Random-access memory, acroniem RAM, Engels voor geheugen met willekeurige toegang, is een computergeheugen, altijd intern, waarvan iedere geheugenplaats even snel toegankelijk is (in tegenstelling tot bijvoorbeeld een harde schijf waarbij gewacht moet worden tot de betreffende plek onder de leeskop doordraait). Ook kan bij RAM in willekeurige (random) volgorde data uit het geheugen gelezen worden of data geschreven worden in het geheugen. De naam "RAM-geheugen" wordt ook vaak gebruikt, wat echter een pleonasme is, aangezien de "M" al voor memory (geheugen) staat.quote:Op vrijdag 11 december 2015 00:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
PC is voor nerdjes die weten wat RAM is.
Ik wist dit niet.quote:Op vrijdag 11 december 2015 00:04 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Random-access memory, acroniem RAM, Engels voor geheugen met willekeurige toegang, is een computergeheugen, altijd intern, waarvan iedere geheugenplaats even snel toegankelijk is (in tegenstelling tot bijvoorbeeld een harde schijf waarbij gewacht moet worden tot de betreffende plek onder de leeskop doordraait). Ook kan bij RAM in willekeurige (random) volgorde data uit het geheugen gelezen worden of data geschreven worden in het geheugen. De naam "RAM-geheugen" wordt ook vaak gebruikt, wat echter een pleonasme is, aangezien de "M" al voor memory (geheugen) staat.
is je pa nerdjequote:Op vrijdag 11 december 2015 00:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik wist dit niet.
Toen lachte pap me uit
Dit typen maar geen pics postenquote:Op vrijdag 11 december 2015 00:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Gister bij kapper geweest trouwens. Haartjes weer lekker #fresh
misschien is je pa de baas van vogeltjesdansquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2015 00:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wham, Savage Garden, George Michael en Elton John bijvoorbeeld
Mss morgen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 00:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dit typen maar geen pics posten
trustequote:
Bloodbornequote:
Hehequote:Op vrijdag 11 december 2015 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien is je pa de baas van vogeltjesdans
dit had ik hier al gepost, dropveterquote:Op vrijdag 11 december 2015 00:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wel mooi dat je je eerste gefilmd hebt
wtfquote:Op vrijdag 11 december 2015 00:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wel mooi dat je je eerste gefilmd hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |