+1quote:
Dat is het minste nummer van het album.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
@ Mex. Die single van I'm a man, woman. Is wel zo'n zeikplaat
Ik dacht eerst dat het een parodie-plaat was.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
@ Mex. Die single van I'm a man, woman. Is wel zo'n zeikplaat
Tsja, jij vindt Cliff Richard beter dan de Bietels...quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed ik ben geen muziek snob, dus wat weet ik er nou van.
Heb ik dat ooit gezegdquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, jij vindt Cliff Richard beter dan de Bietels...
Niet meer zoals een paar jaar terug nee, vind het wat saai geworden met mercedeswinslol.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:37 schreef ChatGirl het volgende:
Mex: morgen jaaroverzicht van F1 bij BBC1. Of volg je het niet meer zo?
Inderdaad, dit jaar was wel matig. Maar toch voor het gevoel het jaar even afsluiten.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet meer zoals een paar jaar terug nee, vind het wat saai geworden met mercedeswinslol.
Alles is extreem voorspelbaar, maar misschien toch effe opnemen.
Dat kan ik niet zeggen. Scheelt echt per nummer.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Even een vraagje waar ik benieuwd naar ben.
Wat maakt voor jouw een nummer goed?
Beduidend matiger dan vorig jaar omdat Rosberg de strijd nooit aandurfde en Vettel ook nog eens veel beter dan de rest was. Enige boeiende races waren die die Vettel won en nog eentje ergens anders. (US denk ik) En dan de comedyshow van Monaco.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Inderdaad, dit jaar was wel matig. Maar toch voor het gevoel het jaar even afsluiten.
Een opbouw, een crescendo, zie: Innuendo. Zie: Mr. Blue Skyquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Even een vraagje waar ik benieuwd naar ben.
Wat maakt voor jouw een nummer goed?
Ik hou vooral niet zo van clichedeuntjes die te repetitief zijn, mits niet opzwepend, en gezeik a la how deep is your love of I believe I can fly.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Een opbouw, een crescendo, zie: Innuendo. Zie: Mr. Blue Sky
Een pakkende melodie dat ik mooi vind, of het nu uptempo is (zie: Bad Romance) of meeslepend (zie: The Scientist).
Een tekst dat me zo aangrijpt dat het me niet eens zoveel boeit of het mooi gezongen wordt, een mooie melodie heeft of een goede opbouw. Zie: JCB Song, zie: Lippy Kids.
US was dat, met die verregende quali en het hele circus er omheen. Ik volg tegenwoordig naast de race verschillende F1-personen en teams op Twitter. Dat maakt zo'n race vaak nog wel kijkbaar. Want anderehalf uur naar Lewis kijken die vooraan rijdt is ook retesaai.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beduidend matiger dan vorig jaar omdat Rosberg de strijd nooit aandurfde en Vettel ook nog eens veel beter dan de rest was. Enige boeiende races waren die die Vettel won en nog eentje ergens anders. (US denk ik) En dan de comedyshow van Monaco.
Alleen in het middenveld (FI/RB/Lotus/STR) was het spannend, Sauber kwam er na de eerste 3 races ook nooit meer aan en over Macca hebben we het maar niet
Wat me tegenstaat in muziek is als het maar doordreutelt, kabbelt of gewoon zo'n ongelofelijke vormeloze teringherrie is (zoals dat voorbeeld van die overreden prullenbak van eerder vanavond). Denk dat ik daarom Tame Impala en War on Drugs echt boring as hell vind. Ik geef meteen toe dat ik niet veel nummers van ze ken maar de radioliedjes van ze, ik snap niet wat daar nu aan is.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hou vooral niet zo van clichedeuntjes die te repetitief zijn, mits niet opzwepend, en gezeik a la how deep is your love of I believe I can fly.
Dat zijn 2 dingen die mij een afkeer geven... maar wat mij aantrekt kan ik niet zeggen.
Lotus FB en Twitter was altijd wel lachen, hopelijk blijven die hun spot behouden nu het weer Renault wordt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
US was dat, met die verregende quali en het hele circus er omheen. Ik volg tegenwoordig naast de race verschillende F1-personen en teams op Twitter. Dat maakt zo'n race vaak nog wel kijkbaar. Want anderehalf uur naar Lewis kijken die vooraan rijdt is ook retesaai.
Lotus Twitter is inderdaad genot. En de Instagram videos van Daniel Ricciardo zijn ook tof. Sowieso is hij een van de tofste, relaxte coureurs.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lotus FB en Twitter was altijd wel lachen, hopelijk blijven die hun spot behouden nu het weer Renault wordt.
War on Drugs vind ik juist wel tof, maar ik moet wel een bepaalde mood zijn. Er zitten lagen in. Ik kan moeilijk beschrijven wat ik er mooi aan vind.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat me tegenstaat in muziek is als het maar doordreutelt, kabbelt of gewoon zo'n ongelofelijke vormeloze teringherrie is (zoals dat voorbeeld van die overreden prullenbak van eerder vanavond). Denk dat ik daarom Tame Impala en War on Drugs echt boring as hell vind. Ik geef meteen toe dat ik niet veel nummers van ze ken maar de radioliedjes van ze, ik snap niet wat daar nu aan is.
Ik word ook bloednerveus van Jazz.
Ja jij hebt precies een afkeer van hele gelaagde, traag opbouwende 'minimale' muziek, waar ik juist enorm van houd. Ik moet zeggen dat je het kunt overdrijven (Brothers In Arms van Dire Straits kan ik niet volledig afluisteren door in slaap te vallen, hoewel de titelsong wel in die 'mooie teksten'-categorie valt), maar The War on Drugs doen het heel slim, er is wat te ontdekken, maar als je 7 minuten lang naar de oppervlakte luistert omdat dat je manier van naar muziek luisteren is kan ik mme dat voorstellen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat me tegenstaat in muziek is als het maar doordreutelt, kabbelt of gewoon zo'n ongelofelijke vormeloze teringherrie is (zoals dat voorbeeld van die overreden prullenbak van eerder vanavond). Denk dat ik daarom Tame Impala en War on Drugs echt boring as hell vind. Ik geef meteen toe dat ik niet veel nummers van ze ken maar de radioliedjes van me, ik snap niet wat daar nu aan is.
Wel gelaagd.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit klinkt alsof iemand op zo'n soundboard staat de rammen
Jazz is niet zo mijn ding. Ik heb ontdekt dat blaasinstrumenten niet mijn ding zijn, dat ik meer van de snaarinstrumenten ben.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jazz vind ik ook lang niet alles tof, Brubeck en Davis zijn wel helden en ook Pharaoh Saunders kan ik wel waarderen.
Buiten het racen om een toffe gozer ja, vind hem wel een beetje gekke moves op het circuit uithalen soms, maar tis altijd leuk om iemand een beetje op te zien komen die ook sympathiek is, net als Kubicaquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Lotus Twitter is inderdaad genot. En de Instagram videos van Daniel Ricciardo zijn ook tof. Sowieso is hij een van de tofste, relaxte coureurs.
Als ze slim gebruikt worden kan ik het wel waarderen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jazz is niet zo mijn ding. Ik heb ontdekt dat blaasinstrumenten niet mijn ding zijn, dat ik meer van de snaarinstrumenten ben.
Yup, zo'n gemarket type als Hamilton vind ik afbreuk doen aan de sport. Laat ze lekker racen en naast de baan een beetje heisa maken zonder meteen lopen te gaan janken om alles en niks. Hamilton zal het best goed doen bij de sponsors maar voor de gewone kijker denk ik dat het op den duur een zapmoment gaat worden als hij weet met z'n 'blessed' en 'humbled' en weet ik veel wat aankomt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten het racen om een toffe gozer ja, vind hem wel een beetje gekke moves op het circuit uithalen soms, maar tis altijd leuk om iemand een beetje op te zien komen die ook sympathiek is, net als Kubicatoen
quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Yup, zo'n gemarket type als Hamilton vind ik afbreuk doen aan de sport. Laat ze lekker racen en naast de baan een beetje heisa maken zonder meteen lopen te gaan janken om alles en niks. Hamilton zal het best goed doen bij de sponsors maar voor de gewone kijker denk ik dat het op den duur een zapmoment gaat worden als hij weet met z'n 'blessed' en 'humbled' en weet ik veel wat aankomt.
Hamilton vind ik (al jaren) de meest vervelende coureur in het paddock.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Yup, zo'n gemarket type als Hamilton vind ik afbreuk doen aan de sport. Laat ze lekker racen en naast de baan een beetje heisa maken zonder meteen lopen te gaan janken om alles en niks. Hamilton zal het best goed doen bij de sponsors maar voor de gewone kijker denk ik dat het op den duur een zapmoment gaat worden als hij weet met z'n 'blessed' en 'humbled' en weet ik veel wat aankomt.
Vettel vond ik vooral tijdens zijn 4 wk's reteirritant. Dat vingertje de hele tijd ook. Maar nu vind ik hem wel weer tof.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hamilton vind ik (al jaren) de meest vervelende coureur in het paddock.
Dat helpt ook niet mee, ik mag Vettel ook niet echt maar daar kon ik nog wel mee leven, bij hem was het vooral gewoon de saaiheid die niet meehielp, de persoon Vettel is zeker niet mijn favoriet maar ook niet vervelend.
vingertje was zijn vervelendste eigenschap en ik mag Horner (lees: RB) gewoon niet echt, daarom ook jammer dat Ricci en Max+Sainz voor RB/STR rijden.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vettel vond ik vooral tijdens zijn 4 wk's reteirritant. Dat vingertje de hele tijd ook. Maar nu vind ik hem wel weer tof.
Dat ge-oooohhhh in de muziek tegenwoordigquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier hebben Muis, Slob, Cee en ik een broertje Dotan.
Al vind ik dit wel veel beter te pruimen dan Home, al is het maar omdat dat kansloze bombasme wat minder naar voren komt.
Dat ge ohohohh en vooral met die kutkoortjes die geen flikker toevoegen. Dat klonk op Pet Sounds toch allemaal wel wat beter.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat ge-oooohhhh in de muziek tegenwoordigsamen met het woohoo waar Coldplay patent op heeft.
Alsof de artiest geen tekst kon bedenken.
Die is kut om verschillende redenen.quote:
Was mijn absolute topfavoriet.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:08 schreef Tourniquet het volgende:
Deze had ik toch echt top 3 ingeschat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |