Bij deze verkoop ik aan de sportieve Fok!ker mijn hartslaghorloge, de TomTom Runner Cardio! Hij komt met een nieuwe polsband (nieuw in de verpakking).
![bdjg9x.png]()
Omdat ik aan het twijfelen ben om een iPod aan te schaffen voor muziek onderweg, wat geld kost, en er nu een nieuwe versie van dit horloge uit is gekomen met ingebouwde muziek, wil kijken of ik iemand anders blij kan maken met dit horloge.
-De sporthorloge is gemakkelijk te bedienen met één knop.
-Met de geïntegreerde hartslagmeter meet je eenvoudig je hartslag via je pols, geen onprettige borstbanden meer!
-Wanneer je QuickGPSfix via je computer of smartphone op het sporthorloge zet, heb je een snellere locatiebepaling. Hierdoor begin je sneller met je work out.
-Het sporthorloge synchroniseert met populaire hardloopsites, sport-apps en TomTom MySports, dit kan ook via de mobiele telefoon via bluetooth.
- De sporthorloge toont geen inkomende oproepen van je smartphone, wat ik heel prettig vind. Als ik aan het hardlopen ben, wil ik dat ook niet.
- Snelle gpsfix
- Regelmatig updates
- De smartphone app werkt heel gemakkelijk
Meer info op:
https://www.tomtom.com/nl(...)gps-watch/white-red/ ![30veux1.png]()
Vraagprijs: ¤150.-
bon aanwezig, aangeschaft op 20-05-2015
hiernaast durf ik te zeggen dat het horloge zo goed als nieuw is, er zijn geen (ook geen kleine) beschadigingen. Na elke run heb ik hem met een droge doek afgedaan, wat niet nodig is, maar omdat ik erg zuinig op spullen ben.[ Bericht 0% gewijzigd door Saninl op 12-12-2015 00:17:38 ]