Je post toch op dit forum?quote:
Ik probeer het ook door op andere zaken te concentreren. Maar soms denk ik dan toch: even kijken of er nog een hoogopgeleide, licht getinte brunette met donkerkleurige ogen aanwezig is voor mij.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Je post toch op dit forum?![]()
Iedereen op dit forum is gewoon kansloos. Beter zie je het onder ogen en probeer je er vrede mee te hebben. Probeer ik ook. Lukt niet altijd even goed.
Lijkt mij ook. Maar daar denken die "dames" anders over.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:17 schreef Villas__Rubin het volgende:
Beter één maagd in de hand, dan 10 neukers in de lucht. Ja tog.
Ah zo. Ik had juist de indruk dat bij mij aan de uni die latina's juist de losgeslagen types waren. Maar dit klinkt veelbelovend, mijn voorkeur gaat uit naar licht getinte brunettes met donkerkleurige ogen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:11 schreef FlyDutchMan het volgende:
Ik had in Peru echt precies het tegenovergestelde. Ik beantwoordde al die vragen zo dat ik een meid met een beetje ervaring prefereerde en gaf ook aan dat ik dat zelf ook wel had. Rood, rood en nog eens rood.
Soms overweeg ik wel eens om dan maar homo te worden, maar mannen zijn afzichtelijk lelijk, harig, vierkant en stinken te veel.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:18 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Maar daar denken die "dames" anders over.
Mee eens, niks aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Soms overweeg ik wel eens om dan maar homo te worden, maar mannen zijn afzichtelijk lelijk, harig, vierkant en stinken te veel.![]()
Homo's kunnen zich daar overheen zetten, maar mij lukt dit niet.
Vrouwen zijn raar, maar zijn weer erg mooi en ruiken lekker en zijn rond.
Het mooiste zou zijn wanneer er vrouwen bestonden die gewoon vrouw zijn qua uiterlijk, maar manneneigenschappen hebben, zoals wijsheid, humor, niet jaloers zijn, relativeringsvermogen, filosofie en gewoon tof in de omgang.
Maar die vrouwen bestaan niet.![]()
Maar daar zitten sowieso geen onschuldige vrouwen, alleen maar van die drankorgels. Als ik ooit een dochter krijg die in een café rondhangt, onteigen ik haar per direct. Dit geldt overigens ook voor het verkeerd invullen van die OkCupid vragen, maar dat is moeilijker te checken. Van drank worden ze versneld oud en dat is niet wat ik wil.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:29 schreef DuTank het volgende:
Anders ga je gewoon een chick regelen in de kroeg, in plaats van op zo'n kansloze site.
Gewoon zo'n thais sletje over laten vliegen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:32 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Maar daar zitten sowieso geen onschuldige vrouwen, alleen maar van die drankorgels. Als ik ooit een dochter krijg die in een café rondhangt, onteigen ik haar per direct. Dit geldt overigens ook voor het verkeerd invullen van die OkCupid vragen, maar dat is moeilijker te checken. Van drank worden ze versneld oud en dat is niet wat ik wil.
Met zo'n eisenpakket zul je nooit neukenquote:Op vrijdag 11 december 2015 16:32 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Maar daar zitten sowieso geen onschuldige vrouwen, alleen maar van die drankorgels. Als ik ooit een dochter krijg die in een café rondhangt, onteigen ik haar per direct. Dit geldt overigens ook voor het verkeerd invullen van die OkCupid vragen, maar dat is moeilijker te checken. Van drank worden ze versneld oud en dat is niet wat ik wil.
Zijn er wel.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Soms overweeg ik wel eens om dan maar homo te worden, maar mannen zijn afzichtelijk lelijk, harig, vierkant en stinken te veel.![]()
Homo's kunnen zich daar overheen zetten, maar mij lukt dit niet.
Vrouwen zijn raar, maar zijn weer erg mooi en ruiken lekker en zijn rond.
Het mooiste zou zijn wanneer er vrouwen bestonden die gewoon vrouw zijn qua uiterlijk, maar manneneigenschappen hebben, zoals wijsheid, humor, niet jaloers zijn, relativeringsvermogen, filosofie en gewoon tof in de omgang.
Maar die vrouwen bestaan niet.![]()
Ik denk ook dat het aan het internetdaten an sich ligt. Normaal als jij een leuk iemand ontmoet weet jij nog niet hoe seksueel ervaren iemand is. Je leert iemand kennen, wordt verliefd en gaat dan pas over zulke intieme zaken spreken. Dan is het maagd zijn minder belangrijk, je bent al verliefd. Maar als jij vanachter je pc 50 profielen beoordeelt zonder die mensen te kennen, waarom zou je tijd investeren in iemand die achter loopt terwijl er tussen die 50 misschien wel 20 leuke kandidaten zitten die dat probleem niet hebben?quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:13 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Wat mij betreft is er niks mis mee als iemand op z'n 25e nog maagd is en geen reden om die persoon af te wijzen.
Als je een 25-jarige maagd bent die ook nog eens allerlei waardeoordelen heeft over mensen (vrouwen) die wél op een gemiddelde leeftijd voor het eerst seks hadden is het wel weer een ander verhaal
Dat denk ik ook ja. Ik kan me best voorstellen dat als je op een datingsite het profiel van een 25-jarige maagd ziet, je sneller geneigd bent om te denken "Oh God, dat is zeker zo'n iemand met een sociale fobie ofzo. En die gefixed moet worden." of iets dergelijks. Dus dan klik je het weg en daar blijft het bij. Sowieso vind ik persoonlijk dat 25 een leeftijd waarop je gewoon naar buiten moet en niet op zo'n site zou moeten zitten.quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het aan het internetdaten an sich ligt. Normaal als jij een leuk iemand ontmoet weet jij nog niet hoe seksueel ervaren iemand is. Je leert iemand kennen, wordt verliefd en gaat dan pas over zulke intieme zaken spreken. Dan is het maagd zijn minder belangrijk, je bent al verliefd. Maar als jij vanachter je pc 50 profielen beoordeelt zonder die mensen te kennen, waarom zou je tijd investeren in iemand die achter loopt terwijl er tussen die 50 misschien wel 20 leuke kandidaten zitten die dat probleem niet hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |