abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158194273
Als 16 jarige ben ik opzoek naar een bijbaantje om af en toe wat leuks tussendoor te kunnen doen. In een winkel werken heb ik op zich geen problemen mee, maar ik vroeg me af of er ook andere soorten bijbanen zijn (buiten bezorgen) die misschien wat interessanter zijn om te doen. En als het niet teveel gevraagd is zou het ook leuk zijn om iets te vinden wat een beetje past bij de studie die ik wil gaan doen, dus iets in de technische richting.

Weet iemand of hier mogelijkheden voor zijn?
pi_158194281
Er zijn mogelijkheden volgens mijn glazen bol.
pi_158194449
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:35 schreef Scorpie het volgende:
Er zijn mogelijkheden volgens mijn glazen bol.
:D
pi_158202539
Horeca, promotiewerk, folderwijk, ochtendkrant bezorgen, bijles geven aan je medeleerlingen, er is best nog wat te doen. Hulp bij het huishouden kan misschien ook, maar ik weet niet zeker of je dan 18 jaar moet zijn (en of zij iemand van 16 verantwoordelijk genoeg vinden). Schoonmaakbaantje kan ook nog.
pi_158207429
Je kunt naaister worden, mits feeling met textiel.
pi_158210024
Niet in een supermarkt, maar in een bouwmarkt gaan werken.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_158210477
Iets wat past bij mijn studie in de technische richting klinkt nogal vaag.
Wat "studeer" je precies?

Ga daarin verder zoeken. Ben je bezig voor automonteur ga dan de garages in de omgeving af en vraag of zij nog iemand voor de avonden en weekenden kunnen gebruiken.

Zit je in een ICT omgeving doe dan hetzelfde bij de computerwinkels.
Kijk bij grote multimedia bedrijven zoals KPN of zij nog bijbaantjes hebben op hun callcenter.
Vaak zoeken zij ook scholieren voor de pieken.

Succes!
pi_158212629
quote:
Dan werk ik liever in een winkel :P
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_158212930
Er is heel veel te doen. Gewoon even in de buurt rondfietsen en kijken wat er te doen valt. Is er een industrieterrein in de buurt? Dan kun je altijd wel aan de slag. Succes iig.
pi_158215239
Bollen pellen, aardappels sorteren
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  maandag 14 december 2015 @ 10:36:01 #12
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_158232427
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:34 schreef Idonkana het volgende:
Als 16 jarige ben ik opzoek naar een bijbaantje om af en toe wat leuks tussendoor te kunnen doen. In een winkel werken heb ik op zich geen problemen mee, maar ik vroeg me af of er ook andere soorten bijbanen zijn (buiten bezorgen) die misschien wat interessanter zijn om te doen. En als het niet teveel gevraagd is zou het ook leuk zijn om iets te vinden wat een beetje past bij de studie die ik wil gaan doen, dus iets in de technische richting.

Weet iemand of hier mogelijkheden voor zijn?
Ja.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')