En in een team trekt ze iedereen naar beneden met haar negativiteit...quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ze kan idd goed koken, als het niet onder grote druk is. En samen met een hulpje zodat die haar mee kan trekken.
Ze kan inderdaad heel aardig koken, is crea en heeft prima smaken, maar dat hadden er meer, en die waren wat stress-bestendigerquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit ja, hoe kan zij daar staan
Heb teveel afleveringen gemist merk ik
Hij is ook een schatje.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:57 schreef houdjemond het volgende:
Georgia wil gewoon even aandacht van George
Dat liet de rest dus niet gebeuren gelukkig.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En in een team trekt ze iedereen naar beneden met haar negativiteit...
normaal hebben ze 3 dagen training voor bellen blazenquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:01 schreef Burner82 het volgende:
Ik snap nu waarom die kok naar het gesticht moest na 3 dagen![]()
ja Billie kan zo bij hem in de keuken werken. Die heeft geen 3 dagen bellenblaastraining nodigquote:
Volgens mij was hij ook blij verrastquote:
En hoeft niet meteen het gesticht in na afloopquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja Billie kan zo bij hem in de keuken werken. Die heeft geen 3 dagen bellenblaastraining nodig
Nee, jij wilt wat anders... Dat is niet kokenquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:05 schreef RedFever007 het volgende:
Ik wil ook wel een keertje, of vaker, voor Billy koken
Niet te vroeg juichen, ze moet nog een paar uur.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En hoeft niet meteen het gesticht in na afloop
Och, hoogstens open inrichting met paar uur therapie per week... Niet catatonisch in een hoekje met je hoofd tegen de muur bonken en proberen onzichtbare gouden bellen te maken..quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:06 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen, ze moet nog een paar uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |