Is er niet ergens een communistische krakerschick die jou wel ziet zitten?quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:12 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik blijf zelf ook maagd mijn hele leven, maar goed, dat is iets waar ik vrede mee heb, volgens de paus kom je dan immers bij Petrus aan de hemelpoort en daar is het goed toeven.
Universiteit.. Daar ga je de mist in man... Zie je die poesjes daar? Ik neuk ze terwijl jij met je neus in de boeken zit te denken. Beetje leren, leren niks veranderd... Ik doe gewoon mijn ding man, ik doe waar jij van droomt een beetje neuken. Je woont in een huis waar ik de muur gespoten heb, en heb de bruiden van andere zwaar geneukt maar nooit liefgehad. Geen tijd voor op mijn zolderkamer te zitten, want ik leef vandaag en de tijd blijft tikken.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:34 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik voldoende hobbies heb? Ik ben niet zo'n manga- of game nerd. Ik sport, maak muziek en ben graag buiten. Studeer/werk aan de universiteit. Toch niet zo gek? Maar die vrouwen keuren mij al bij voorbaat af op een enkel aspect.
Zeg het ze, casanova van mequote:Op zaterdag 12 december 2015 12:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Universiteit.. Daar ga je de mist in man... Zie je die poesjes daar? Ik neuk ze terwijl jij met je neus in de boeken zit te denken. Beetje leren, leren niks veranderd... Ik doe gewoon mijn ding man, ik doe waar jij van droomt een beetje neuken. Je woont in een huis waar ik de muur gespoten heb, en heb de bruiden van andere zwaar geneukt maar nooit liefgehad. Geen tijd voor op mijn zolderkamer te zitten, want ik leef vandaag en de tijd blijft tikken.
Was jij niet homo?quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Universiteit.. Daar ga je de mist in man... Zie je die poesjes daar? Ik neuk ze terwijl jij met je neus in de boeken zit te denken. Beetje leren, leren niks veranderd... Ik doe gewoon mijn ding man, ik doe waar jij van droomt een beetje neuken. Je woont in een huis waar ik de muur gespoten heb, en heb de bruiden van andere zwaar geneukt maar nooit liefgehad. Geen tijd voor op mijn zolderkamer te zitten, want ik leef vandaag en de tijd blijft tikken.
Dat wordt wel gesuggereerd, en tegen zulke aantijgingen kan ik weinig beginnen want ik kan mijn hetero-identiteit niet uit mijn keelpijp rijten, en dan een pic maken en het doorslaggevende bewijs geven. Naar eigen zeggen ben ik hetero, wat andere ervan maken, tja moeten ze zelf weten als zij willen dat ik homo ben, dan laat ik ze maar.quote:
Meld je lekker aan op https://www.christianmingle.com/ , er zijn maar weinig vrouwen die een maagd sexueel aantrekkelijk vinden.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:45 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Een maagd is inderdaad ideaal. Ze zouden een rood hoofd moeten krijgen bij het invullen van die vragen als ze niet meer maagd zijn. Dan beseffen ze wat voor een viezeriken het zijn. Ze zouden zelfs een rood hoofd moeten krijgen als ik ze knuffel of per ongeluk aanraak. Onschuldig en niet onverschillig moeten ze zijn. Een rood hoofd is daar een prima indicatie voor.
Je zou bijna denken dat het aan hen ligt...quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:44 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Het is trouwens wel altijd het zelfde liedje met die gefrustreerde maagden hier. Het lijkt onderhand wel een virus.
Allemaal 25 jaar, vol zelfmedelijden, waardeoordelen en eisenpakketten van hier tot Tokyo en als je ze dan vraagt wat ze zelf te bieden hebben is het "Ja, ik heb aan de universiteit gestudeerd."![]()
Het is vooral de (male) entitlement die het erg smerig maakt allemaal.quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:44 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Het is trouwens wel altijd het zelfde liedje met die gefrustreerde maagden hier. Het lijkt onderhand wel een virus.
Allemaal 25 jaar, vol zelfmedelijden, waardeoordelen en eisenpakketten van hier tot Tokyo en als je ze dan vraagt wat ze zelf te bieden hebben is het "Ja, ik heb aan de universiteit gestudeerd."![]()
Hahahahaquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:39 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Het is meer een ere kwestie. Ik kan niet begrijpen dat iemand die aan mijn eisen voldoet mij niet mag om zoiets lulligs.
[..]
Hoewel ik een bepaalde drang voel en hetero ben, hoef ik zulke vrouwen niet nadat ik zie hoe ze denken over maagden. Ik heb andere dingen in mijn leven waar ik op probeer te concentreren en waar ik het druk genoeg mee heb. Maar waarom gaan die vrouwen mij afkeuren omwille van zo'n klein aspect? Ik stel blijkbaar niks voor in hun ogen en dat stoort me. Ze kijken niet verder dan dat. We kunnen het toch ook hebben over studie, werk, hobbies e.d.?
Aanvankelijk wist ik onderstaande niet en dus durfde ik amper te reageren op jou omdat jij een aversie hebt tegen maagden. Maar als we het breder gaan bekijken, zie ik hoe het zit:
[..]
Daar waar ik me in eerste instantie schaamde als maagd, hoef ik me nergens voor te schamen. Ik sta veel hoger op de trede dan jij en telkens als ik in de spiegel kijk, zie ik een onoverwinnelijke en barmhartige leider. Maar door die vrouwen op OkCupid en door vrouwen hier op Fok! lijkt het alsof ik niks voorstel. En dat om zo'n lullig aspect.
[..]
Niets te bieden? Jij dacht dat ik ook maar iets te bieden moet hebben aan een mbo'er die stelt dat maagden inferieur zijn tov niet-maagden!? Wat een grap.
Ligt het ook.quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:47 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het aan hen ligt...
Ik ken een meisje van de PCI uit Italie dus die later bij de Zapatistas is gaan werken. Maar de laatste keer dat ik in Mexico was kon ik haar niet vinden en de mensen in het dorp zeiden dat ze vertrokken was. Haar moeder in Italie weet ook niet meer waar ze is.quote:Op zaterdag 12 december 2015 10:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Is er niet ergens een communistische krakerschick die jou wel ziet zitten?
Vreselijk inderdaad.quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:50 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Het is vooral de (male) entitlement die het erg smerig maakt allemaal.
De grap is dan ook nog dat de meisjes die ze zoeken dat ook hebben gedaanquote:Op zaterdag 12 december 2015 12:44 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Die zal wel ergens door de wormen opgegeten wordenquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:29 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ken een meisje van de PCI uit Italie dus die later bij de Zapatistas is gaan werken. Maar de laatste keer dat ik in Mexico was kon ik haar niet vinden en de mensen in het dorp zeiden dat ze vertrokken was. Haar moeder in Italie weet ook niet meer waar ze is.![]()
Ik kan me wel voorstellen dat als je een moeilijke studie heb gedaan je niet zit te wachten op een meisje die hbo communicatie heeft gedaan, al hoewel TS wel erg extreem is in zijn eisen. En ik denk dat figuren als TS wel wat te bieden hebben, namelijk het interessante PHD-onderzoek wat ze doen. Sommige meisjes kunnen dat echt wel boeiend vinden, alleen is hij nooit zo'n meisje tegen gekomen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:44 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Waarom zou je dan niet gelukkig kunnen worden met een meisje dat hbo communicatie heeft gedaan? Is dat dan te min?quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:39 schreef 91735 het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat als je een moeilijke studie heb gedaan je niet zit te wachten op een meisje die hbo communicatie heeft gedaan, al hoewel TS wel erg extreem is in zijn eisen. En ik denk dat figuren als TS wel wat te bieden hebben, namelijk het interessante PHD-onderzoek wat ze doen. Sommige meisjes kunnen dat echt wel boeiend vinden, alleen is hij nooit zo'n meisje tegen gekomen.
Je hebt zelf dus ook gewoon een vrij duidelijke voorkeur?quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:26 schreef Zeikbeer het volgende:
In terms of sex, how experienced would your ideal mate be (with people other than you)?
Ik: Innocent (virgin)
Het gaat er ook niet om dat een PhD-onderzoek niet boeiend zou zijn, maar om dat flinke eisenpakket van waar meisje aan zou moeten voldoen VS. 'ik heb gestudeerd en dat moet maar genoeg voor je zijn'.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:39 schreef 91735 het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat als je een moeilijke studie heb gedaan je niet zit te wachten op een meisje die hbo communicatie heeft gedaan, al hoewel TS wel erg extreem is in zijn eisen. En ik denk dat figuren als TS wel wat te bieden hebben, namelijk het interessante PHD-onderzoek wat ze doen. Sommige meisjes kunnen dat echt wel boeiend vinden, alleen is hij nooit zo'n meisje tegen gekomen.
Is me te min. Als het nou een hbo opleiding was met inhoud. Maar ik heb ooit eens een thesis hbo media studies gelezen en degene schreef dit in opdracht van een radiostation. De thesis was een aaneenrijging hoe geweldig en vooruitstrevend het radiostation wel niet was en hoe het met haar naïeve en simpele kijk erop nog beter kon worden. Ik vond het om te huilen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waarom zou je dan niet gelukkig kunnen worden met een meisje dat hbo communicatie heeft gedaan? Is dat dan te min?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |