Wat doet een boswachter in mergelgroeve?quote:Op vrijdag 11 december 2015 05:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Zo'n SC, zouden mensen vroeger in de pauzes op werk ook zo een beetje rondkloten? Was eens in de mergelgroeven met een boswachter stond van alles op de muren gekalkt van gif geloof ik.
Er zijn daar ook stukken kunst, en de boswachter gaat dan kijken op hang jeugd. Zo kwamen ze wel eens binnen via luiken die bedoelt zijn voor vleermuizen die ze openbreken. Stelletje idioten. Een keer had zijn hond bijna een stuk bips uit zo'n junk in opleiding gebeten.quote:Op vrijdag 11 december 2015 05:06 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Wat doet een boswachter in mergelgroeve?
Ik werd wakker en kon niet meer slapen, maar heb een pammetje genomen en ga straks weer terug naar bed.quote:Op vrijdag 11 december 2015 05:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zie hier mijn liefde!
[..]
Mijn zwoele zomerkersje wat doe jij al wakker? Ik hou van je dat weet je.
Hoezo, ik kan beter bakken en braden dan die schoonfamilie.quote:Op vrijdag 11 december 2015 05:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, als ik in de keuken stond zou ik liever hebben dat je daar dan weg bleef.
Nou nou nou!quote:Op vrijdag 11 december 2015 05:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck dan heb ik nog wat te gaan. 79 klinkt niet zo prettig. Obesitas gaat dat nummer wel omlaag krilken. We gaan hart problemen krijgen.
Ik ben bij je schat, gewoon rustig aandoen. Was ik maar bij je in de buurt dan kon ik voor je ontbijt koken. <3 oh roosjeroosje je hebt mijn hart getroffen met een pijl. Slaap lekker mijn liefste.quote:Op vrijdag 11 december 2015 05:09 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik werd wakker en kon niet meer slapen, maar heb een pammetje genomen en ga straks weer terug naar bed.
Alloquote:Op vrijdag 11 december 2015 05:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Alcohol drinkenOh wacht...
Een kippenhokquote:Op vrijdag 11 december 2015 05:04 schreef schvvmert het volgende:
5 zussen bij elkaar met eigenwijze schoonmoeder, is altijd lachen.
Op de bank met je fles alcohol. Daar besef je de existentiële angst van het bestaan.quote:Op vrijdag 11 december 2015 05:09 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee gewoon thuis op de bank.
Lang leven is ook niet alles..quote:Op vrijdag 11 december 2015 05:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nou nou nou!
Pompoms in de lucht, verkouden of niet.
Oh, we hebben een chef in huisquote:Op vrijdag 11 december 2015 05:10 schreef schvvmert het volgende:
Hoezo, ik kan beter bakken en braden dan die schoonfamilie.
Gewoon met een krantje van de ici Paris of Douglas zwaaien dan heb je de aandacht.quote:
Het mooiste verhaal is eend in de oven, kwam binnen en het leek of er rioolput was opengetrokken.quote:Op vrijdag 11 december 2015 05:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, we hebben een chef in huis.
Vertel ons meer!
Tuurlijk wel, gewoon beginnen met water plus een halve citroen elke morgen. Wel door een rietje ivm je tandglazuur.quote:Op vrijdag 11 december 2015 05:12 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Lang leven is ook niet alles..
Dat doen ze zelf al.quote:Op vrijdag 11 december 2015 05:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Gewoon met een krantje van de ici Paris of Douglas zwaaien dan heb je de aandacht.
Dan mag dat krantje wel minstens geparfumeerd zijn met Chanel no. 5, anders kijk ik niet hoor.quote:Op vrijdag 11 december 2015 05:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Gewoon met een krantje van de ici Paris of Douglas zwaaien dan heb je de aandacht.
Ik had eigenlijk gehoopt meer over jouw kookkunsten te horen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 05:15 schreef schvvmert het volgende:
Het mooiste verhaal is eend in de oven, kwam binnen en het leek of er rioolput was opengetrokken.
Dan moet je al het zware geschut inzetten. Gewoon een Tarzan tevoorschijn toveren trilfunctie aanzetten en vragen waarom die op de overloop lag.quote:
Beetje met je tijd meegaan heurquote:Op vrijdag 11 december 2015 05:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Jij ook al aan de hasjtags? Werd je er maar high van. #graanjenever.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |