Klopt gezien mijn leeftijd, daarom probeer ik de focus te verleggen. Vroeger kreeg ik eerder een stijve van een vrouw, nu krijg ik eerder een stijve van het lezen over research methodology/methods.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Richt je daar maar op dan want seks zit er niet in. Niet zonder te betalen ervoor.
Dat jij vrouwen afkeurt op een enkel aspect vergeet je wel erg snel..quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:05 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Jij denkt hetzelfde als die vrouwen die mij ook afkeuren op basis van een enkel aspect. Hallo, er zijn nog andere dingen in het leven!?
Dan zou ik gewoon daar op rukken als ik jou was. Een boek zeurt niet en verwacht ook geen cadeautjes en galant gedrag.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:10 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Klopt gezien mijn leeftijd, daarom probeer ik de focus te verleggen. Vroeger kreeg ik eerder een stijve van een vrouw, nu krijg ik eerder een stijve van het lezen over research methodology/methods.
Het aspect waar ik ze op afkeur is veel groter/breder/uitgebreider etc. dan het aspect waar ik op afgekeurd word. Ik word alleen op mijn maagdelijkheid afgekeurd. Op het niet hebben van seks dus. Ik word dus afgekeurd op iets dat er helemaal niet is en niet is gebeurd. Op niets dus. Het aspect waar ik ze op afkeur bestaat uit groepseks, of ze biseksuele ervaring hebben, waar ze seks hebben, hoe ze iemand verleiden etc. Kortom hetgeen waar ik hun op afkeur, is meer omvattend dan waar ik op word afgekeurd.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat jij vrouwen afkeurt op een enkel aspect vergeet je wel erg snel..
Het wil er maar niet in bij je dat je eigen gehamer op een maagd misschien een grotere invloed heeft dan dat jij maagd bent zelf.
En natuurlijk het feit dat je niets durft te zeggen, dat terwijl je zelf zegt dat een paar vrouwen jouw wel hebben aangesproken. Die durfde dus en voorbij jouw maagdelijkheid te kijken en voorbij je vraag om een maagd en oordeel over niet maagden.
Jij was het die niet durfde, jij wil niemand aanspreken, dat ligt allemaal bij jou en niet bij een ander.
Precies, ik houd van wetenschap en niet van vrouwen. Ik houd van regelmaat, niet van labiele toestanden.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon daar op rukken als ik jou was. Een boek zeurt niet en verwacht ook geen cadeautjes en galant gedrag.
Je weet helemaal niet of je daarop afgekeurd wordt,je praat namelijk niet met ze.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:30 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Het aspect waar ik ze op afkeur is veel groter/breder/uitgebreider etc. dan het aspect waar ik op afgekeurd word. Ik word alleen op mijn maagdelijkheid afgekeurd. Op het niet hebben van seks dus. Ik word dus afgekeurd op iets dat er helemaal niet is en niet is gebeurd. Op niets dus. Het aspect waar ik ze op afkeur bestaat uit groepseks, of ze biseksuele ervaring hebben, waar ze seks hebben, hoe ze iemand verleiden etc. Kortom hetgeen waar ik hun op afkeur, is meer omvattend dan waar ik op word afgekeurd.
Nooit.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:41 schreef Woestijnvos het volgende:
Laat je dan ontmaagden door een hoer.
Omdat alles wat geen maagd is (of gewoon durft te leven) al afschuwelijk is voor hem, laat staan hoerenquote:
Bepaal zelf wel of dit oppervlakkig is. Alleen universitair opgeleide, licht getinte brunettes met donkerkleurige ogen zijn welkom. Voor minder komt de zon niet op.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:06 schreef MiepGirl het volgende:
Volgens mij ben jij de enige die zich hieraan stoort, zij hebben misschien andere voorkeuren, maar hey, ik val ook op blauwe ogen maar ik zal echt niet iemand afwijzen omdat hij toevallig bruine ogen heeft.
Super oppervlakkig dit.
Zegt de perverseling: SEX / Pet playquote:
Dan moet je ook niet gaan klagen dat je niemand kan krijgenquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:34 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Precies, ik houd van wetenschap en niet van vrouwen. Ik houd van regelmaat, niet van labiele toestanden.
Het is meer een ere kwestie. Ik kan niet begrijpen dat iemand die aan mijn eisen voldoet mij niet mag om zoiets lulligs.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:11 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet gaan klagen dat je niemand kan krijgen
Hoewel ik een bepaalde drang voel en hetero ben, hoef ik zulke vrouwen niet nadat ik zie hoe ze denken over maagden. Ik heb andere dingen in mijn leven waar ik op probeer te concentreren en waar ik het druk genoeg mee heb. Maar waarom gaan die vrouwen mij afkeuren omwille van zo'n klein aspect? Ik stel blijkbaar niks voor in hun ogen en dat stoort me. Ze kijken niet verder dan dat. We kunnen het toch ook hebben over studie, werk, hobbies e.d.?quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:11 schreef Koettie het volgende:
Ik snap je probleem niet. Jij sluit heb uit, zij jou. Klaar, is toch geen match mogelijk, ook niet van jouw kant.
Ik hoef ook geen maagd. Als ik iemand tegenkom en super leuk vind oké, mogelijk. Maar als ik dan toch al via internet zoek kan ik daar al op filteren want heel erg liever niet.
Daar waar ik me in eerste instantie schaamde als maagd, hoef ik me nergens voor te schamen. Ik sta veel hoger op de trede dan jij en telkens als ik in de spiegel kijk, zie ik een onoverwinnelijke en barmhartige leider. Maar door die vrouwen op OkCupid en door vrouwen hier op Fok! lijkt het alsof ik niks voorstel. En dat om zo'n lullig aspect.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:13 schreef Koettie het volgende:
Ik zit op mijn 23ste tussen de 17 jarige op Mbo. Raad het erg af. Puberaal en irritant, stof Is makkelijk en het Is een basisschool idee
Niets te bieden? Jij dacht dat ik ook maar iets te bieden moet hebben aan een mbo'er die stelt dat maagden inferieur zijn tov niet-maagden!? Wat een grap.quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:21 schreef Villas__Rubin het volgende:
Als je op je 25e nog maagd ben, mag je geen eens eisen meer hebben, aangezien je dan zelf ook bewezen niets te bieden hebt. Je moet blij zijn als je dan überhaupt nog iets te neuken kunt krijgen met een kloppend hart.
Sorryquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:39 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Het is meer een ere kwestie. Ik kan niet begrijpen dat iemand die aan mijn eisen voldoet mij niet mag om zoiets lulligs.
[..]
Hoewel ik een bepaalde drang voel en hetero ben, hoef ik zulke vrouwen niet nadat ik zie hoe ze denken over maagden. Ik heb andere dingen in mijn leven waar ik op probeer te concentreren en waar ik het druk genoeg mee heb. Maar waarom gaan die vrouwen mij afkeuren omwille van zo'n klein aspect? Ik stel blijkbaar niks voor in hun ogen en dat stoort me. Ze kijken niet verder dan dat. We kunnen het toch ook hebben over studie, werk, hobbies e.d.?
Aanvankelijk wist ik onderstaande niet en dus durfde ik amper te reageren op jou omdat jij een aversie hebt tegen maagden. Maar als we het breder gaan bekijken, zie ik hoe het zit:
[..]
Daar waar ik me in eerste instantie schaamde als maagd, hoef ik me nergens voor te schamen. Ik sta veel hoger op de trede dan jij en telkens als ik in de spiegel kijk, zie ik een onoverwinnelijke en barmhartige leider. Maar door die vrouwen op OkCupid en door vrouwen hier op Fok! lijkt het alsof ik niks voorstel. En dat om zo'n lullig aspect.
[..]
Niets te bieden? Jij dacht dat ik ook maar iets te bieden moet hebben aan een mbo'er die stelt dat maagden inferieur zijn tov niet-maagden!? Wat een grap.
Inderdaad. Weg uit mijn topic. Ik wil alleen reacties van vrouwen die universitair opgeleid zijn (minus MBA en andere business ongein), donkerkleurige ogen hebben, bmi tussen de 20 en 23, lichtgetint, geen piercings en tattoos, niet roken en drinken. Indien MSc/MA/PhD in buitenland gehaald, dan wel aan een universiteit (grand école in FR) die in de internationale ranking in de top 500 staat. Hoe hoger, hoe beter. Ik studeer notabene aan twee uni's die in de top 100/200 van globale uni rankings staan en in bepaalde subject rankings in de top 10/20.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:41 schreef Koettie het volgende:
[..]
SorryHogere treden? Dat maakt jij ervan hoor. Ik kijk helemaal niet neer op maagden, dat verzin je er compleet omheen. Ik wil er gewoon geen relatie/date mee. Net als jij geen MBO'ers wil daten, je goed recht toch?
Je hebt echt niet door dat elke vrouw met meer dan 2 hersencellen hard wegrent als ze dit soort meningen van jou alleen al vermoed?quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:39 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Het is meer een ere kwestie. Ik kan niet begrijpen dat iemand die aan mijn eisen voldoet mij niet mag om zoiets lulligs.
[..]
Hoewel ik een bepaalde drang voel en hetero ben, hoef ik zulke vrouwen niet nadat ik zie hoe ze denken over maagden. Ik heb andere dingen in mijn leven waar ik op probeer te concentreren en waar ik het druk genoeg mee heb. Maar waarom gaan die vrouwen mij afkeuren omwille van zo'n klein aspect? Ik stel blijkbaar niks voor in hun ogen en dat stoort me. Ze kijken niet verder dan dat. We kunnen het toch ook hebben over studie, werk, hobbies e.d.?
Aanvankelijk wist ik onderstaande niet en dus durfde ik amper te reageren op jou omdat jij een aversie hebt tegen maagden. Maar als we het breder gaan bekijken, zie ik hoe het zit:
[..]
Daar waar ik me in eerste instantie schaamde als maagd, hoef ik me nergens voor te schamen. Ik sta veel hoger op de trede dan jij en telkens als ik in de spiegel kijk, zie ik een onoverwinnelijke en barmhartige leider. Maar door die vrouwen op OkCupid en door vrouwen hier op Fok! lijkt het alsof ik niks voorstel. En dat om zo'n lullig aspect.
[..]
Niets te bieden? Jij dacht dat ik ook maar iets te bieden moet hebben aan een mbo'er die stelt dat maagden inferieur zijn tov niet-maagden!? Wat een grap.
Dat ze op grond van vragen mij afkeuren is al walgelijk, maar op basis van vermoedens? Die mogelijk niet eens gegrond zijn? Afgrijselijk. Ik hoop dat vrouwen niet zo wispelturig zijn en niet hun vermoedens laten prevaleren.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Je hebt echt niet door dat elke vrouw met meer dan 2 hersencellen hard wegrent als ze dit soort meningen van jou alleen al vermoed?
Hou op met vrouwen de schuld geven, kijk eens kritisch naar jezelf, je komt echt niet goed over.
Je moet hoe je over komt aanpassen, of hoe je bent, jij weet welke van de 2 het is.
Dude, we leven niet in het kalifaat ofzoquote:Op vrijdag 11 december 2015 15:45 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Een maagd is inderdaad ideaal. Ze zouden een rood hoofd moeten krijgen bij het invullen van die vragen als ze niet meer maagd zijn. Dan beseffen ze wat voor een viezeriken het zijn. Ze zouden zelfs een rood hoofd moeten krijgen als ik ze knuffel of per ongeluk aanraak. Onschuldig en niet onverschillig moeten ze zijn. Een rood hoofd is daar een prima indicatie voor.
Dat is toch normaal bij het daten dat één van de partijen vindt dat het niet matcht en dat het dan afgelopen is. Je doet nu net alsof iemand niet het recht heeft om niet met je verder te daten, omdat diegene toevallig voldoet aan jouw beeld.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:39 schreef Zeikbeer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |