Ja dat snap ik dat dat niet serieus was. Hoewel bij zo'n topic om 3 uur s nachts op R&P eerder dacht aan de bodem van de fles dan aan funny.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:27 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Als het om echte liefde gaat! Of zie jij dat anders.
Het gaat zeker niet om seks nml. Dat vind ik te primitief.
Ik heb respect voor de mensen, ik begrijp dan ook niet, dat er mensen zijn die enkel seks hebben voor de seks en niet om de mens...
Hoe kun je dat zonder liefde te voelen voor iemand, voor mij onbegrijpelijk.
Maar goed,dat was een funny topic, niet serieus bedoeld oid.
Wat jij wil. Ik ben al jaren getrouwd met een lieve man
Oh met en zonder fles ben altijd dezelfde hoor!quote:Op dinsdag 15 december 2015 09:31 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dat dat niet serieus was. Hoewel bij zo'n topic om 3 uur s nachts op R&P eerder dacht aan de bodem van de fles dan aan funny.ONZ had beter gepast.
En mijn reactie was ook funny bedoelt. De smilies gemist?
Overigens valt mijns inziens een ander in zijn waarde laten, ook al heb je er zelf niets mee, ook onder netjes zijn. Dat miste ik toch wel in je reacties. Maar goed het blijft Fok natuurlijk.
Je kan ook ruilen met iemand met partner hoorquote:Op donderdag 17 december 2015 19:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik moet weer zo lachen om Ven
Meneer staat open voor partnerruil, maar daar heb je wel een partner voor nodig hè
Kerst is voorbij, dus je hebt haar gedumpt?quote:Op zondag 13 december 2015 20:49 schreef Hebzuchtisdodelijk het volgende:
[..]
Je kent de achtergrond niet dus je weet niet of er sprake is van gebruiken, heb het al eerder gezegd. Als ik het nu uitmaak.. Dan komt ze met de kerstdagen toch mee naar de familie omdat ze er onderdeel van uitmaakt.
Dat zal een gezellige kerst worden voor alle aanwezigen, als 2 mensen elkaar wel kunnen vermoorden in principe.
Je vriendin is ook je zus? Uit welk dorp in de bible-belt kom je?quote:Op zondag 13 december 2015 20:49 schreef Hebzuchtisdodelijk het volgende:
[..]
Dan komt ze met de kerstdagen toch mee naar de familie omdat ze er onderdeel van uitmaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |