abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158183737
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 22:43 schreef Igen het volgende:

[..]

Duitsland is een rechtsstaat dus de procedure moet correct worden gevolgd. Wie weet worden ze daarbij wel afgewezen en dan inderdaad uitgezet.
Dus bij de grens vaststellen dat ze illegaal zijn en er niet in laten.
Moet wel de grenscontrole weer ingevoerd worden.
  vrijdag 11 december 2015 @ 22:47:43 #77
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_158183782
Gek hé? Dit ga je nou eenmaal krijgen wanneer je geen gehoor geeft aan je eigen volk. Mensen zijn het zat om hun land verpest zien te worden door een politiek-correct zooitje.
Fade to Black
pi_158183950
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 22:47 schreef Achterhoker het volgende:
Gek hé? Dit ga je nou eenmaal krijgen wanneer je geen gehoor geeft aan je eigen volk. Mensen zijn het zat om hun land verpest zien te worden door een politiek-correct zooitje.
Inderdaad. Helaas gaan mensen het recht in eigen handen nemen. Belangrijkste oorzaak is echter de overheid die ernstig nalatig is.
pi_158184004
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 22:46 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dus bij de grens vaststellen dat ze illegaal zijn en er niet in laten.
Moet wel de grenscontrole weer ingevoerd worden.
Dat is wat de CSU wil ja. Grote kampen bij de grensovergangen om de mensen direct bij de grens op te vangen tot hun aanvraag de hele procedure door is.
pi_158184230
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 22:55 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat is wat de CSU wil ja. Grote kampen bij de grensovergangen om de mensen direct bij de grens op te vangen tot hun aanvraag de hele procedure door is.
Nee, gelijk wegsturen. Ze zijn door vele veilige landen gekomen en hebben niets in Duitsland te zoeken. Dus gewoon wegsturen bij de grensovergang.
pi_158185633
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Nee, gelijk wegsturen. Ze zijn door vele veilige landen gekomen en hebben niets in Duitsland te zoeken. Dus gewoon wegsturen bij de grensovergang.
Volgens mij begrijp je niet helemaal wat een rechtsstaat is.
pi_158185644
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:47 schreef Igen het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp je niet helemaal wat een rechtsstaat is.
Volgens mij begrijp jij niet wat grenzen zijn.
pi_158185713
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:48 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp jij niet wat grenzen zijn.
Jawel hoor.
Stel dat jouw paspoort op vakantie gejat is en je staat bij ons aan de grens, moeten we dan ook zeggen: "Sorry Jan, je komt uit/via een veilig land en hebt geen papieren, dóéi!" :?
pi_158185844
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 22:47 schreef Achterhoker het volgende:
80 miljoen inwoners. 30 man vallen bus aan. "De mensen zijn het zat!" :D
pi_158186037
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:49 schreef Igen het volgende:

[..]

Jawel hoor.
Stel dat jouw paspoort op vakantie gejat is en je staat bij ons aan de grens, moeten we dan ook zeggen: "Sorry Jan, je komt uit/via een veilig land en hebt geen papieren, dóéi!" :?
Totaal onvergelijkbaar. Via een ambassade krijg je dan een nooddocument.
Stel dat ik zonder visum naar Przemysl reis en Wit-Rusland probeer binnen te komen zonder visum. Ik word dan gewoon terug naar Polen gestuurd.
  zaterdag 12 december 2015 @ 00:02:53 #86
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_158186074
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:54 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Alsof het alleen die 30 zijn die het zat zijn. Dus jij bent hier net het probleem door te beweren dat je het pas zat bent wanneer je dit soort acties uit gaat halen. Er zijn ook nog 'gematigde' mensen die het zat zijn.
Fade to Black
pi_158186075
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:54 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Inderdaad. Mensen zij het zat. Jouw getrol lijkt mij niet gepast momenteel.
pi_158186149
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 00:02 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Inderdaad. Mensen zij het zat. Jouw getrol lijkt mij niet gepast momenteel.
Ik som 2 feiten op. Heeft niks met trollen te maken. Je wil altijd wel graag mensen die het niet met je eens zijn zo wegzetten. Dat is jammer.
pi_158186270
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 00:05 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik som 2 feiten op. Heeft niks met trollen te maken. Je wil altijd wel graag mensen die het niet met je eens zijn zo wegzetten. Dat is jammer.
Je gebruikt argumenten alsof het hele lieve mensen zijn, maar we hebben het hier over een invasie. Daar is de rechtstaat niet op van toepassing.
pi_158186308
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 16:57 schreef luxerobots het volgende:
Natuurlijk een slechte zaak, zeer belachelijk.

Maarja het valt natuurlijk wel te verwachten dat als je meer dan een miljoen 'vluchtelingen' in Duitsland stopt de wat minder intellectueel begaafde Duitser agressief kan worden.
Wat doet de intellectueel begaafde Duitser dan in dit geval?
pi_158186322
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 00:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Totaal onvergelijkbaar. Via een ambassade krijg je dan een nooddocument.
Ik zie het.

Stel je bent een dagje naar Keulen en je raakt je identiteitskaart kwijt.

Dan moet je dus eerst naar de politie om een proces-verbaal te laten opmaken, dan moet je naar Berlijn om een noodpaspoort aan te vragen (uiteraard alleen geopend op werkdagen), dan moet je een paar dagen wachten voor het document met spoed uit Nederland is ingevlogen, en dan pas kun je terug naar Nederland.

Wel een gedoe zeg.
quote:
Stel dat ik zonder visum naar Przemysl reis en Wit-Rusland probeer binnen te komen zonder visum. Ik word dan gewoon terug naar Polen gestuurd.
Jij weer met je Wit-Rusland hoor. :') Wat doe je hier eigenlijk nog?
pi_158186330
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 00:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Je gebruikt argumenten alsof het hele lieve mensen zijn, maar we hebben het hier over een invasie. Daar is de rechtstaat niet op van toepassing.
Ik heb het niet over die "lieve mensen" gehad. Alleen of een heel land het zat is ja of nee. Je lijkt een beetje door te slaan met je fanatisme volgens mij. Chill, het is weekend :)
pi_158186368
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 00:11 schreef Igen het volgende:

[..]

Ik zie het.

Stel je bent een dagje naar Keulen en je raakt je identiteitskaart kwijt.

Dan moet je dus eerst naar de politie om een proces-verbaal te laten opmaken, dan moet je naar Berlijn om een noodpaspoort aan te vragen (uiteraard alleen geopend op werkdagen), dan moet je een paar dagen wachten voor het document met spoed uit Nederland is ingevlogen, en dan pas kun je terug naar Nederland.

Wel een gedoe zeg.

[..]

Jij weer met je Wit-Rusland hoor. :') Wat doe je hier eigenlijk nog?
Weer een onzinnig verhaal. Het is Schengen. Als Schengen is opgezegd dan moet je noodpapieren regelen. Dat kan heel snel. Heeft niets met het verhaal over illegalen te maken, die gewoon weggestuurd moeten worden. Net zoals ik illegaal zou zijn als ik zonder visum Wit-Rusland binnen ga.
pi_158186384
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 00:11 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik heb het niet over die "lieve mensen" gehad. Alleen of een heel land het zat is ja of nee. Je lijkt een beetje door te slaan met je fanatisme volgens mij. Chill, het is weekend :)
Het gewone volk is het zat, meer dan zat.
pi_158186416
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 00:12 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Nou, oke, succes met je tirades verder ik ga lekker de deur uit, me lekker mengen onder het gewone volk en iets met bier :W
pi_158186469
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 00:12 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Het gewone volk vindt het wel prima, meer dan prima.
pi_158186523
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 00:15 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Het gewone volk vindt het wel prima, meer dan prima.
Daarom is de PVV zo groot. Daarom wint het Front National.
pi_158186536
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 00:18 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

En daarom heeft Trump een meerderheid in Amerika.
pi_158186575
quote:

[..]

Weer een onzinnig verhaal. Het is Schengen.
Jij wil toch de grenzen dicht?
quote:
Als Schengen is opgezegd dan moet je noodpapieren regelen. Dat kan heel snel.
Als je in het buitenland zit dan duurt dat meerdere werkdagen.
quote:
Heeft niets met het verhaal over illegalen te maken, die gewoon weggestuurd moeten worden. Net zoals ik illegaal zou zijn als ik zonder visum Wit-Rusland binnen ga.
Het punt is dat er een mogelijkheid moet zijn om een aanvraag te doen en evt. in beroep te gaan. Waar dat precies is, is een tweede.

Ik wil wel meegaan met jouw idee van de ambassade. Eigenlijk zou de Nederlandse ambassade in Damascus gelijk ter plekke noodpapieren moeten verstrekken voor Syriërs die naar Nederland willen komen. Ze zitten daar in een land met oorlog, dus op dat moment zijn het nog échte vluchtelingen. En die kunnen dan gelijk rechtstreeks en veilig met het vliegtuig deze kant op komen, met hun vrouw en kinderen en al. Veel beter dan dat de oudste zoon o.i.d. met een gammel bootje de oversteek moet wagen. :s)
pi_158186585
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 00:18 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

In je dromen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')