abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158233226
Dit topic :').
Stelletje laagopgeleiden die jaloers zijn op een hoogopgeleide en hun onzekerheid kwijt willen door hem te bashen. :N
  maandag 14 december 2015 @ 11:23:35 #277
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_158233257
quote:
2s.gif Op maandag 14 december 2015 11:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar lieverd, dat is in dit geval helemaal niet nodig. Je maakt jezelf al voldoende belachelijk.
Maar schattebout, waarom heb je hier dan 27 keer gepost? Het is toch nog niet voldoende voor jou hè? Altijd meer posts, altijd nog meer mensen belachelijk maken en jouw norm opleggen. Hè Strawberry? Dat is toch jouw doel hier, nietwaar?
pi_158233259
quote:
19s.gif Op maandag 14 december 2015 11:21 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Is zeker eng. Want ja, in welk wetenschappelijk paradigma zit ze? Dat weet je nooit op voorhand hè? Ik ben een post-positivist, maar stel dat zij een post-structuralist is die niks met mijn vakgebied te maken wil hebben en niet de onderzoeksmethodes onderschrijft die ik hanteer? Dat kan wel eens awkward worden.
_O-

En dan heb je het nog niet eens over politiek, religie of kinderwensen gehad.
  maandag 14 december 2015 @ 11:24:20 #279
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158233277
quote:
19s.gif Op maandag 14 december 2015 11:15 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Het gaat niet om winnen. Het gaat erom dat ik nuttig ben voor anderen. Itt figuren die 100.000 posts spenderen om anderen belachelijk te maken of op je 34e hbo'tje doen, maak ik me maatschappelijk nuttig. Mooi toch? Laat me gewoon lekker gaan. Ik heb nu al betere matching criteria op OkCupid. Minder makeup, hoger opgeleid, die mooie reebruine ogen etc. Ze komen eraan. Echt waar, maak je geen zorgen.
Oh ik maak mij ook geen zorgen hoor, en je kan wel blijven doen alsof het zo belachelijk is dat ik studeer op mijn 34ste, maar ik heb eerder in mijn leven nog geen behoefte gehad om Deens te leren. :P
En hoe ben jij nuttig voor anderen?
Ik ben niet degene met plus minus 10 diverse accounts hier om te verbergen dat je gewoon hetzelfde bent als iedere andere user op dat vlak.

Ik heb een leuke en intelligente man ( die vreemd genoeg aan jouw eisenlijstje voldoet, alleen hij is geen homo, jammer voor je) , ik woon super, ik heb goede sociale contacten, financieel gaat het prima enz. zelfs mijn gezondheid gaat nu goed.
Ik heb letterlijk helemaal niks te klagen in mijn leven, en jij voelt jezelf beter dan mij omdat je een studie volgt en verders echt niks hebt. :')
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_158233290
quote:
19s.gif Op maandag 14 december 2015 11:23 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Maar schattebout, waarom heb je hier dan 27 keer gepost? Het is toch nog niet voldoende voor jou hè? Altijd meer posts, altijd nog meer mensen belachelijk maken en jouw norm opleggen. Hè Strawberry? Dat is toch jouw doel hier, nietwaar?
Verwondering. Puur verwondering.
  maandag 14 december 2015 @ 11:25:36 #281
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_158233305
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 11:19 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik ken voldoende mensen met een PhD en een aantal daarvan zijn zo dom als ze maar komen, ja, in hun vakgebied blinken ze uit, maar verders? Nergens verstand van.
En jij bent totaal niet sociaal, dat heb je al meerdere malen laten zien.
Lef heb je ook al niet, je durft niet eens een vrouw een berichtje te sturen op het internet.

Echt het enige wat jij hebt in je leven is je studie, that's it!
Geeft het je voldoening om mij te vertellen hoe het zit? Waarom? Omdat je met een Ijslandse junk bent getrouwd en op je 34e nog niet eens het hbo hebt afgerond? Prioriteiten stellen, dan ben je ook eerder klaar. Simpel hè. Maar nee, zeiken op anderen geeft je meer voldoening nietwaar?
  maandag 14 december 2015 @ 11:26:57 #282
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158233343
quote:
19s.gif Op maandag 14 december 2015 11:25 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Geeft het je voldoening om mij te vertellen hoe het zit? Waarom? Omdat je met een Ijslandse junk bent getrouwd en op je 34e nog niet eens het hbo hebt afgerond? Prioriteiten stellen, dan ben je ook eerder klaar. Simpel hè. Maar nee, zeiken op anderen geeft je meer voldoening nietwaar?
Je ietwat arrogante en sociaal incapabele spelletje werkte niet, dus nu gooi je het maar over een andere boeg om mensen op de kast te jagen?

Dat soort spelletjes zou je van zo'n intelligente en hoogopgeleide topvent niet verwachten :N
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 14 december 2015 @ 11:27:49 #283
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_158233360
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 11:17 schreef Chai het volgende:

[..]

Jij beweert stellig capabel te zijn, Dven niet.
Tov wie? Dit is een diffuus en relatief begrip. Ik ben meer capabel tov Dven, tov mbo'ers etc. Verder beweer ik hier gewoon dat vrouwen mij niet genoeg waarderen. Dan denk ik: dat kan beter! Maar hele tijd die vergelijkingen met die doorgewinterde fokkers hier zijn natuurlijk weinig zinvol. Ik ga hier niet met een vrouwelijke fokker trouwen, ook al heb ik al een aanzoek van Rhubarbje gekregen.
  maandag 14 december 2015 @ 11:28:09 #284
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158233370
quote:
19s.gif Op maandag 14 december 2015 11:25 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Een junk? Hij rookt niet eens,hahaha
Je laat je wel kennen nu hoor, gewoon maar wat verzinnen om je gelijk te halen.

En wie zegt dat ik mijn hbo niet heb afgerond?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_158233406
quote:
10s.gif Op maandag 14 december 2015 11:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Verwondering. Puur verwondering.
Idem. Blijft bijzonder hoe iemand die zo slim is, op het gebied van sociale vaardigheden in de privésfeer en seksualiteit totaal achterblijft.

En het is niet eens een programmeur of een ander tamelijk individueel vakgebied.
  maandag 14 december 2015 @ 11:29:35 #286
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158233417
quote:
19s.gif Op maandag 14 december 2015 11:27 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Tov wie? Dit is een diffuus en relatief begrip. Ik ben meer capabel tov Dven, tov mbo'ers etc. Verder beweer ik hier gewoon dat vrouwen mij niet genoeg waarderen. Dan denk ik: dat kan beter! Maar hele tijd die vergelijkingen met die doorgewinterde fokkers hier zijn natuurlijk weinig zinvol. Ik ga hier niet met een vrouwelijke fokker trouwen, ook al heb ik al een aanzoek van Rhubarbje gekregen.
:*
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_158233425
quote:
19s.gif Op maandag 14 december 2015 10:58 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Hull University :')
Engelse literatuur :')
Wat verandert dat aan het feit dat zij keiharde seks heeft met haar man terwijl jij jezelf huilend in slaap fapt op je PhD?
  maandag 14 december 2015 @ 11:30:21 #288
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_158233437
Dit topic blijft me verbazen _O-
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_158233442
quote:
19s.gif Op maandag 14 december 2015 11:27 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Jeetje heb je nu de hele tijd over een relatief begrip lopen bazelen, waarom heb je dat niet even afgebakend? Man, man, man.
pi_158233458
quote:
19s.gif Op maandag 14 december 2015 11:21 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Is zeker eng. Want ja, in welk wetenschappelijk paradigma zit ze? Dat weet je nooit op voorhand hè? Ik ben een post-positivist, maar stel dat zij een post-structuralist is die niks met mijn vakgebied te maken wil hebben en niet de onderzoeksmethodes onderschrijft die ik hanteer? Dat kan wel eens awkward worden.
Hou toch op man. Je durft ze niet eens aan te spreken via Internet, laat staan in het echt. Jij komt helemaal niet tot zulke diepzinnige gesprekken met het andere geslacht.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 14 december 2015 @ 11:31:53 #291
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_158233473
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 11:21 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Geen idee waar dat aan ligt, je online persoonlijkheid is ook zo vreselijk innemend!

8)7
Ja? Want jij kent mijn OkCupid profiel? Waar ik vermeld hoe ik excelleer mbt mijn studie en vertel hoe chill ik wel niet ben als ik weer op het grasveld lig te chillen en gitaar zit te pingelen of op mijn racefiets de bergen bestijf? Ik lees die profielen van die vrouwen en denk: "hey, die zijn leuk, veel leuker dan die vrouwelijke fokkers". Daarom is de teleurstelling ook zo groot als ze me afkeuren. Van vrouwelijke fokkers had ik niet anders verwacht, maar van hun? Echt jammer. Maar de matching criteria worden beter naargelang je meer vragen invult.
  maandag 14 december 2015 @ 11:32:50 #292
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158233493
Ik stel voor dat we deel II laten zitten :D
pi_158233497
quote:
19s.gif Op maandag 14 december 2015 11:31 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Ja? Want jij kent mijn OkCupid profiel? Waar ik vermeld hoe ik excelleer mbt mijn studie en vertel hoe chill ik wel niet ben als ik weer op het grasveld lig te chillen en gitaar zit te pingelen of op mijn racefiets de bergen bestijf? Ik lees die profielen van die vrouwen en denk: "hey, die zijn leuk, veel leuker dan die vrouwelijke fokkers". Daarom is de teleurstelling ook zo groot als ze me afkeuren. Van vrouwelijke fokkers had ik niet anders verwacht, maar van hun? Echt jammer. Maar de matching criteria worden beter naargelang je meer vragen invult.
Je online persoonlijkheid hier is net zo innemend als je OkCupid profiel?
  maandag 14 december 2015 @ 11:33:44 #294
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_158233516
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 11:22 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Dit topic :').
Stelletje laagopgeleiden die jaloers zijn op een hoogopgeleide en hun onzekerheid kwijt willen door hem te bashen. :N
Goed gerecapt. Zo gaat dat inderdaad op Fok!: TS begint, waarna de rest schuimbekkend over hem of haar heen valt en probeert "de norm" op te leggen, want "ts is immers zo raar".
  maandag 14 december 2015 @ 11:33:48 #295
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158233518
quote:
19s.gif Op maandag 14 december 2015 11:31 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Maar dan ben je er nog niet, dan moet je ook nog een gesprek met ze aangaan, en ik heb zo'n vermoeden dat het daar faliekant mis zal gaan.
pi_158233541
quote:
19s.gif Op maandag 14 december 2015 11:33 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Goed gerecapt. Zo gaat dat inderdaad op Fok!: TS begint, waarna de rest schuimbekkend over hem of haar heen valt en probeert "de norm" op te leggen, want "ts is immers zo raar".
Jij klaagt zelf over jouw afwijking van de zogenaamde norm. Lees je OP nog maar een keer.
  maandag 14 december 2015 @ 11:34:44 #297
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_158233552
quote:
15s.gif Op maandag 14 december 2015 11:30 schreef Chai het volgende:

[..]

Jeetje heb je nu de hele tijd over een relatief begrip lopen bazelen, waarom heb je dat niet even afgebakend? Man, man, man.
Zie mijn eisenlijst. Zeker duidelijk afgebakend wat wel en niet capabel is volgens mijn normen en waarden. Zelfs te rigide volgens sommigen hier, nietwaar Chai?
pi_158233565
quote:
19s.gif Op maandag 14 december 2015 09:33 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Wel of niet maagd zijn zegt niks over de kwaliteit, alleen over de kwantiteit die groter of gelijk is aan één persoon waarmee geslachtsverkeer mee is geweest. Blijkbaar hechten vrouwen hier een bepaalde waarde aan. Opleidingsniveau daarentegen zegt wel iets over de kwaltiteit, beïnvloedt jouw dagelijkse gedachten, maakt het verschil tussen geestdodend en uitdagend werk, het verschil in loon etc.

Dat hier dan van die doorgewinterde klb'ers niet in staat zijn om dit onderscheid te maken en een sentimenteel verhaaltje ophangen om hun frustraties te uiten jegens een anoniem persoon, is nog schrijnender dan de vrouwen die aanleiding waren voor dit topic.
Dat maagd zijn is niet het grote probleem, je enorme gebrek aan sociale vaardigheden wel. En dat laatste zegt heel erg veel over kwaliteiten. Sterker nog, als jouw houding hier niet gespeeld is kan dat je zelfs weleens dwars gaan zitten in je carriere later.
Jij hangt alles op jouw vermeende intelligentie, maar een relatie is geen studie, daar kan je je niet doorheen denken.

25 jaar en maagd, als ik in diezelfde leeftijdsklasse zat had ik dat geen probleem gevonden, maar ik had het nog geen dag uitgehouden met je negatieve blik op zo'n beetje iedereen. Ik had het nog geen dag uitgehouden met de verschrikkelijk starre blik die je hebt op het leven. Je gebrek aan communicatieve vaardigheden en gebrek aan gevoel hadden me opgebroken.

Probeer eens wat positiever te worden, iets luchtiger. Als je dat kan combineren met die intelligentie heb je iets te bieden. Nu heb je het hart maar zo weinig te bieden namelijk.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 14 december 2015 @ 11:35:16 #299
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158233571
quote:
19s.gif Op maandag 14 december 2015 11:33 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, we zijn jaloers, wij zouden ook graag halverwege 20 en maagd willen zijn , gefrustreerd af willen geven op de helft van de bevolking dat ze ons niet waarderen om vervolgens maar af te geven op anderen die het veel beter hebben.
God, wat ben ik jaloers!!
pi_158233575
ts is een kkkneus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')