maar nu het wel sense maakt hebben ze om de een of andere reden co-op eruit gehaaldquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
yeh idd en weleens cool dat er 2 main characters zijn
het blijft ubisoft hèquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar nu het wel sense maakt hebben ze om de een of andere reden co-op eruit gehaald
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gadverdamme dead... meteen ook weer zo he .. met je spuit... aap die je er bent
ook met z'n 11, het aantal haren dat jij zeker weten niet hebtquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gadverdamme dead... meteen ook weer zo he .. met je spuit... aap die je er bent
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou jij nou een keer je debiele spermamuil dichtquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ook met z'n 11, het aantal haren dat jij zeker weten niet hebt
kan niet
Zet er toch al kutregen bij.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HAHAHA NAT HAHAHAHA INB4 DUBBELZINNIGE POSTS
ik praat niet, ik typquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hou jij nou een keer je debiele spermamuil dicht
das waarquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:53 schreef HPLC het volgende:
Ik heb trouwens Remqo gesignaleerd op een foto, de man rechts vooraan:Wel beetje oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
Niet door jou.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh man, Willoow was wel echt goed nat
speren in piemels gooienquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
das waar
primal gaat volgens mij echt fucking vet worden, die setting
watquote:
O, man.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja nou word ik verlegen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |