Dankjewel voor de tip! Ik ben zweverig en hou daarvan <3quote:Op donderdag 10 december 2015 11:41 schreef Piekie81 het volgende:
Ja, beetje zweverig, een armbandje van maansteenkraaltjesDat helpt onder meer bij zwangerschap en balans.
Als je zoekt op maansteen vind je er van alles over.
Misschien is het wel een tweelingquote:Op vrijdag 11 december 2015 10:00 schreef ikke_84 het volgende:
Maart, mei en juni zijn idd drukke maandenapril ziet er wel heel eenzaam uit Leonietje. Ik had er graag bij gestaan maar ga nu voor een augustus baby
Wie komt er in juli dan nog bij?
Mijn vriend zei gister dat ik al een buikje krijgdat kan toch nog helemaal niet met 5+2???
Ik heb wel al de knoop van mijn broek open als er niemand is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Darmen die opspelen misschien?quote:Op vrijdag 11 december 2015 10:00 schreef ikke_84 het volgende:
Maart, mei en juni zijn idd drukke maandenapril ziet er wel heel eenzaam uit Leonietje. Ik had er graag bij gestaan maar ga nu voor een augustus baby
Mijn vriend zei gister dat ik al een buikje krijgdat kan toch nog helemaal niet met 5+2???
21 december is wel een echte echo-dag zo te zien!quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:02 schreef Queens het volgende:
Gisteren was het moment daar dat we het nieuws aan mijn schoonzus gingen vertellen.
Zij heeft helaas 3 maanden geleden met 11 weken een miskraam gehad dus we vonden het wel een beetje 'sneu' om te vertellen dat ik zwanger ben.
Ze reageerde heeeel leuk en mijn vriend zei toen nog: ja, misschien is het een beetje wrang voor je omdat ik nu opeens eerder dan jou ben. Zegt ze: nou, ik weet niet zo zeker of jullie eerder zijn....
Blijkt ze 1 week langer zwanger te zijn dan ik!!! Met ook een 1e echo op 21 december!!
Nou, we kwamen niet meer bij! Ook aardig wat tranen van blijdschap gelaten haha.
Mijn schoonouders weten straks niet wat ze overkomt![]()
Ik heb trouwens ook last van opgezette darmen en doe ook stiekem een knoop open
Ook leuk! Hoeveel scheel jij met je schoonzusje?quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:08 schreef ikke_84 het volgende:
Aaah wat leuk Queens![]()
Wat kan je je dan naar voelen he als je leuk nieuws gaat vertellen in zn situatie.
Mijn schoonzusje stond hier ook te huilen toen ze vertelde dat ze zwanger waren. Een dag later testen ik positief![]()
Jullie schelen maar een weekwonen jullie bij elkaar in de buurt?
Ik! maar wacht termijn echo af, uit eigen berekening kom ik op 27 juli uit.quote:Op vrijdag 11 december 2015 10:00 schreef ikke_84 het volgende:
Had/heb ik ook, tis nu op het punt dat ik mensen zie kijken en denken....hhmmmmm....te veel gesnoept of....quote:Mijn vriend zei gister dat ik al een buikje krijgdat kan toch nog helemaal niet met 5+2???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |