abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158313708
Ik vond een X-01 in een gebouwtje vlak voor de poort van Fort Strong met m'n level 38-39 character. Mist wel de armor voor de benen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_158315933
Ik heb de complete X-01 set gevonden doordat ik een filmpje zag met daarin de locatie waar je hem zeer waarschijnlijk compleet kunt vinden :@
Flesje bier
  donderdag 17 december 2015 @ 22:08:24 #178
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158317396
Ik heb twee volledige x-01 power armor pakken gevonden maar pas gister kwam ik erachter dat je de companion erin kon proppen :'). Nu is curie een geweldige pak ezel en melee speler. O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 17 december 2015 @ 22:54:16 #179
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158318955
quote:
9s.gif Op donderdag 17 december 2015 22:08 schreef jogy het volgende:
Ik heb twee volledige x-01 power armor pakken gevonden maar pas gister kwam ik erachter dat je de companion erin kon proppen :'). Nu is curie een geweldige pak ezel en melee speler. O+.
Hoe doe je dat? -O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158321495
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 22:54 schreef Maraca het volgende:

[..]

Hoe doe je dat? -O-
Je kan een follower aanspreken en vervolgens hem/haar iets op laten pakken/deur laten open doen/op een stoel laten zitten/in armour laten stappen door te richten op het item/de deur/de stoel/het armour en op E te drukken (of wat de knop ook mogen zijn op consoles). :)
Even achteruit lopen als je een follower aan spreekt en alleen maar dialoog opties ziet. Dan zie je dat je gebruikelijke cursor veranderd is.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_158323483
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 19:42 schreef Mirel het volgende:
Ik vond mijn eerste X-01 helemaal beneden in de moerassen bij een gecrashte Vertibird. Miste wel 2 onderdelen. Kan het niet op Google vinden though :|

Maar check dit:

[..]

Jup, dat was ook al bekend, en klopte bij mij dus niet. Maar ik heb er gisteren eindelijk 1 gevonden (133 uur, level 60 op very hard). Ben maar verder gegaan met de MQ en was op het punt waar ik richting de glowing sea moest. Daar vond ik onderin een bunker een X-01. Eindelijk de collectie compleet! Waarschijnlijk werd de spawn pas getriggerd op het moment dat ik verder ging met de MQ.

Iedereen bedankt voor het meedenken en de reacties :)
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_158323493
quote:
9s.gif Op donderdag 17 december 2015 22:08 schreef jogy het volgende:
Wat ik mij afvraag: kun je ze ook commanden om eruit te gaan of ben je het armor dan definitief kwijt? Ik speel standaard als lone wanderer, maar lijkt me voor de volgende playthrough wel handig, vooral in het begin van de game.
pi_158323506
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 08:41 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Wat ik mij afvraag: kun je ze ook commanden om eruit te gaan of ben je het armor dan definitief kwijt? Ik speel standaard als lone wanderer, maar lijkt me voor de volgende playthrough wel handig, vooral in het begin van de game.
Volgens mij is daar geen specifieke command voor maar je krijgt ze eruit door ze bijv. te vragen een terminal te hacken. Ik denk dat het ook werkt als je ze bevel geeft te gaan slapen etc., alle zaken die je niet in een power armor kunt doen.
Flesje bier
  vrijdag 18 december 2015 @ 08:51:46 #184
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158323564
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 00:30 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Je kan een follower aanspreken en vervolgens hem/haar iets op laten pakken/deur laten open doen/op een stoel laten zitten/in armour laten stappen door te richten op het item/de deur/de stoel/het armour en op E te drukken (of wat de knop ook mogen zijn op consoles). :)
Even achteruit lopen als je een follower aan spreekt en alleen maar dialoog opties ziet. Dan zie je dat je gebruikelijke cursor veranderd is.
Ah, ik dacht dat ik dat al eens had geprobeerd. Zal het nog eens proberen. Bedankt! :)
  vrijdag 18 december 2015 @ 09:02:25 #185
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_158323645
quote:

[..]

Misschien 'transfer' en dan hun fusion core afnemen :P?
pi_158323648
Ik vond de mijne trouwens al ergens rond level 32 ofzo. Dus het is niet onmogelijk op lagere levels. Tweede keer kwam ik 'm tegen toen ik level 40 was. Die eerste keer was het trouwens in een afgesloten gebouw. Je moet eerst in het aangrenzende gebouw naar binnen waar een terminal is waar je de deur van het andere gebouw mee kunt openen. Ik wist niet eens waar die terminal voor was maar unlock altijd alle deuren. Eenmaal buiten probeerde ik nogmaals alle deuren omdat ik m'n quest target niet kon vinden, en toen ging 'ie wel open. Achteraf gecheckt via wiki omdat ik m'n quest target nog steeds niet had gevonden en is blijkbaar een van de beste locaties om X-01 te vinden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_158323820
Goede tips m.b.t het terugpakken van power armor van companions. Zal het vanavond eens proberen voor de fun. Thanks!
pi_158323867
Kwam gisteren een vreemd soort nieuwe vijand tegen....

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  vrijdag 18 december 2015 @ 09:47:07 #189
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158324076
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 22:54 schreef Maraca het volgende:

[..]

Hoe doe je dat? -O-
Companion selecteren en (best belangrijk want ze zijn dom) ze eerst naar de achterkant van het powerarmor sturen en er dan pas in, anders wordt het te moeilijk voor ze. Je kan ze er trouwens uit halen door ze aan te spreken, talk te selecteren en daar krijg je een optie om ze eruit te laten.

Een paar dagen geleden miste trouwens één van mijn X-01 armors zijn helm en ik kon het nergens meer terug vinden. Toen heb ik met een cheat die helm weer terug getoverd. Gisteren heb ik iedereen armored clothing gegeven en kwam ik mijn helm tegen in de inventory van Sturges :{.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 18 december 2015 @ 09:57:11 #190
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158324198
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 december 2015 09:47 schreef jogy het volgende:

[..]

Companion selecteren en (best belangrijk want ze zijn dom) ze eerst naar de achterkant van het powerarmor sturen en er dan pas in, anders wordt het te moeilijk voor ze. Je kan ze er trouwens uit halen door ze aan te spreken, talk te selecteren en daar krijg je een optie om ze eruit te laten.

Een paar dagen geleden miste trouwens één van mijn X-01 armors zijn helm en ik kon het nergens meer terug vinden. Toen heb ik met een cheat die helm weer terug getoverd. Gisteren heb ik iedereen armored clothing gegeven en kwam ik mijn helm tegen in de inventory van Sturges :{.
Thnx!

En Sturges }:| Vuile dief :r
pi_158324729
quote:

[..]

Ze aanspreken, bovenste optie, dan kun je ze vragen hun powerarmour te verlaten.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
pi_158325861
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 10:36 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ze aanspreken, bovenste optie, dan kun je ze vragen hun powerarmour te verlaten.
^O^
  Moderator vrijdag 18 december 2015 @ 14:41:31 #193
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_158329109
Fallout 1 bijna uitgespeeld (denk ik) ik ben bij die master maar krijg em nog niet kapot... dus of allerlei skills erbij krijgen, of nog wat levelen en het moet te halen zijn.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_158329360
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 december 2015 14:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Fallout 1 bijna uitgespeeld (denk ik) ik ben bij die master maar krijg em nog niet kapot... dus of allerlei skills erbij krijgen, of nog wat levelen en het moet te halen zijn.
Poging doen hem onder de tafel te lullen. :P
Da's 1 van de dingen die zo tof zijn aan Fallout 1/2 (en NV),
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 18 december 2015 @ 15:49:42 #195
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_158330578
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 14:55 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Poging doen hem onder de tafel te lullen. :P
Da's 1 van de dingen die zo tof zijn aan Fallout 1/2 (en NV),
SPOILER
Ik geloof dat dat moet lukken maar daar heb ik wat meer speech voor nodig :P
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_158331155

:D
  vrijdag 18 december 2015 @ 16:33:30 #197
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_158331797
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 december 2015 15:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik geloof dat dat moet lukken maar daar heb ik wat meer speech voor nodig :P
SPOILER
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  zaterdag 19 december 2015 @ 01:21:08 #198
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_158347812
Even een snel 'wist je datje' tussendoor

Een fusion core is bij een store altijd hetzelfde aantal caps waard, ongeacht hoe vol hij nog is.

Dus als je fusion core bijna leeg is, haal hem dan nog even snel uit je power armor zodat je hem nog kunt verkopen ^O^
pi_158351300
Heb nu een shitload aan mods geïnstalleerd. Darker nights, brighter lights en True Storms zijn echt must-haves nu ik ze een tijd geprobeerd heb. Verschil is echt gigantisch. Verder nog een paar settlement mods maar die zijn niet echt essentieel als je niet van settlement builden houdt (al is het wel leuk om een kerstboom in je settlements te zetten nu). Verder nog "More Where That Came From" voor 100+ extra nummers op de radio.

Maar vooral True Storms is echt super. Originele weer lijkt ineens nergens meer op. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_158351727
Ik ga die true storms proberen dan, net met mn power armor door een storm in the glowing sea gegaan, alsof je op mars loopt, dat smaakt naar meer.

Wachten is vooral op een soort hardcore mod, die straling mag daar wel omhoog.
-nee-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')