Haha, als ik met iemand eet, doe ik het ook aan de eettafel maar ben toch altijd alleenquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
wij hebben sinds de bank er uit is weer gewoon een EETTAFEL in gebruik
Hier gaat het te vaak te makkelijk omdat lief liever lui dan moe is.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:35 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha, als ik met iemand eet, doe ik het ook aan de eettafel maar ben toch altijd alleen
Heston heeft vaker dingen waar je enorm van twijfelt maar wat heerlijk schijnt te smaken.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:36 schreef Xaryna het volgende:
Het ziet er prachtig uit maar als hij zo opsomt wat het allemaal is, klinkt het niet lekker.
Het maken en opmaken is spannend... afkoelen en opstijven niet zo...quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:39 schreef Nizno het volgende:
ow jee, 5 uur proppen in 60min uitzending (of minder want ik heb de reclame wel erg netjes gerekend)
5 uur in 30 a 40 minuten of nog minder he, de beoordeling en het feestje willen ze vast ook wel uitzenden.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:39 schreef Nizno het volgende:
ow jee, 5 uur proppen in 60min uitzending (of minder want ik heb de reclame wel erg netjes gerekend)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |