Na 3 minuten heb ik 'm wel gehoord. Riedeltje is leuk. Galm mag af.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wacht eigenlijk nog met spanning op de mening van Cee
3FM-luisteraars hebben vast wel het idee dat het een hit was zoveel dat hij gedraaid isquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gezien de natuur/achtergrond van de lijst (3voor12) ook volledig terecht. Just Like Honey was in 1985 ook geen hit, of Monkey Gone to Heaven in 1989.
Binnenkomer in de top 2000? cool!quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enorme clubhit.
Bovendien MH, gewoon een best aardige plaat in de hitlijsten, binnenkomer in de top 2000.. je doet m hier wel tekort. Ik ben echt geen fan van Tame Impala geweest maar hiermee hebben ze mij toch wel binnen gehaald.
En nog steeds vind ik hun oudere materiaal een slap aftreksel van MGMT.
Heb je Earth 2 al aangezet?quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Na 3 minuten heb ik 'm wel gehoord. Riedeltje is leuk. Galm mag af.
Nee, zal het zometeen doen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je Earth 2 al aangezet?
Eerste plaat wel, bij Lonerism niet echt meer. Sowieso heeft MGMT die hele psych hype aangezwengeld. Goden.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Binnenkomer in de top 2000? cool!
En bovendien werd je het afgelopen half jaar echt dood gegooid met deze track, met name in allerhande verschillende remixes.
Maar Tame Impala een slap aftreksel van MGMT? serieus?![]()
Ja dat vind ik ook het minste stukje.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, zal het zometeen doen.
Slaat de plaat nu over?
Dat dusquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat de radio edit hiervan verboden moet worden.
Van wie is Earth 2?quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook het minste stukje.
Als je dat doet weet je wat galm is
Van Earth.quote:
Yup. Gewoon ergens een fade-out inzetten en afgalmen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen dit kon toch ook in 3 minuten?
quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste plaat wel, bij Lonerism niet echt meer. Sowieso heeft MGMT die hele psych hype aangezwengeld. Goden.
Nee joh gewoon de stekker uit trekken zoals Chris Martin.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Yup. Gewoon ergens een fade-out inzetten en afgalmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |