abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158163149
2015

31 december: sethiwe

2016

4 januari: Xanteh (jongen)
22 januari: Myrr (jongen)

14 februari: Frummeltje86 (meisje)
19 februari: Sicilia (jongen)

1 maart: L0t.. (meisje)
1 maart: Appelientje (meisje)
3 maart: LadyBlack (jongen)
4 maart: Dot. (meisje)
14 maart: Razztwizzle (jongen)
20 maart: onomatopee (meisje)
23 maart: Lamb29 (jongen)

11 april: Leonietje83

1 mei: Madivi (twee jongens)
4 mei: Dodoria
7 mei: Dyre
15 mei: elamanilo
18 mei: lunamatic
27 mei: Piekie81
31 mei: Sprotje
31 mei: Kiwisoep

9 juni: Miss_Congeniality
11 juni: Nouk84
14 juni: Svane
18 juni: kniftyhooker
19 juni: Arja
19 juni: Molo
21 juni: *** Chanty & DirtyHarry ***
28 juni: Sull

03 juli: Suikertante

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote :)

[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 11-12-2015 07:33:16 ]
pi_158166354
Valt me nu pas op dat m'n ud nog op 12 april staat, is verzet naar 11. :)
En is er dan niemand die mij komt vergezellen in april? Zeker vergeleken met maart en mei is het zo eenzaam...
  vrijdag 11 december 2015 @ 07:33:59 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_158166363
Gek is dat soms he? In sommige maanden worden wel tien baby's verwacht en soms heb je er maar 1-2 in een maand :D
disclaimer
  vrijdag 11 december 2015 @ 08:37:27 #4
327807 Mariposas
יה&#14
pi_158166775
Juli was ook wel een erg warme maand om seks te hebben. :D
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_158167239
Ik ga april dit keer toch echt niet redden ;) (vorige keer uitgerekend op 31 maart en 14 april bevallen).

Maar er kunnen zomaar wat vroege mei-dames of late maart-dames in april bevallen he.
pi_158167575
Maart, mei en juni zijn idd drukke maanden :D april ziet er wel heel eenzaam uit Leonietje. Ik had er graag bij gestaan maar ga nu voor een augustus baby ;)
Wie komt er in juli dan nog bij?

Mijn vriend zei gister dat ik al een buikje krijg :o dat kan toch nog helemaal niet met 5+2???
Ik heb wel al de knoop van mijn broek open als er niemand is :')
pi_158167601
Drie jaar geleden was ik ook op 11 april uitgerekend O+
Maar nu besloten we pas in augustus om ervoor te gaan ;) :D

quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 11:41 schreef Piekie81 het volgende:
Ja, beetje zweverig, een armbandje van maansteenkraaltjes :) Dat helpt onder meer bij zwangerschap en balans.
Als je zoekt op maansteen vind je er van alles over.
Dankjewel voor de tip! Ik ben zweverig en hou daarvan <3

Die hormonen kunnen zo heftig zijn.. Vorige keer kreeg ik pas na de bevalling een depressie, nu is ie er al zoveel eerder, ik ben wel blij dat het wel iets beter weer lijkt te gaan. Ik ga in ieder geval de tip van Piekie ter harte nemen <3

Lichamelijk in ieder geval wel, gisteren geklust en ik ben nog gewoon ter been ;) Mijn zusje heeft me wel geholpen dit keer en dat was welkome hulp!

-edit-
Voor wie ook geinteresseerd is in zwanger-, bevalling-, borstvoedingarmbandjes/kettingen van stenen: http://www.spiritualgarde(...)witte_maansteen.html

[ Bericht 4% gewijzigd door elamanilo op 11-12-2015 10:17:22 ]
pi_158167641
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 10:00 schreef ikke_84 het volgende:
Maart, mei en juni zijn idd drukke maanden :D april ziet er wel heel eenzaam uit Leonietje. Ik had er graag bij gestaan maar ga nu voor een augustus baby ;)

Mijn vriend zei gister dat ik al een buikje krijg :o dat kan toch nog helemaal niet met 5+2???
Misschien is het wel een tweeling :9

Sommige dagen "voel" ik me helemaal niet zwanger -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158167758
Leonietje,in het lijstje sta ik niet bij april, maar ik ga mijn ud vast niet halen dus ga me vast nog bij je voegen.

Elamanilo, zeker als je het na je vorige zwangerschap al had lijkt het me goed om op tijd wat hulp aan te nemen waar mogelijk.

Ikke, waarschijnlijk zijn je darmen door de hormonen al lekker opgezet!

Miezziej, kan me voorstellen dat die verhalen wat angst geven, het is ook zo'n spannende tijd in het begin.
pi_158167957
Ela wat heftig zeg. Ik hoop dat je snel op een roze/blauwe wolk over kan stappen en daar dan ook op mag blijven.

Ik ga ook maar eens kijken naar die maansteen. Mijn lontje is zo kort als ik moe ben :7.
Misschien kan ik mijn zoontje er ook wel 1 om doen :D :P

Miezziej als dat zo is valt mijn vriend om van schrik :+
Ik denk eerder dat t idd mijn darmen zijn wat madivi al zegt
En ik herken je angst wel. Natuurlijk omdat mijn zwangerschap in augustus mis ging maar ook ben ik heel bang voor een leeg vrucht zakje. Het is gewoon heel spannend.
pi_158168591
quote:

Darmen die opspelen misschien? :) Oh edit, spuit elf zie ik :+

Ela, heftig dat die hormonen zo'n effect hebben zeg :{ :* Fijn dat het lichamelijk in ieder geval iets beter gaat, wil het klussen een beetje vorderen?

Miezziej en ikke, rot die angst en zorgen.. De eerste periode is ook gewoon zó onzeker :*

Hier sta ik aan het begin van een méga drukke week, beide weekenddagen een cursus en as vrijdag pas om 18.30 klaar met de laatste belangrijke klus. Normaal draai ik er m'n hand niet voor om, ik gedij altijd wel goed op drukte en een week knallen zeg maar. Maar nu, oef, ik vind het wel spannend, of het allemaal gaat lukken. :{ Begin nu wel te merken dat buik erg gegroeid is, sporten wil niet meer zo. Maar manlief heeft een mega (zo een waar een heel gezin onder kan wonen :+) plu gekocht, dus we wandelen ook met bagger weer nu elke avond een flink stuk, stiekem eigenlijk nog wel fijner dan sporten. Lekker knus en ontspannen, en ondertussen zwijmelend over een paar maanden verder, samen wandelen met kind in de doek erbij *; Hoewel ik me gezien alle bewegingen en drukte in de buik (ik golf O+) afvraag of ze überhaupt wel in de doek wil zitten straks :D :o
pi_158168652
Leonietje het is idd een beetje eenzaam in april. Ik vind dat nu ook van december. Januari en februari, zijn ook magertjes bezet.

Gisteravond veel last van harde buiken, maar ook deels mijn eigen schuld, want te veel gedaan. Ben benieuwd of ik dat nog af ga leren. Wil nog zoveel doen en soms fluit mijn lichaam mij terug.

Pff suiker klinkt best heftig, zoveel last van je bekken, dat je misschien niet eens zou mogen bevallen.

Die eerste weken zijn zo spannend, of het wel goed zit. Hebben jullie al bijna een echo Miezz en ikke.

Ikke volgens mij zijn ons zoontjes aardig van dezelfde leeftijd toch?

Ela wel beangstigend om te weten dat je de vorige keer in zo'n zwart gat viel na de bevalling en dat je er nu ook al wat last van hebt. Ik hoop dat je dat nu kan voorkomen.
pi_158169078
Ik probeer mijzelf wel een beetje af te leiden, maar het is soms wel moeilijk. Maandag heb ik een bruiloft (gelukkig sta ik niet bekend als een drinker dus zullen de mensen niet raar opkijken als ik de alcohol laat staan :+) en ga daarvoor van het weekend een taart maken. Dus hopelijk genoeg afleiding :P
Op 21 december heb ik mijn eerste echo, Sethiwe. Volgens mijn berekeningen ben ik dan ongeveer 8 weken zwanger.

April is inderdaad wel heel leeg in vergelijking met maart en juni :P

@Ela:
Ik hoop dat je deze keer minder last zult hebben van depressieve gevoelens!
  vrijdag 11 december 2015 @ 13:02:10 #14
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_158170078
Gisteren was het moment daar dat we het nieuws aan mijn schoonzus gingen vertellen.
Zij heeft helaas 3 maanden geleden met 11 weken een miskraam gehad dus we vonden het wel een beetje 'sneu' om te vertellen dat ik zwanger ben.
Ze reageerde heeeel leuk en mijn vriend zei toen nog: ja, misschien is het een beetje wrang voor je omdat ik nu opeens eerder dan jou ben. Zegt ze: nou, ik weet niet zo zeker of jullie eerder zijn....
Blijkt ze 1 week langer zwanger te zijn dan ik!!! Met ook een 1e echo op 21 december!!
Nou, we kwamen niet meer bij! Ook aardig wat tranen van blijdschap gelaten haha.

Mijn schoonouders weten straks niet wat ze overkomt _O-

Ik heb trouwens ook last van opgezette darmen en doe ook stiekem een knoop open :D
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_158170104
Ono wat balen van die drukke week, hopelijk sla je je er goed doorheen.
Dat samen wandelen en zwijmelen klinkt wel heel romantisch *;

Sethiwe balen is dat dat je niet kan doen wat je eigenlijk zou willen. Maar het is ook best pittig om hoog zwanger te zijn met zn kleintje erbij. Volgens mij schelen die van jou en van mij idd niet veel. Mijne wordt 30 dec 2.

En ik heb net als miezziej ook 21 dec de eerste echo. Maar denk dat ik dan rond de 6+5 ben.

Miezziej fijn dat je afleiding hebt. En ook nog leuke afleiding :) nog maar 10 nachtjes wachten :+
pi_158170155
Aaah wat leuk Queens O+
Wat kan je je dan naar voelen he als je leuk nieuws gaat vertellen in zn situatie.
Mijn schoonzusje stond hier ook te huilen toen ze vertelde dat ze zwanger waren. Een dag later testen ik positief :+
Jullie schelen maar een week :D wonen jullie bij elkaar in de buurt?
pi_158170168
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:02 schreef Queens het volgende:
Gisteren was het moment daar dat we het nieuws aan mijn schoonzus gingen vertellen.
Zij heeft helaas 3 maanden geleden met 11 weken een miskraam gehad dus we vonden het wel een beetje 'sneu' om te vertellen dat ik zwanger ben.
Ze reageerde heeeel leuk en mijn vriend zei toen nog: ja, misschien is het een beetje wrang voor je omdat ik nu opeens eerder dan jou ben. Zegt ze: nou, ik weet niet zo zeker of jullie eerder zijn....
Blijkt ze 1 week langer zwanger te zijn dan ik!!! Met ook een 1e echo op 21 december!!
Nou, we kwamen niet meer bij! Ook aardig wat tranen van blijdschap gelaten haha.

Mijn schoonouders weten straks niet wat ze overkomt _O-

Ik heb trouwens ook last van opgezette darmen en doe ook stiekem een knoop open :D
21 december is wel een echte echo-dag zo te zien! :D
Al denk ik dat ik pas gerust ben wanneer het eerste trimester voorbij is. Misschien dan nog niet eens, ik ben nogal een stresskip :')

Ik moet nog even een activiteit verzinnen voor 18-19 en 20 december zodat ik afgeleid blijf :7 De rest van de week zit aardig vol :+
  vrijdag 11 december 2015 @ 13:25:58 #18
206877 Queens
pi_158170394
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:08 schreef ikke_84 het volgende:
Aaah wat leuk Queens O+
Wat kan je je dan naar voelen he als je leuk nieuws gaat vertellen in zn situatie.
Mijn schoonzusje stond hier ook te huilen toen ze vertelde dat ze zwanger waren. Een dag later testen ik positief :+
Jullie schelen maar een week :D wonen jullie bij elkaar in de buurt?
Ook leuk! Hoeveel scheel jij met je schoonzusje?

Mijn schoonzus heeft op 2 minuten loopafstand een huis gekocht :D
Die krijgen in mei de sleutel dus dat wordt nog leuk met een dikke buik.
Wij wonen ook niet zo heel lang in ons nieuwe huis dus die uitgestelde puntjes op de i moeten nu toch wel 'even' afgerond worden.

Miezziej ik ben ook een beetje gestressed, normaal echt helemaal niet. Denk bij het minste of geringste al dat het mis is :{ .
Voor mij gaat de tijd ook echt veel te langzaam hoewel ik meer dan genoeg afleiding heb.
Ik ben wel echt een drinker en heb ook zat sociale zaakjes op de planning staan dus ik heb wat dat betreft wel steeds een probleem qua geloofwaardig excuus }:|

Na de 1e echo meteen op vakantie (= hele leuke afleiding en ontwijken van bekenden) en daarna hopelijk direct de 2e echo!
  vrijdag 11 december 2015 @ 13:29:10 #19
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158170442
Oh wat leuk Queens!

Supergezellig om samen met vriendin of (schoon)zus zwanger te zijn!

Ik scheelde vorige keer 2 weken en 2 maanden met twee vriendinnen, dat was wel heel gaaf O+ Nu zijn er in mijn omgeving alleen twee collega's ook zwanger. En een vriendin wil wel graag een derde maar dat duurt al een tijdje...
pi_158170919
Mijn schoonzus en ik schelen 4 weken en zijn allebei zwanger van een 2e. Wij wonen ook bij elkaar om de hoek :D zo leuk
Succes met het verzinnen van smoesjes :D misschien kan je vragen of ze alcohol vrije drankjes voor jou serveren zodat het niet opvalt?
Lekker op vakantie! Waar ga je heen?

LB idd zo leuk om samen met mensen die dichtbij staan zwanger te zijn. Heb je goed contact met je zwanger collega's? Ik heb ook een zwangere collega en heb het haar al verteld, schept toch wel weer een bepaalde band O+
  vrijdag 11 december 2015 @ 14:18:25 #21
206877 Queens
pi_158171455
Superleuk zeg! Passen jullie nu ook al op elkaars kleintjes?

Ik kan helaas aan niemand alcoholvrije drankjes vragen omdat in principe niemand er vanaf weet.
Vanavond krijg ik visite thuis dus ik denk dat ik dan met alcoholvrije wijn in de weer ga en hoop dat niemand de fles ziet.
De visite is een van mijn beste vrienden (tevens ex maar dat terzijde :D ) en heeft een zwangere vrouw dus het wordt nog lastig om mijn geheimpje nog even te bewaren. Ik weet niet of ik in staat ben om glashard te liegen als hij er naar vraagt ;(

Ik ga 3 weken rondreizen in Azië, hopelijk blijft de misselijkheid weg want dat is niet handig tijdens het eilandhoppen per bootje :+
Ik zal ook wel erg goed moeten opletten wat ik daar eet! Ben normaliter wel fan van straatkraampjes...

Fijn weekend allemaal, ik vind dat ik weekend heb verdiend dus ik ga lekker naar huis :W
  vrijdag 11 december 2015 @ 14:23:51 #22
413491 Vijzel
Lekker malen
pi_158171558
Queens, ik heb die eerste tijd 'last van mijn maag' geveinsd. Alcohol is slecht voor je maag, dus met deze klacht hoef je geen verdere uitleg te geven. Wel mopperde ik dat ik zonder koffie door t leven moest. ;)
pi_158171647
Wat heerlijk om het zo te mogen vertellen Queen! Bij ons was het bij de eerste twee ook heel beladen om het aan mijn zus en zwager te vertellen. Vanwege allerlei medische redenen konden ze niet aan kinderen beginnen en toen het daarna wel mocht, lukte het niet. Maar na een medisch traject hebben ze nu een verse dreumes rondkruipen O+
Het vertellen van de komst van onze derde was daardoor zo veel fijner!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_158172410
quote:
Ik! maar wacht termijn echo af, uit eigen berekening kom ik op 27 juli uit.

quote:
Had/heb ik ook, tis nu op het punt dat ik mensen zie kijken en denken....hhmmmmm....te veel gesnoept of.... :?
  vrijdag 11 december 2015 @ 15:30:04 #25
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158172992
Queens wat tof :D lekker alles delen en kwaaltjes ed uitwisselen :D

En heb hier een haarelastiekje in mijn broek geknoopt dan heeft mijn buik meer plek. Met de eerste zwangerschap zat ik met 12 weken al in de positiebroeken maar die zitten nog veel te wijd. En de tussenbroeken een maat groter die ik gekocht had zitten wel goed bij de buik maar fladderen rond mijn benen. Heb maar twee eigen broeken die nog fijn zitten. Dus als mijn buik niet snel in die positiebroeken groeit moet ik alsnog shoppen :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')