 2,5 inch? dat is nog wel gevaarlijk maar al iets minder.
Welke omgeving woon je? Ik heb op zolder misschien nog wel een buis liggen.
Buis te ruim is glaszetter bellenquote:Op zondag 13 december 2015 18:33 schreef Hebzuchtisdodelijk het volgende:
[..]
Klapt die gelijk uit elkaar als de stijglading afgaat? een glasvezelbuis..
Heb die vroeger vaak gehad die salute shellkitjes van 2 of 1.5 inch geloof ik, Thunderkings heette ze..
Omgeving Brabant
Meeste hier lassen gewoon een 4mm buis met een plaatje aan de onderkant.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:29 schreef Hebzuchtisdodelijk het volgende:
Wist niet zo gauw onder welk subforum ik dit moest plaatsen dus zet ik hem hier maar neer. Met oudjaarsdag komt het kind weer in me los en ga ik er vol tegen aan, alleen heb ik nog geen ervaring met shells. We hebben 2 kartons (72 stuks) 4 inch shells kunnen regelen. 36 siershells en 36 cylinder salute's.
Het is nogal lastig om aan een ''professionele'' mortier (afschietbuis) te komen, mocht dit niet lukken.. zijn er mensen die het op een andere VEILIGE manier doen?
Alle tips zijn welkom
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |