Waarom? De eerste 2 dingen deed ze wel beter toch?quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:29 schreef Nizno het volgende:
Als Georgia had gewonnen was het ook echt oneerlijk geweest
hahahahahaquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:29 schreef Burner82 het volgende:
Ik mag het eindelijk zeggen; Billy gaat winnen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Nee die had in eerdere momenten al er uit moeten liggen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom? De eerste 2 dingen deed ze wel beter toch?
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahahaWist het sinds afl. 1 alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
http://www.news.com.au/en(...)b736d8ee553dea2db958quote:In a nail-biting finale which saw rival Georgia Barnes win two out of the three challenges, McKay came from four points behind in the final round to perfectly execute a monumental dessert from the UK chef, who was so impressed he hired her on the spot for his famed UK restaurant, The Fat Duck.
euh, het gaat ook om hoe je in de finale gekomen bent. Je niet met druk om kan gaan. Je hele domme fouten hebt gemaakt en jezelf de finale in gemazzeld hebt, zelfs nog in de halve finale.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom? De eerste 2 dingen deed ze wel beter toch?
Ik ookquote:
o nee dat niet. Ik heb ergens tegen de tijd dat Matt de tandarts er uit zou gaan gekeken..quote:
Volgens mij duren de afleveringen ook een uur.... excl reclame. Dus SBS moet er lekker in snoeien..quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:32 schreef ReplaR het volgende:
Wat een geknip zeg. Ik heb van de week de finale op internet bekeken en ze krijgt ook nog een baan aangeboden bij The Fat Duck van Heston.
finale afl van MC Aus duurt toch sowieso langer?quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Volgens mij duren de afleveringen ook een uur.... excl reclame. Dus SBS moet er lekker in snoeien..
Geen ideequote:Op vrijdag 11 december 2015 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
finale afl van MC Aus duurt toch sowieso langer?
Ze moedigde ook Georgia nog aan toen ze weer een inzinking had, volgens mij ook niet gezien.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Volgens mij duren de afleveringen ook een uur.... excl reclame. Dus SBS moet er lekker in snoeien..
Is de Fat Duck niet al een tijdje dicht omdat al zijn gasten ziek waren geworden?quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:32 schreef ReplaR het volgende:
Wat een geknip zeg. Ik heb van de week de finale op internet bekeken en ze krijgt ook nog een baan aangeboden bij The Fat Duck van Heston.
ze hebben Georgia na het morsen de hele tijd niet in beeld gehad. Alleen maar die suikerbol van Billie die de aandacht kreeg.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:34 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ze moedigde ook Georgia nog aan toen ze weer een inzinking had, volgens mij ook niet gezien.
gewoon hier toch, we hebben hem al bijna vol met het knip en plakwerk van SBSquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:34 schreef Burner82 het volgende:
Gaan we hier verder voor Jr? Of nieuw topic?
Van 27 februari tot 12 maart 2009 werd het restaurant gesloten nadat een groep van circa veertig bezoekers een voedselvergiftiging had opgelopen. Het restaurant had eerder al in 2004 een waarschuwing van de voedselinspectie opgelopen na grenswaarden voor listeriaquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is de Fat Duck niet al een tijdje dicht omdat al zijn gasten ziek waren geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |