haha waarom?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:07 schreef Studiotje het volgende:
Jamai heeft me nog steeds geblokkeerd op Twitter
Serieus?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:07 schreef Studiotje het volgende:
Hoe dan?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:07 schreef Studiotje het volgende:
Ze zei: alles wat je doet is hetzelfde, ik wil weten wie jij bent als artiest. Marco: dit is Jared. En toen dachten we allemaal aan de Soundmixshow.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze zei: alles wat je doet is hetzelfde, ik wil weten wie jij bent als artiest. Marco: dit is Jared. En toen dachten we allemaal aan de Soundmixshow.
quote:
quote:
Hij was op TV en zei dat ik z'n lelijke grafkop liever niet op tv zag. Toen tweete die boos terug en toen blokkeerde die mijquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:08 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Hoe dan?
Wat een naarling, wel. Bah.
Wat een gemisquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:08 schreef Studiotje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hij was op TV en zei dat ik z'n lelijke grafkop liever niet op tv zag. Toen tweete die boos terug en toen blokkeerde die mij
quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:08 schreef Studiotje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hij was op TV en zei dat ik z'n lelijke grafkop liever niet op tv zag. Toen tweete die boos terug en toen blokkeerde die mij
quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:08 schreef Studiotje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kan ik beamen..quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
Ik werd een keer uitgemaakt voor Trol door de bassist van Guns n Roses
Talpaquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Zit er nog een verband met die tussenstandjes? Klopt er ooit iets van?
quote:
Begrijp ik.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:09 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Timeline is niet meer hetzelfde sinds
quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
Hij had een of ander boek geschreven en claimde dat hij alles zou vertellen, toen trok ik in twijfel of hij dat wel echt zou doen en niet bepaalde feiten verdraaien om beter uit de verf te komen.. Toen noemde hij mij een troll
The Writerquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:12 schreef ato het volgende:
Ik vond vooral de eerste liedjes van Ellie goed, dit vond ik zo'n dooddoener van een liedje. Maar ik heb haar inderdaad beter horen zingen. Dus geef ik haar de voordeel van de twijfel.
Ze twittert dat ze zich niet zo goed voeltquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:12 schreef ato het volgende:
Ik vond vooral de eerste liedjes van Ellie goed, dit vond ik zo'n dooddoener van een liedje. Maar ik heb haar inderdaad beter horen zingen. Dus geef ik haar de voordeel van de twijfel.
Doordat iedereen altijd 'net even verkouden en ziek is' neem je het ook niet meer serieus, maar wellicht is ze echt heel erg ziek. Je hoort het wel iig.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:12 schreef ato het volgende:
nee maar blijkbaar kunnen bekende mensen niet tegen kritische vragenquote:
Grafkop zou ik ook niet bijzonder waarderen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee maar blijkbaar kunnen bekende mensen niet tegen kritische vragen![]()
of terecht commentaar in het geval van jamai
Iddquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee maar blijkbaar kunnen bekende mensen niet tegen kritische vragen![]()
of terecht commentaar in het geval van jamai
Maar dat heeft ie tochquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Grafkop zou ik ook niet bijzonder waarderen.
Je hebt een grafkopquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Grafkop zou ik ook niet bijzonder waarderen.
En dan gaf ik mijn excuses en we leefden nog lang en gelukkigquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik twitter had, had je van mij ook een rotschop gehad.
Dat is best wel ernstigquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik heb nos.nl gehaald_
Nu wil ik weten wat je Twitter isquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:19 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik tweet maatschappelijke dingen![]()
link?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik heb nos.nl gehaald_
Zo subtiel en genuanceerdquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:20 schreef Studiotje het volgende:
GLENNIS
Verzuurd stuk vaginale schimmel
quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:20 schreef Studiotje het volgende:
GLENNIS
Verzuurd stuk vaginale schimmel
Burn is ook fijn, jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:20 schreef ato het volgende:
[..]
Anything can happen en burn vind ik goed.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:19 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik tweet maatschappelijke dingen![]()
Ze hoeft 'm alleen maar uit te doen en om de kerstboom te knopen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:21 schreef Negentiendertig het volgende:
Wat een lillik Hans Klok-pakje heeft ze aan.
Inderdaad. Man, wat een smakeloos iets.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:21 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ze hoeft 'm alleen maar uit te doen en om de kerstboom knopen.
Alleen niet zo Yellen.. Bedoel ik..quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:22 schreef ato het volgende:
Ik vind het een stuk beter dan voorgaande artiesten, alleen. Iet zo tellen Melis..
Lekkah hip!quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:22 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Wat zou ze hebben gedacht toen ze met dat discobal-pak aan kwamen zetten?
Ik vind het wel mooi als kado-papierquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:22 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Wat zou ze hebben gedacht toen ze met dat discobal-pak aan kwamen zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |