abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 december 2015 @ 22:20:06 #1
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_158182966
Bij deze verkoop ik aan de sportieve Fok!ker mijn hartslaghorloge, de TomTom Runner Cardio! Hij komt met een nieuwe polsband (nieuw in de verpakking).

Omdat ik aan het twijfelen ben om een iPod aan te schaffen voor muziek onderweg, wat geld kost, en er nu een nieuwe versie van dit horloge uit is gekomen met ingebouwde muziek, wil kijken of ik iemand anders blij kan maken met dit horloge.

-De sporthorloge is gemakkelijk te bedienen met één knop.
-Met de geïntegreerde hartslagmeter meet je eenvoudig je hartslag via je pols, geen onprettige borstbanden meer!
-Wanneer je QuickGPSfix via je computer of smartphone op het sporthorloge zet, heb je een snellere locatiebepaling. Hierdoor begin je sneller met je work out.
-Het sporthorloge synchroniseert met populaire hardloopsites, sport-apps en TomTom MySports, dit kan ook via de mobiele telefoon via bluetooth.
- De sporthorloge toont geen inkomende oproepen van je smartphone, wat ik heel prettig vind. Als ik aan het hardlopen ben, wil ik dat ook niet.
- Snelle gpsfix
- Regelmatig updates
- De smartphone app werkt heel gemakkelijk

Meer info op: https://www.tomtom.com/nl(...)gps-watch/white-red/

Vraagprijs: ¤150.-
bon aanwezig, aangeschaft op 20-05-2015
hiernaast durf ik te zeggen dat het horloge zo goed als nieuw is, er zijn geen (ook geen kleine) beschadigingen. Na elke run heb ik hem met een droge doek afgedaan, wat niet nodig is, maar omdat ik erg zuinig op spullen ben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Saninl op 12-12-2015 00:17:38 ]
  dinsdag 15 december 2015 @ 21:00:32 #2
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_158268320
Kick(er)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 19 december 2015 @ 13:10:12 #3
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_158353873
quote:
4s.gif Op dinsdag 15 december 2015 21:00 schreef Saninl het volgende:
Kick(er)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158374574
Werkt zoiets samen met Runkeeper, of heeft tontom weer een eigenstandig programma hiervoor?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_158375062
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 10:18 schreef Skv het volgende:
Werkt zoiets samen met Runkeeper, of heeft tontom weer een eigenstandig programma hiervoor?
Kan beide:

quote:
Je kunt de activiteiten van je sporthorloge naar de computer overbrengen via TomTom MySports Connect.

[...]

Je kunt je activiteiten ook automatisch naar MapMyFitness, RunKeeper of Strava uploaden en op de computer opslaan in diverse bestandsindelingen.
http://nl.support.tomtom.(...)port-sporthorloge-op

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2015 11:06:55 ]
pi_158375127
Topapparaatje in ieder geval. Ik heb zelf jarenlang een Garmin gehad en deze stopte er afgelopen week plots mee. Gelukkig had ik deze tomtom ooit voor het zwemmen gekocht, en kon ik m nu gebruiken voor het hardlopen. Echt top.
  zondag 27 december 2015 @ 19:07:34 #7
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_158576448
Dank voor bovenstaande reacties.

Het werkt inderdaad prima samen met Runkeeper/Smashrun e.d. Je hoeft hiervoor het horloge niet eens meer aan te sluiten aan een Pc/Macbook, maar dit kan allemaal via je iPhone (of Android etc).

@Ciscus, ik ben er zelf inderdaad ook nog steeds blij mee :) Zwemmen heb ik er nog niet mee gedaan, eigenlijk alleen hardlopen. Echter met de TomTom zijn inderdaad een legio aan opties en verschillende trainingen die kan uitvoeren! ^O^
pi_158589831
Kun je hiermee switchen tussen fietsen en hardlopen?
  maandag 28 december 2015 @ 08:08:17 #9
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_158593411
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 23:53 schreef Ill-Skillz het volgende:
Kun je hiermee switchen tussen fietsen en hardlopen?
Je kan niet de "running" mode kiezen en dan in je workout wisselen voor "cycling". Echter er is een "freestyle" modus die je voor verschillende activiteiten kan gebruiken.

Overigens kan je ook een losse running en cycling activiteit doen (door na het rennen op je horloge die run af te sluiten en een nieuwe activiteit te starten).
Op Runkeeper/TomTom my sports etc zie je uiteindelijk geen verschil in een running / freestyle activiteit. Je ziet gewoon een overzicht van je workout :)

Is dit een antwoord op je vraag?
pi_158601733
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 08:08 schreef Saninl het volgende:

[..]

Je kan niet de "running" mode kiezen en dan in je workout wisselen voor "cycling". Echter er is een "freestyle" modus die je voor verschillende activiteiten kan gebruiken.

Overigens kan je ook een losse running en cycling activiteit doen (door na het rennen op je horloge die run af te sluiten en een nieuwe activiteit te starten).
Op Runkeeper/TomTom my sports etc zie je uiteindelijk geen verschil in een running / freestyle activiteit. Je ziet gewoon een overzicht van je workout :)

Is dit een antwoord op je vraag?

Jep, bedankt. Ik zoek specifiek iets wat onderscheid kan maken tussen verschillende activiteiten en dat ook apart opslaat.

Dit horloge valt daar dus niet onder. Jammer. Suc6 met de verkoop!
  dinsdag 29 december 2015 @ 00:13:50 #11
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_158623150
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 15:06 schreef Ill-Skillz het volgende:

[..]

Jep, bedankt. Ik zoek specifiek iets wat onderscheid kan maken tussen verschillende activiteiten en dat ook apart opslaat.

Dit horloge valt daar dus niet onder. Jammer. Suc6 met de verkoop!
Thnx, jij succes met je zoektocht ;)
  Moderator vrijdag 1 januari 2016 @ 22:28:36 #12
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_158748084
verkocht!
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')