Je had al eerder gezegd dat we samen op Facebook zitten waardoor ik er al een aantal weg kon strepen. Na je onderwijshint bleven er nog maar 4 over, waarvan 2 1 kind hebben. Die vielen dus af toen je zei met z'n vieren te zijn en bleven alleen jij en mousemicky overquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:34 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Er werken heel veel oud users in het onderwijs. Haha, dacht dat het wel een veilige hint was. Niet dus
Je pakketje is klaar. Adres er op en verzenden maar.
Volgens mij ziet de ontvanger wel de afzender ja... Dus: schuilnaam gebruiken (ik gebruik die van vriend, andere achternaam), en een naamloos mailadres!quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:50 schreef ChristmasJoy4Loj het volgende:
Even een vraagje in het algemeen,
voordat ik veroorzaak een probleem.
Als ik een pakket met Kiala verzend,
Is mijn naam dan zichtbaar voor wie hij is bestemd?
Goed punt, volgens mij wel! Kun je je kloonnaam invullen? En evt het adres van je ouders of zo?quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:50 schreef ChristmasJoy4Loj het volgende:
Zeg Not the Same, je bent dan wel niet SQ's Santa,quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:25 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Gooi je verdenking maar over de railing,
want ik behoor tot je 2% speling.
Dit, zonder verse baby dan.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:07 schreef Malteser het volgende:
Voorzichtige reactie maar ik doe voor het eerst mee, geniet enorm van lezen in dit topic, heb met veel liefde en plezier cadeautjes verzameld voor mijn lootje maar voel me wel onzeker omdat:
- ik mijn best heb gedaan actief te zijn maar mijn aandeel in het niet valt t.o.v. anderen.
- ik geen kaartjes heb gestuurd.
- ik geen enorm groot pakket klaar heb staan.
- ik niks zelf gemaakt heb omdat ik 0,0 creatief ben.
Maar, ik heb enorm mijn best gedaan en er wel plezier in. En ik hoop dat mijn lootje blij is als ze haar cadeautjes uitpakt.
Wat wil ik zeggen met deze post? Dat ik deelnemen aan SS wellicht wat onderschat heb, zeker i.c.m. een verse baby. Maar leuk is het wel!
Lieve Dot, hoe staat het met je search?quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:34 schreef Dot. het volgende:
[..]
Jemig, wat zijn jouw hints lastig, je lijkt Limone wel![]()
Dank u hiervoor, ik ga mijn hoofd er weer eens over buigen. Al weet ik nog steeds niet wat die sneeuwpop van de vorige keer was
Ja lieve Santa,quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:13 schreef SpotTheSanta het volgende:
[..]
Zeg Not the Same, je bent dan wel niet SQ's Santa,
Maar weet je al wel wie ik ben, huh?
Heb ik al genoeg hints laten vallen,
(Hopelijk niet teveel om het plezier te vergallen)
Je pakketje gaat morgen op de post
(Als de post morgen dicht is wordt het maandag opgelost)
Mijn inpakkunsten moet je me op voorhand vergeven,
Van al die kunstwerken die anderen maken, ga ik beven
XX Je Santa
Hihi, hoeft niet hoorquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:50 schreef ChristmasJoy4Loj het volgende:
quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Juist omdat ik niet de tijd/energie heb om dagelijks intensief te dichten stuur ik af en toe een kaartje. Dat mensen daar onzeker van worden is niet de bedoeling, het is niet de graadmeter
En ik maar denken dat ik er met tweewekelijks wel vanaf zou zijn. Damn you womanquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb wekelijks het Gilde laten komen bij mijn lootje maar dat betekent niet dat iedereen zoiets hoeft te doen.
Gelukkig is geduld van jou een sterke kantquote:Op zondag 6 december 2015 20:38 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Lief Klaasje, ik heb alle tijd...
alhoewel, dat is gejokt door deze meid.
24 uur in een dag vind ik echt niet meer genoeg
het is tot in de kleine uurtjes dat ik doorzwoeg.
Maar geduld is mij gelukkig ook niet onbekend
met twee kleine kinderen is dat iets waar je snel aan went
Ik waai met alle winden mee
en doe mijn best voor die kleintjes, alletwee
Hoe je het verzendt mag je helemaal zelf bepalen
zolang de postbode of de pakjesbalie mijn naam maar kan vertalen
Zeg trouwens eens eerlijk: is dat nu iets dat je expres of per ongeluk doet?
dat verkeerd schrijven van mijn naam in je aanhefsgroet?
Ja hoor, met wormen ook nog. Altijd weer een schepje erbovenop.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:33 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb dagelijks gepost als kloon maar om dat te compenseren stuur ik alleen een weckpot doorwormde diarree naar mn lootje
Neeee, jou vind ik nog steeds lief hoor!quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:57 schreef HaveASparklingChristmas het volgende:
Beste Sparkling wat is dat nou
Vind jij dat ik je laat staan in de kou
Cadeautjes heb ik allang in huis
Nog even inpakken en dan kunnen ze wisselen van thuis
Jammer dat het het zo ervaart
Ik hoop dat deze rijm je wat bedaart
Quotealerts heb ik nooit gezien
Daarom heb ik niet in jouw behoefte kunnen voorzien
Nogmaals jammer dat je er meer van had verwacht
Ik was daar kennelijk niet op bedacht
Hopelijk krijg ik geen straf
Over een week ben je weer van mij af
Vindt ze dat te CruDann?quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:36 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ja hoor, met wormen ook nog. Altijd weer een schepje erbovenop.
Show-offquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:33 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb dagelijks gepost als kloon maar om dat te compenseren stuur ik alleen een weckpot doorwormde diarree naar mn lootje
Jeuj, een berichtje van mijn SS op mijn verjaardag.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:43 schreef LudaarisjelootjeDann het volgende:
[..]
Voor jouw verjaardag kom ik zeker hier
Dat het maar een mooie dag was met veel vertier
Hartelijk gefeliciteerd mijn lieve lootje!!
Jouw cadeaus zijn bijna gereed
Ik hoop dat ik niks bij het verzenden vergeet.
Vandaag in gezelschap een doos gehaald.
Er uiteraard niet voor betaald.
Jouw lijstje, jammer maar ik sta er niet bij..
Kijk nog maar eens terug in de rijmelarij..
Nog een hint
Ik ben wel jouw facebookvrind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |