Dat is niet de OP, knuppel.quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:33 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Waarom is het nodig de hele OP te quoten? We weten dat je op dit topic reageert op het moment dat je reageert
Je doet je naam ter eerquote:Op zaterdag 26 december 2015 03:33 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Waarom is het nodig de hele OP te quoten? We weten dat je op dit topic reageert op het moment dat je reageert
Ik raad iedereen aan even jouw postgeschiedenis door te lezen. Grandioze sneuneus.quote:
Kan zelf leukere dingen bedenken zo op 2e kerstdag. Maar doe wat je niet laten kan.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:00 schreef Lucius_Annaeus_Seneca het volgende:
[..]
Ik raad iedereen aan even jouw postgeschiedenis door te lezen. Grandioze sneuneus.
Inderdaad. Alle vreemdgangers verplicht TBS.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:30 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Naja elke man wil het wel diep van binnen omdat monogamie een beetje tegen de natuur ingaat maar het ook echt doen en zo maar wel bij je oude partner willen blijven is gewoon raar vind ik
naja dat is een beetje overdreven en misschien was het ook een beetje rare zinsopbouw van mijquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:49 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Inderdaad. Alle vreemdgangers verplicht TBS.
Het is ook nog eens slecht geschreven, de dwangbuis zat hem zwaar in de weg blijkt.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
Lekker gerukt op je eigen fantasieverhaaltje?
Inderdaad. Wat een knuppel ben ik! Maar goed, kijk naar het tijdstip waarop ik het heb gepostquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |