fapje gezetquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:23 schreef HPLC het volgende:
Jongens, die Remqo zit steeds in mijn fobo te lurken, wat moet ik daaraan doen?
Geen dank poekiequote:Op zaterdag 12 december 2015 18:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bedankt hans, die hadden we nog niet gezien.
Rechterbal nog over.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Geldt dit aanbod ook voor mij?
Euthanaziquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:23 schreef HPLC het volgende:
Terroristen steunen en dan gaan janken om iemand met een Nazi in z'n UI.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:04 schreef deadprez het volgende:
ik wil eigenlijk een PLO-sjaal bestellen. Zou de AIVD me dan in de gaten gaan houden?
kloon van jimmy gespotquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:25 schreef Malcolm_Tucker het volgende:
[..]
Terroristen steunen en dan gaan janken om iemand met een Nazi in z'n UI.
Hypocriete sukkel.
Hey Jimmy, hoe lang is je ban?quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:25 schreef Malcolm_Tucker het volgende:
[..]
Hypocriete sukkel.
Ik ben sinds deze post in constante staat van opwindingquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:25 schreef Faeroer het volgende:
NoScript, AdBlock, HOSTS bestand, Disconnect
[..]
Rechterbal nog over.
Leuke kloon Jimmy.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:25 schreef Malcolm_Tucker het volgende:
[..]
Hypocriete sukkel.
Doet ie altijdquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:23 schreef HPLC het volgende:
Meestal een week, weet ik uit ervaringquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Leuke kloon Jimmy.
Tot wanneer had je ban?
En hoeveel tijd ga je erbij krijgen door het gebruik van deze kloon?
Mooiquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Meestal een week, weet ik uit ervaring
Hey Jimmyquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:25 schreef Malcolm_Tucker het volgende:
[..]
Hypocriete sukkel.
Haha RIP jimmyquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:25 schreef Malcolm_Tucker het volgende:
[..]
Hypocriete sukkel.
Jij bent gewoon niet leuk genoeg.quote:
dat "genoeg" had je niet hoeven doen hoor ... maar thx anywayquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij bent gewoon niet leuk genoeg.
Net zoals mensen die 10x gaan refreshen. Waarom?quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vind het een hele eer, maar ik voel me zo in de gaten gehouden dan
jij hebt niet eens foboquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vind het een hele eer, maar ik voel me zo in de gaten gehouden dan
Ik vind je wel leuk hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat "genoeg" had je niet hoeven doen hoor ... maar thx anyway
hihiquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Net zoals mensen die 10x gaan refreshen. Waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |