Nee, waarschijnlijk kan hij dat niet.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:59 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Is idd wel verlepte manier van denken die gozer ja. Hij kan op een andere manier z'n punt maken lijkt me.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:57 schreef deadprez het volgende:
Anders log je gewoon uit als het je niet bevalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat de fuck. Dit is echt ziek. Dat fucking plaatje, dit soort shit gebruiken voor je eigen (debiele) mening.
En datzelfde geldt voor meer mensen hier.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Anders log je gewoon uit als het je niet bevalt.
Wel terechte klacht, maar je kan alsnog m'n linkerbal in je mond nemen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Anders log je gewoon uit als het je niet bevalt.
weettogquote:
lolquote:
Ja.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:04 schreef deadprez het volgende:
ik wil eigenlijk een PLO-sjaal bestellen. Zou de AIVD me dan in de gaten gaan houden?
tsjaquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja.
Maat dat maakt verder geen fuck uit want tegenwoordig zijn we dusdanig achterlijk dat websites van medische instellingen trackers bevatten die niets anders doen dan het verzamelen van persoonsgegevens om die vervolgens te verkopen voor commercieel gewin
ik gebruik ghostery, maar ken niet echt iets andersquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
tsja
wat is een goede add-on om die trackers te blokkeren?
oh ja, die had ik eerst ook. Geen idee meer waarom ik die verwijderd heb, dus nog maar eens installeren.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik gebruik ghostery, maar ken niet echt iets anders
Geldt dit aanbod ook voor mij?quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:04 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wel terechte klacht, maar je kan alsnog m'n linkerbal in je mond nemen.
Jammer, heb hem al doorgesliktquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Geldt dit aanbod ook voor mij?
Bedankt hans, die hadden we nog niet gezien.quote:
Ik deed helemaal nietsquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bedankt hans, die hadden we nog niet gezien.
zou hem aangeven bij de hoge heren wegens stalkingquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:23 schreef HPLC het volgende:
Jongens, die Remqo zit steeds in mijn fobo te lurken, wat moet ik daaraan doen?
jij bent leon tochquote:
ohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |