zal wel haram zijn ofzoquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:41 schreef HPLC het volgende:
Sowieso kunnen vrouwen met prima tetten op een bom nooit een topic killen
Wie is dit?quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:36 schreef gianni61 het volgende:
ik googlede part deaux
was not disappointed
[ afbeelding ]
Zeer zekerquote:
geen idee.quote:
beetje luben en het glijdt zo naar binnen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:36 schreef gianni61 het volgende:
ik googlede part deaux
was not disappointed
[ afbeelding ]
Dat sowieso. Komt weinig terecht van oorlogvoeren met zulkenquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee.
iemand met een gezond koppel tetten
het midden oosten is dan ook een puinhoop omdat vrouwen daar niet zo mogen rondlopenquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat sowieso. Komt weinig terecht van oorlogvoeren met zulken
Denk serieus dat het er wel mee te maken heeft. Al die opgekropte frustraties en hormonen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het midden oosten is dan ook een puinhoop omdat vrouwen daar niet zo mogen rondlopen
en gebrek aan bier en baconquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk serieus dat het er wel mee te maken heeft. Al die opgekropte frustraties en hormonen.
Ook een goeiequote:
als wij ons aan de bijbel moesten houden zouden er ook een stuk meer frusties rondlopen.quote:
Tja religie doet niemand goed denk ik uiteindelijk....quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als wij ons aan de bijbel moesten houden zouden er ook een stuk meer frusties rondlopen.
-geen seks voor het huwelijk
-niet mogen scheiden
-niet homo of lesbi mogen zijn
daar krijg je ruzie van
Ik hoopte dat religie binnen nu en 50 jaar weg zou zijn, komen die randdebielen uit die zandbak ineens weer aan. Is natuurlijk wel moeilijk, voor jezelf leren denken.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tja religie doet niemand goed denk ik uiteindelijk....
Al houden de mensen die religieus zijn zich hier ook massaal niet aan.
ach, ik denk dat een bepaalde mate aan religie voor mensen wel een soort van steun kan bieden, maar het gaat fout zodra religieuzen denken dat anderen ook volgens hun regeltjes moeten leven.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tja religie doet niemand goed denk ik uiteindelijk....
Al houden de mensen die religieus zijn zich hier ook massaal niet aan.
Ja idd man. Is gewoon zoveel makkelijker als je alle ellende en shit die je niet begrijpt gewoon aan die knullen in de wolken te betichtenquote:Op vrijdag 11 december 2015 15:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik hoopte dat religie binnen nu en 50 jaar weg zou zijn, komen die randdebielen uit die zandbak ineens weer aan. Is natuurlijk wel moeilijk, voor jezelf leren denken.
Was maar geintje hoor, maakt me echt niet uit hoe mensen door het leven gaan, zolang je goed bent voor andere maakt het mij niet uit.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd man. Is gewoon zoveel makkelijker als je alle ellende en shit die je niet begrijpt gewoon aan die knullen in de wolken te betichtenmaar wel achterlijk.. Jammer. Houd de vooruitgang van de mensheid echt zwaar tegen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |