Daar gaat het nu niet om, het gaat er om als ik nu schade maak of ik dan verzekerd ben.quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:40 schreef Leandra het volgende:
Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat je aanvraag wordt afgewezen omdat je een strafblad hebt, het zal er nogal aan liggen wat je op je kerfstok hebt.
Dronken joyriden zal bij een autoverzekering heel anders aankomen dan een rolletje drop stelen.
Met je voorlopige dekking lijkt me dat je gedekt bent, mochten ze de verzekering afwijzen dan heb je straks een nog veel groter probleem, want de volgende verzekeraar wil ook weten of je ooit een verzekering geweigerd is....
En nee, liegen werkt niet.
Ja.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:00 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Daar gaat het nu niet om, het gaat er om als ik nu schade maak of ik dan verzekerd ben.
Waarom win je die info niet in voor je een verzekering af probeert te sluiten, of beter nog, voor je de auto koopt? Want stel, je aanvraag wordt afgwezen. Dan heb je daar een auto staan, waar je dus niet in rijdt want niet verzekerd.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:00 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Daar gaat het nu niet om, het gaat er om als ik nu schade maak of ik dan verzekerd ben.
En die niet op de openbare weg mag staan...quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waarom win je die info niet in voor je een verzekering af probeert te sluiten, of beter nog, voor je de auto koopt? Want stel, je aanvraag wordt afgwezen. Dan heb je daar een auto staan, waar je dus niet in rijdt want niet verzekerd.
Kun je altijd Realto nog bellen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waarom win je die info niet in voor je een verzekering af probeert te sluiten, of beter nog, voor je de auto koopt? Want stel, je aanvraag wordt afgwezen. Dan heb je daar een auto staan, waar je dus niet in rijdt want niet verzekerd.
Ook nog eens. Ik snap dat niet. Als ze je voorheen al een indicatie kunnen geven hoe groot de kans is op afwijzing kun je op basis daarvan besluiten te kopen/niet te kopen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die niet op de openbare weg mag staan...
Rialto.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:42 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Kun je altijd Realto nog bellen.
Heb je alles naar waarheid ingevuld tijdens het aanvragen? Oa het strafblad, zijn daar vragen over gesteld bij de aanvraag?quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:30 schreef Harlekien het volgende:
Ik heb een strafblad dus grote kans dat de aanvraag wordt afgewezen. Stel ik maak nu schade, niet dat dat gebeurt maar voor de zekerheidje. Wordt het dan vergoed?
Ik als rechtschapen burger weet zulke dingen natuurlijk niet precies.quote:
Tenzij Autodropquote:Op vrijdag 11 december 2015 12:40 schreef Leandra het volgende:
Dronken joyriden zal bij een autoverzekering heel anders aankomen dan een rolletje drop stelen.
Een veroordeling i.v.m. verzekeringsfraude. Daar schijnen ze ook niet vrolijk van te worden.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:40 schreef Gerard_Geit het volgende:
Ben je veroordeeld voor een verkeersmisdrijf? Als dat zo is kan je worden afgewezen, lijkt me sterk dat ze je voor andere zaken zullen afwijzen.
Lolwat? Kun je daar meer over vertellen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 05:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een veroordeling i.v.m. verzekeringsfraude. Daar schijnen ze ook niet vrolijk van te worden.
Helemaal lekker.quote:Op vrijdag 18 december 2015 05:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een veroordeling i.v.m. verzekeringsfraude. Daar schijnen ze ook niet vrolijk van te worden.
Stap1: Je leent je auto uit aan albanese kenissen in ruil voor cashquote:Op vrijdag 18 december 2015 08:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Lolwat? Kun je daar meer over vertellen?
Wat nou verzekering.quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:30 schreef Harlekien het volgende:
Verzekering voor auto aangevraagd, nu een formulier thuis gekregen met vragen die ik moet invullen en voorlopige dekking gekregen. Onder andere vragen over m'n strafrechtelijk verleden.
Ik heb een strafblad dus grote kans dat de aanvraag wordt afgewezen. Stel ik maak nu schade, niet dat dat gebeurt maar voor de zekerheidje. Wordt het dan vergoed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |