SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier verder !!!Ik zwaai naar dieren.
Goed he !!quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:30 schreef PausNicolaas het volgende:
Je eigen SC volspammen om een nieuwe te openen
Dit is dan ook gewoon een kwaliteits-SC.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:33 schreef HPLC het volgende:
Wel apart dat een nieuwe SC mag bestaan, maar blijkbaar zijn ze allang blij dat er in ONZ wat meer wordt gepost
Idd had ik ook niet verwacht wel gaaf !!!quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:33 schreef HPLC het volgende:
Wel apart dat een nieuwe SC mag bestaan, maar blijkbaar zijn ze allang blij dat er in ONZ wat meer wordt gepost
Proost !!quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik zit rosé te drinken, maar ik probeer het wel langzaam te doen!
Beste Mono,quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit is dan ook gewoon een kwaliteits-SC.
Een andere SC dan de Geerd-SCquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:33 schreef HPLC het volgende:
Zuipt je vriendin mee ?quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:36 schreef Monopoly het volgende:
10 halve liters Pitt in huis. Zo even macaroni maken en daarna zwaar naar de kutkloterij.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:37 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Een andere SC dan de Geerd-SC___!!!
Die zit met een onverwachts verslag wat maandag moet worden ingeleverd op school. Die tettert een halve fles wijn leeg terwijl ze een nacht gaat doorhalen om alles af te krijgenquote:
Niet in meerdere SC's tegelijk posten om zo je postaantal op te krikken en doen alsof je populair bentquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:37 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Een andere SC dan de Geerd-SC___!!!
Zoals jijquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet in meerdere SC's tegelijk posten om zo je postaantal op te krikken en doen alsof je populair bent
Een andere SC dan de Geerd-SCquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet in meerdere SC's tegelijk posten om zo je postaantal op te krikken en doen alsof je populair bent
Nog nooit gedaan eigenlijk nacht doorhalen 48 uur zonder slaap danquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die zit met een onverwachts verslag wat maandag moet worden ingeleverd op school. Die tettert een halve fles wijn leeg terwijl ze een nacht gaat doorhalen om alles af te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |