Paarden mennen klinkt super baas, dus dat zou ik nu willen doen. Maar mijn originele plan was om te gaan schrijven, soep te eten want gisteren niks gegeten en dan een beetje te relaxen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 04:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nah toch redelijk wat slaap gepakt al, wat wilde je gaan doen?
Bij kerstdiner de keuken induiken en net doen of je daar druk bent.quote:Op vrijdag 11 december 2015 04:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Welke schoonfamilie mij dan ook krijgt ik betreur ze nu al. Arme mensen, krijg je zo'n anti familie mens erin gesmokkeld.
Trek dat ook slecht, ook uit een gebroken familie, wel 2 nieuwe families toen ik al ouder was wegens hertrouwenquote:Op vrijdag 11 december 2015 04:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Welke schoonfamilie mij dan ook krijgt ik betreur ze nu al. Arme mensen, krijg je zo'n anti familie mens erin gesmokkeld.
Je moet ze wel elke dag biks geven en kammenquote:Op vrijdag 11 december 2015 04:55 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Die hebben even vakantie, zit geen licht op.
De gemiddelde Nederlandse man wordt rond de 79 geloof ikquote:Op vrijdag 11 december 2015 04:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck klinkt wel eng 2060 kleine kans dat ik dan nog leef. Komt wel dichtbij zo.
Ergens begin twintig en natuurlijk is dat zo, maja voelt even goed te klagen na een nacht lang hoesten.quote:Op vrijdag 11 december 2015 04:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent verder, maar meestal verandert de kijk op je ouders op het moment dat je zelfstandig gaat wonen. Dan zie je ze namelijk met wat meer afstand.
En mjah, niet iedereen houdt van ''familystuff'' en kan me wel voorstellen dat als je er niet voor openstaat maar je er toch bij betrokken wordt, het vervelend voor je kan zijn.
Desalniettemin, hoop ik dat het beter wordt voor je in de toekomst.
Als dat je criterium is kunnen we beter een ONZ-topic openen over de V.S. onder Trump.quote:Op vrijdag 11 december 2015 04:52 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heb geen idee wanneer ie genoeg poen bij elkaar heeft?
Je kunt het weigeren maar dan gaat het over naar de volgendequote:Op vrijdag 11 december 2015 04:56 schreef Joezi het volgende:
Een erfenis kun je niet ontlopen in dit land, je hebt erfrecht als kind
lol dat ben ik dan preciesquote:Op vrijdag 11 december 2015 04:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlandse man wordt rond de 79 geloof ik.
Ik denk dan zo: ik plan gewoon tot ergens rond mijn gemiddelde levensverwachting en als ik dan eerder mocht gaan, heb ik toch kunnen doen wat ik altijd al wilde. Omdat ik daar dus eerder mee begon, gelijk.
Dacht je dat ik dat doe?quote:Op vrijdag 11 december 2015 04:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je moet ze wel elke dag biks geven en kammen
Hmm en nog steeds trek je het slecht? Zo'n gebroken familie milieu breek je niet gauw vermoed ik. Familie ken ik niet zo alleen het gezin en één opa dat is mijn familie minus opa God hebben zijn ziel.quote:Op vrijdag 11 december 2015 04:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Trek dat ook slecht, ook uit een gebroken familie, wel 2 nieuwe families toen ik al ouder was wegens hertrouwen
Gewoon even dampen morgenvroeg:quote:Op vrijdag 11 december 2015 04:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Lag om negen uur in bed vier uur wakker wilde van alles doen maar klote verkoudheid. Dan is de macht erg lang helaas.
Fuck dan heb ik nog wat te gaan. 79 klinkt niet zo prettig. Obesitas gaat dat nummer wel omlaag krilken. We gaan hart problemen krijgen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 04:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlandse man wordt rond de 79 geloof ik.
Ik denk dan zo: ik plan gewoon tot ergens rond mijn gemiddelde levensverwachting en als ik dan eerder mocht gaan, heb ik toch kunnen doen wat ik altijd al wilde. Omdat ik daar dus eerder mee begon, gelijk.
Leuk om te horenquote:Op vrijdag 11 december 2015 04:54 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heb een geweldige schoonfamilie, elke keer weer lachen.
Misschien ben je tegen die tijd wel een heel ander persoon. En daarnaast liefde vertroebelt je blik ook. De liefde voor je vrouw/man misschien.quote:Op vrijdag 11 december 2015 04:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh, als ik in de keuken stond zou ik liever hebben dat je daar dan weg bleefquote:Op vrijdag 11 december 2015 04:57 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Bij kerstdiner de keuken induiken en net doen of je daar druk bent.
Zie hier mijn liefde!quote:Op vrijdag 11 december 2015 05:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Misschien ben je tegen die tijd wel een heel ander persoon. En daarnaast liefde vertroebelt je blik ook. De liefde voor je vrouw/man misschien.
Mijn zwoele zomerkersje wat doe jij al wakker? Ik hou van je dat weet je.quote:Op vrijdag 11 december 2015 05:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Alcohol drinkenOh wacht...
Studentenstapavond? Shotjesbar?quote:Op vrijdag 11 december 2015 05:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Alcohol drinkenOh wacht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |