Wel een soort waarheid.quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:21 schreef Villas__Rubin het volgende:
Als je op je 25e nog maagd ben, mag je geen eens eisen meer hebben, aangezien je dan zelf ook bewezen niets te bieden hebt. Je moet blij zijn als je dan überhaupt nog iets te neuken kunt krijgen met een kloppend hart.
En dit is poëzie.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:16 schreef Villas__Rubin het volgende:
Eén maagd in de herfst maakt nog geen zwaluw.
Deze gedachte kwam ook in mij op toen hij op mij reageerde dat ie geen vrouwen uit de kroeg wil, want die drinken alcohol en daar word je sneller oud vanquote:Op vrijdag 11 december 2015 17:56 schreef Seam het volgende:
TS is een troll hoop ik btw, anders is dit heel erg triest.
Oke topic gelezen en overduidelijke troll inderdaad.
Sneuer heb ik het zelden gelezenquote:Op vrijdag 11 december 2015 16:32 schreef Zeikbeer het volgende:
Als ik ooit een dochter krijg die in een café rondhangt, onteigen ik haar per direct.
Zet 'm op een tegeltjequote:Op vrijdag 11 december 2015 16:16 schreef Villas__Rubin het volgende:
Eén maagd in de herfst maakt nog geen zwaluw.
Dit dus.quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:13 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Wat mij betreft is er niks mis mee als iemand op z'n 25e nog maagd is en geen reden om die persoon af te wijzen.
Als je een 25-jarige maagd bent die ook nog eens allerlei waardeoordelen heeft over mensen (vrouwen) die wél op een gemiddelde leeftijd voor het eerst seks hadden is het wel weer een ander verhaal
Na 3 vrouwen weet je toch wel wat je aan doen bent of watquote:Op vrijdag 11 december 2015 16:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Vrouwen willen een man met een "normaal" seksverleden. Niet teveel geneukt en maar ook zeker niet te weinig. Als je 20-30 en nog maagd bent zou ik gewoon zeggen dat je 3 verschillende vrouwen hebt gehad. Dat is heel redelijk maar ook niet bepaald ervaren dus als je er niet veel van bakt in bed is het toch nog enigzins te verklaren voor haar.
TS kan beter gaan zoeken in gereformeerde kringen. Nette meisjes met weinig tot geen ervaring.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:32 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Maar daar zitten sowieso geen onschuldige vrouwen, alleen maar van die drankorgels. Als ik ooit een dochter krijg die in een café rondhangt, onteigen ik haar per direct. Dit geldt overigens ook voor het verkeerd invullen van die OkCupid vragen, maar dat is moeilijker te checken. Van drank worden ze versneld oud en dat is niet wat ik wil.
Eens met jouw strekking.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:22 schreef leeell het volgende:
Ongelofelijk wat een enge mensen hier zitten zeg. Man man man, mensen afkeuren omdat ze uitgaan, mensen afkeuren omdat ze geen maagd zijn. Allemaal van die vooroordelen spuien
Zeggen dat leuke, aardige dames niet bestaan
Gefrustreerde zoldermaagden.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:32 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Maar daar zitten sowieso geen onschuldige vrouwen, alleen maar van die drankorgels. Als ik ooit een dochter krijg die in een café rondhangt, onteigen ik haar per direct. Dit geldt overigens ook voor het verkeerd invullen van die OkCupid vragen, maar dat is moeilijker te checken. Van drank worden ze versneld oud en dat is niet wat ik wil.
goed topic dit.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:45 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Een maagd is inderdaad ideaal. Ze zouden een rood hoofd moeten krijgen bij het invullen van die vragen als ze niet meer maagd zijn. Dan beseffen ze wat voor een viezeriken het zijn. Ze zouden zelfs een rood hoofd moeten krijgen als ik ze knuffel of per ongeluk aanraak. Onschuldig en niet onverschillig moeten ze zijn. Een rood hoofd is daar een prima indicatie voor.
Ik doe ze allebei met hetzelfde gemak.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:18 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb zelf liever een maagd dan een sletje.
oh, wat doe je voor onderzoek?quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:56 schreef Zeikbeer het volgende:
Topic kan dicht. Ik heb zojuist weer gerukt, dus de drang naar vrouwen is weg. Ik kan weer onverhinderd verder werken aan mijn PhD thesis, want dat is namelijk waarvoor ik leef.
Er zijn genoeg mannen die het volmonds eens zijn met je tweede stelling hoor.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nee en als je veel geneukt hebt ben je een viezerik en playerAls je weinig neukt ben je geen vent en heb je geen ervaring genoeg en ben je maagd...
Vrouwen van tegenwoordig
Jij denkt hetzelfde als die vrouwen die mij ook afkeuren op basis van een enkel aspect. Hallo, er zijn nog andere dingen in het leven!?quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:21 schreef Villas__Rubin het volgende:
Als je op je 25e nog maagd ben, mag je geen eens eisen meer hebben, aangezien je dan zelf ook bewezen niets te bieden hebt. Je moet blij zijn als je dan überhaupt nog iets te neuken kunt krijgen met een kloppend hart.
Gelukkig ben je nog ergens succesvol in.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:56 schreef Zeikbeer het volgende:
Topic kan dicht. Ik heb zojuist weer gerukt, dus de drang naar vrouwen is weg. Ik kan weer onverhinderd verder werken aan mijn PhD thesis, want dat is namelijk waarvoor ik leef.
Die mannen hebben doorgaans 1 beste vriend en dat is mister Right-handquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mannen die het volmonds eens zijn met je tweede stelling hoor.
Richt je daar maar op dan want seks zit er niet in. Niet zonder te betalen ervoor.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:05 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Jij denkt hetzelfde als die vrouwen die mij ook afkeuren op basis van een enkel aspect. Hallo, er zijn nog andere dingen in het leven!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |