+1quote:
Dat is het minste nummer van het album.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
@ Mex. Die single van I'm a man, woman. Is wel zo'n zeikplaat
Ik dacht eerst dat het een parodie-plaat was.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
@ Mex. Die single van I'm a man, woman. Is wel zo'n zeikplaat
Tsja, jij vindt Cliff Richard beter dan de Bietels...quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed ik ben geen muziek snob, dus wat weet ik er nou van.
Heb ik dat ooit gezegdquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, jij vindt Cliff Richard beter dan de Bietels...
Niet meer zoals een paar jaar terug nee, vind het wat saai geworden met mercedeswinslol.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:37 schreef ChatGirl het volgende:
Mex: morgen jaaroverzicht van F1 bij BBC1. Of volg je het niet meer zo?
Inderdaad, dit jaar was wel matig. Maar toch voor het gevoel het jaar even afsluiten.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet meer zoals een paar jaar terug nee, vind het wat saai geworden met mercedeswinslol.
Alles is extreem voorspelbaar, maar misschien toch effe opnemen.
Dat kan ik niet zeggen. Scheelt echt per nummer.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Even een vraagje waar ik benieuwd naar ben.
Wat maakt voor jouw een nummer goed?
Beduidend matiger dan vorig jaar omdat Rosberg de strijd nooit aandurfde en Vettel ook nog eens veel beter dan de rest was. Enige boeiende races waren die die Vettel won en nog eentje ergens anders. (US denk ik) En dan de comedyshow van Monaco.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Inderdaad, dit jaar was wel matig. Maar toch voor het gevoel het jaar even afsluiten.
Een opbouw, een crescendo, zie: Innuendo. Zie: Mr. Blue Skyquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Even een vraagje waar ik benieuwd naar ben.
Wat maakt voor jouw een nummer goed?
Ik hou vooral niet zo van clichedeuntjes die te repetitief zijn, mits niet opzwepend, en gezeik a la how deep is your love of I believe I can fly.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Een opbouw, een crescendo, zie: Innuendo. Zie: Mr. Blue Sky
Een pakkende melodie dat ik mooi vind, of het nu uptempo is (zie: Bad Romance) of meeslepend (zie: The Scientist).
Een tekst dat me zo aangrijpt dat het me niet eens zoveel boeit of het mooi gezongen wordt, een mooie melodie heeft of een goede opbouw. Zie: JCB Song, zie: Lippy Kids.
US was dat, met die verregende quali en het hele circus er omheen. Ik volg tegenwoordig naast de race verschillende F1-personen en teams op Twitter. Dat maakt zo'n race vaak nog wel kijkbaar. Want anderehalf uur naar Lewis kijken die vooraan rijdt is ook retesaai.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beduidend matiger dan vorig jaar omdat Rosberg de strijd nooit aandurfde en Vettel ook nog eens veel beter dan de rest was. Enige boeiende races waren die die Vettel won en nog eentje ergens anders. (US denk ik) En dan de comedyshow van Monaco.
Alleen in het middenveld (FI/RB/Lotus/STR) was het spannend, Sauber kwam er na de eerste 3 races ook nooit meer aan en over Macca hebben we het maar niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |