abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158198946
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 december 2015 19:16 schreef Straatcommando. het volgende:
Mijn oom en tante woonden in een wat nu kansenwijk genoemd zou worden. Daar was ook zo'n John Shagbuil die wel ff een mortier zou gaan afsteken. Kartonnen joekel, ondersteboven vastgetaped aan een lantaarnpaal.

Ik noem mezelf tegenwoordig Syriëganger.
Zonder buis aan een lantaarnpaal in de straat?
pi_158198987
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 19:11 schreef Hebzuchtisdodelijk het volgende:

[..]

Wij blazen niets op met vuurwerk we genieten er alleen heel erg van, maar het zal me idd een biet zijn als het verboden word. Je komt toch wel aan Beter vuurwerk als je een beetje rondzoekt.
Nee, je bent een domoor! Je hebt spullen in huis die verboden zijn, waarvan je niet precies weet hoe het werkt, niet de juiste spullen heb om het afsteken en ook nog op FOK gaat vragen hoe jouw troep werkt.
  Forum Admin zaterdag 12 december 2015 @ 19:22:04 #28
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_158199014
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 19:17 schreef Hebzuchtisdodelijk het volgende:

[..]

Zonder buis aan een lantaarnpaal in de straat?
Met buis, naar beneden gericht. Ik was 10 ofzo, was zo'n enkelschots kartonnen ding. Kerel is later ook opgepakt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_158199065
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 19:20 schreef thekolere het volgende:

[..]

Nee, je bent een domoor! Je hebt spullen in huis die verboden zijn, waarvan je niet precies weet hoe het werkt, niet de juiste spullen heb om het afsteken en ook nog op FOK gaat vragen hoe jouw troep werkt.
Daarom vraag ik toch wat wel de juiste spullen zijn, en denk je dat ik echt zo dom ben om zulke bommen in een woonwijk op te slaan?
pi_158199082
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 december 2015 19:22 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Met buis, naar beneden gericht. Ik was 10 ofzo, was zo'n enkelschots kartonnen ding. Kerel is later ook opgepakt.
HAHA na een kratje heineken komen de gekste dingen in je op zie je wel, levensgevaarlijk.
pi_158199213
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 19:25 schreef Hebzuchtisdodelijk het volgende:

[..]

Daarom vraag ik toch wat wel de juiste spullen zijn, en denk je dat ik echt zo dom ben om zulke bommen in een woonwijk op te slaan?
Deze reactie zegt genoeg! Zet je topic in vraag en aanbod!
pi_158199310
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 19:34 schreef thekolere het volgende:

[..]

Deze reactie zegt genoeg! Zet je topic in vraag en aanbod!
Wow, denk je echt dat ik die dingen probeer te verkopen hier? HAHA
  zaterdag 12 december 2015 @ 20:09:27 #33
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_158200092
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:37 schreef Hebzuchtisdodelijk het volgende:

[..]

Ik weet dat ik een glasvezel buis nodig heb, of een stalen buis.. Maar dan wel ingraven wegens de scherven mocht de shell in de mortier klappen. Zon Noob ben ik niet ..
Voor die cylinders heb je een hdpe buis nodig, de glasvezel variant klapt uit elkaar.
Ik wil je niet ontmoedigen want heb t zelf jaren gedaan maar weet waar je aan begint.
Het is absoluut gevaarlijk spul en zal je daarom aanraden om zeker geen alcohol te nuttigen voor je ze gaat schieten.

Waarom ben je niet begonnen met een shellkitje of iets van 2 of 2,5 inch? dat is nog wel gevaarlijk maar al iets minder.

Welke omgeving woon je? Ik heb op zolder misschien nog wel een buis liggen.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_158210125
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 19:38 schreef Hebzuchtisdodelijk het volgende:

[..]

Wow, denk je echt dat ik die dingen probeer te verkopen hier? HAHA
Je snapt het nog niet!
pi_158211062
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 08:43 schreef thekolere het volgende:

[..]

Je snapt het nog niet!
Denk je dat fok mij geen ban geeft als ik vraag of iemand mortier buizen heeft.
pi_158213289
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 11:16 schreef Hebzuchtisdodelijk het volgende:

[..]

Denk je dat fok mij geen ban geeft als ik vraag of iemand mortier buizen heeft.
Denk het niet, na 1 januari ben je waarschijnlijk toch niet meer in staat om te posten omdat je handen zijn ontploft..
pi_158214625
quote:
15s.gif Op zondag 13 december 2015 13:21 schreef DonJames het volgende:

[..]

Denk het niet, na 1 januari ben je waarschijnlijk toch niet meer in staat om te posten omdat je handen zijn ontploft..
Van een mortier raak je echt niet alleen je handen kwijt hoor.
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_158220465
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 20:09 schreef Walterwhite64 het volgende:

[..]

Voor die cylinders heb je een hdpe buis nodig, de glasvezel variant klapt uit elkaar.
Ik wil je niet ontmoedigen want heb t zelf jaren gedaan maar weet waar je aan begint.
Het is absoluut gevaarlijk spul en zal je daarom aanraden om zeker geen alcohol te nuttigen voor je ze gaat schieten.

Waarom ben je niet begonnen met een shellkitje of iets van 2 of 2,5 inch? dat is nog wel gevaarlijk maar al iets minder.

Welke omgeving woon je? Ik heb op zolder misschien nog wel een buis liggen.
Klapt die gelijk uit elkaar als de stijglading afgaat? een glasvezelbuis..
Heb die vroeger vaak gehad die salute shellkitjes van 2 of 1.5 inch geloof ik, Thunderkings heette ze..

Omgeving Brabant
pi_158220829
in een wc rol afschieten
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
pi_158220889
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 18:33 schreef Hebzuchtisdodelijk het volgende:

[..]

Klapt die gelijk uit elkaar als de stijglading afgaat? een glasvezelbuis..
Heb die vroeger vaak gehad die salute shellkitjes van 2 of 1.5 inch geloof ik, Thunderkings heette ze..

Omgeving Brabant
Buis te ruim is glaszetter bellen
Buis tekort is glaszetter bellen
Buis te zwak is Apeldoorn bellen
  zondag 13 december 2015 @ 19:55:44 #42
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_158222105
Amen aan deze post. _O_
Ik zit in zeeuwsch vlaanderen, mocht je de reis willen maken kan je mijn glasfiber buis overnemen.
Dan kan je iig je siershells al veilig schieten.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_158222365
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:29 schreef Hebzuchtisdodelijk het volgende:
Wist niet zo gauw onder welk subforum ik dit moest plaatsen dus zet ik hem hier maar neer. Met oudjaarsdag komt het kind weer in me los en ga ik er vol tegen aan, alleen heb ik nog geen ervaring met shells. We hebben 2 kartons (72 stuks) 4 inch shells kunnen regelen. 36 siershells en 36 cylinder salute's.

Het is nogal lastig om aan een ''professionele'' mortier (afschietbuis) te komen, mocht dit niet lukken.. zijn er mensen die het op een andere VEILIGE manier doen?

Alle tips zijn welkom
Meeste hier lassen gewoon een 4mm buis met een plaatje aan de onderkant.
pi_158222787
Staal alleen geschikt zonder lasnaad. In Malta schieten ze hun units uit oude, open geslepen gas-cilinders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')